#1
heb t gewijzigd ![:wink:]()
)dollegekske zei:Vul het onderstaande lijstje in, zou je het gebruiken als het nú voor je lag? Waarom wel/niet?
Wiet: Ja, heb wel zin in een blunt
Hasj: Zie bovenstaande
Xtc: Zekers.
Speed: Nee... Vind het troep
Coke: Zie speed.
GHB: Zie speed.
Paddo's: Nee, ik zit nu thuis, en een trip zou m'n ouders opvallen
LSD: Zie paddo's
2CB: Ja, lijkt me wel leuk, met 2c-b op zou ik nog redelijk normaal kunnen doen
Heroine: Zie speed, maar in het kwadraat.
Ketamine:
dollegekske zei:Wiet: Nee, wordt ik para van tegenwoordig.
Hasj: Nee, geen zin in.
Xtc: Nee, 31dec weer.
Speed: Nee, lijkt me zooi.
Coke: Nee, vind ik zooi.
GHB: Nee.
Paddo's: Zou ik bewaren :P
LSD: Zie paddo's
2CB: Hmm, ja die zou ik wel proberen![]()
Heroine: Natuurlijk, wie niet?![]()
Ketamine: Misschien ook wel klein snuifje.
Ik begrijp die vergelijking tss. coke en speed ook nooit zo goed. Voor mij zijn de verschillen daarvoor te groot.
Net als @Conjo ervoer ik nog nooit euforie bij speed zoals bij coke, wel fysieke energie en helderheid.
Nou ja, voor mij is het eerder contextgebonden: speed kan vooral praktisch zijn als je urenlang energie nodig hebt; met een snuifje coke ben je 1,5 uur lekker euforisch en als je niet telkens bijneemt, is het in verhouding niet eens zó duur.
Dit is precies wat een coke verslaafde zou zeggen.Speed: Nee chemisch goedkoop Depressief kut zooi,voor mensen echt spul niet kunnen betalen
Coke: Ja lekker biologisch product! Puur natuur!
Dit is precies wat een coke verslaafde zou zeggen.
Ik begrijp die vergelijking tss. coke en speed ook nooit zo goed. Voor mij zijn de verschillen daarvoor te groot.
Net als @Conjo ervoer ik nog nooit euforie bij speed zoals bij coke, wel fysieke energie en helderheid.
Nou ja, voor mij is het eerder contextgebonden: speed kan vooral praktisch zijn als je urenlang energie nodig hebt; met een snuifje coke ben je 1,5 uur lekker euforisch en als je niet telkens bijneemt, is het in verhouding niet eens zó duur.
Coke duurde bij mij eerder een half uur dan anderhalf uur. Maximaal drie kwartier. En dat ‘zacht voor de neus’ wat je vaker hoort vond ik ook wel tegenvallen want de eerste en enige keer dat ik een bloedneus van snuiven kreeg was bij coke. Smaak was wel 10x beter dan die van speed, though. De euforie was voor mij vergelijkbaar met die van amfetamine: niet ‘in your face’ maar vrij subtiel. Ik zeg ook niet dat ik ze als exact hetzelfde heb ervaren hoor, en ik vond coke eigenlijk leuker dan ik op voorhand verwachttemaar ik vond het verschil - in combi met de werkingsduur - de hogere prijs niet perse waard.
Afijn, het kan toeval geweest zijn (al was die coke die ik had wel prima qua zuiverheid dus dat kan het niet geweest zijn) en ik heb ook wel gewoon een stuk minder ervaring met coke. Wil het niet ‘vast’ in huis hebben, omdat ik die korte werking maar tricky vind met het oog op verslaving. Binnenkort toch maar weer eens een keertje bestellen.
Volgens mij werkt speed niet op de serotonine als ik het goed heb?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."