#1
Wiet: uiteraard, het licht voor me in 3 verschillende smaken en ik ga het nou gebruiken ook
Hasj: ik denk dat ik liever wiet pak
Xtc: nee zeker niet niet nu
Speed: ik hou niet zo van speed
Coke: ik zou het niet afslaan maar ik zou het ook niet gaan halen
GHB: nee
Paddo's: misschien een halve portie
LSD: nee, ik heb al genoeg drugs voor vanavond en ik kan er geen lsd bij gebruiken
2CB: nee ik wil er eerst meer van weten voor ik het inneem
Heroine: nee nooit, einde discussie
Ketamine: ja nu wel maar niet te veel
verder mijn eigen lijst
alcohol- jazeker, alcoho kan altijd
lsa- heb het vandaag al gebruikt dus nee
dxm- neen, dan ga ik nokkie
Hasj: ik denk dat ik liever wiet pak
Xtc: nee zeker niet niet nu
Speed: ik hou niet zo van speed
Coke: ik zou het niet afslaan maar ik zou het ook niet gaan halen
GHB: nee
Paddo's: misschien een halve portie
LSD: nee, ik heb al genoeg drugs voor vanavond en ik kan er geen lsd bij gebruiken
2CB: nee ik wil er eerst meer van weten voor ik het inneem
Heroine: nee nooit, einde discussie
Ketamine: ja nu wel maar niet te veel
verder mijn eigen lijst
alcohol- jazeker, alcoho kan altijd
lsa- heb het vandaag al gebruikt dus nee
dxm- neen, dan ga ik nokkie
)