Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs wel en niet gebruiken nu?

Welke drugs wel en niet gebruiken nu?

78 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb t gewijzigd :wink:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Allemaal nee, het is doordeweeks, dan is er weinig tijd/teveel ¨verplichtingen¨ voor drugs.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niets, alleen het is ook een incomplete lijst...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wiet: uiteraard, het licht voor me in 3 verschillende smaken en ik ga het nou gebruiken ook
Hasj: ik denk dat ik liever wiet pak
Xtc: nee zeker niet niet nu
Speed: ik hou niet zo van speed
Coke: ik zou het niet afslaan maar ik zou het ook niet gaan halen
GHB: nee
Paddo's: misschien een halve portie
LSD: nee, ik heb al genoeg drugs voor vanavond en ik kan er geen lsd bij gebruiken
2CB: nee ik wil er eerst meer van weten voor ik het inneem
Heroine: nee nooit, einde discussie
Ketamine: ja nu wel maar niet te veel

verder mijn eigen lijst
alcohol- jazeker, alcoho kan altijd
lsa- heb het vandaag al gebruikt dus nee
dxm- neen, dan ga ik nokkie
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wiet: Nee
Hasj: Nee
Xtc: Nee
Speed: Nee
Coke: Ja
GHB: Ja
Paddo's: Ja
LSD: Nee
2CB: Ja
Heroine: Nee
Ketamine: Ja
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wiet: Nee, misschien een paar trekjes, maar word er over het algemeen nog steeds para van.
Hasj: Misschien wel lekker, er komen zo meteen vrienden die vast wel wat meenemen. Heb alleen nog wel een beetje keelpijn...
Xtc: Mwah, beetje te heftig voor nu. Wil even een rustig weekendje doen, ben pas ziek geweest en die xtc op Ruigoord was eigenlijk ook al helemaal geen goed plan vorige week! (voelde me wel erg lekkah d'r op :rolleyes: )
Speed: Ben ik altijd wel voor te porren, maar heb mijn slaap momenteel nog even te erg nodig.
Coke: Bah, klote drug, hoef ik niet meer te doen.
GHB: Heb ik thuis toevallig liggen momenteel, maar heb het nog nooit eerder gedaan en wacht er nog even mee voor een speciaal moment samen met mijn lief alleen.
Paddo's: Nee, heb geen behoefte aan trippen. Ben nog niet helemaal hersteld en zit niet goed genoeg in mijn vel voor een trip.
LSD: zie paddo's
2CB: zie paddo's
Heroine: Nooit gedaan, nooit behoefte aan gehad, ik zou het weggooien als het nu voor me lag.
Ketamine: zie paddo's
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
2 cb ken ik niet dit is denk ik iets nieuws.

bij de meeste heb ik iets van bin there don that, beter niet voor mij meer, want ik ken geen mate.

Toch xtc..... daar heb ik denk ik de grootste zwak voor maar moet ik dan wel naar een vette houseparty gaan dan, dan zal ik het wel bij een avondje kunnen houden. :wink:

Ketamine mmmm ik had een topic geopend wat het is precies is, en heeft wel me nieuwsgierigheid gewekt, maar niet omdat ze olifanten er mee platleggen :openmouth:

maar door de beschrijving van.... ben zijn naam vergeten. :flushed:

Ik zal zelf nooit halen, zit trouwens ook niet in dat wereldje meer, maar ja als je echt iets wil kan je het natuurlijk altijd verkrijgen, fietsen verleer je eenmaal ook niet meer :grin:

Maar de topic was als het voor je lag.

Ik denk het wel ben altijd in voor iets nieuws en mag graag me grenzen verleggen.

dus dan zal het waarschijnlijk ketamine worden.

wat een verhaal slapen jullie al :tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wiet:
Ja

Hasj:
Ja

Xtc:
Nee vanavond geen zin in

Speed:
Oppeppertje was niet verkeerd. Maar zou het niet gebruiken, wil nl over een uurtje of drie gaan maffen

Coke:
zie pep

GHB:
Mwah, nee momenteel geen behoefte aan

Paddo's:
Geen zin om te trippen vanavond, te moe voor haha

LSD:
Het proberen waard, gaat binnenkort ook gebeuren

2CB:
Altijd leuk, zou het best wel weer willen hebben

Heroine:
Zeer zeker niet

Ketamine:
Niet verkeerd, maar vanavond niet
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wiet: ja. heb wel zin in een joint
Hasj: ja heb wel zin in een joint
Xtc: nee.
Speed: ja, ben zo brak en moet nog zoveel doen
Coke: nee
GHB: nee
Paddo's: nee
LSD: nee
2CB: nee
Heroine: nee
Ketamine: nee
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wiet: Nee, zou ik nog even mee wachten tot vanavond.
Hasj: Ja, kan altijd.
Xtc: Nee, alleen op feestjes.
Speed: Nee, doe ik sowieso niet.
Coke: Nee, doe ik ook niet.
GHB: Nee, misschien een keer op een relaxed avondje bij iemand thuis.
Paddo's: Zou ik ook even mee wachten tot vanavond.
LSD: Nee, wil ik een vol weekend voor
2CB: Nee, wil ik een vol weekend voor
Heroine: Nee, da's iets voor op mn sterfbed. :P
Ketamine: Twijfel... waarschijnlijk wel :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
dollegekske zei:
Vul het onderstaande lijstje in, zou je het gebruiken als het nú voor je lag? Waarom wel/niet?

Wiet: Ja, heb wel zin in een blunt
Hasj: Zie bovenstaande
Xtc: Zekers.
Speed: Nee... Vind het troep
Coke: Zie speed.
GHB: Zie speed.
Paddo's: Nee, ik zit nu thuis, en een trip zou m'n ouders opvallen
LSD: Zie paddo's
2CB: Ja, lijkt me wel leuk, met 2c-b op zou ik nog redelijk normaal kunnen doen
Heroine: Zie speed, maar in het kwadraat.
Ketamine:
Klik om te vergroten...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
dollegekske zei:
Wiet: Nee, wordt ik para van tegenwoordig.
Hasj: Nee, geen zin in.
Xtc: Nee, 31dec weer.
Speed: Nee, lijkt me zooi.
Coke: Nee, vind ik zooi.
GHB: Nee.
Paddo's: Zou ik bewaren :P
LSD: Zie paddo's
2CB: Hmm, ja die zou ik wel proberen :)
Heroine: Natuurlijk, wie niet? :openmouth:
Ketamine: Misschien ook wel klein snuifje.
Klik om te vergroten...
S
SmithjeuhnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wiet: Ja, altijd
Hasj: Ja, ook altijd voor te vinden
Xtc: Waarom ook niet?
Speed: Liever niet, heb mn slaap nodig vannacht
Coke: Alleen niet, in combinatie met H wel
GHB: Nope, teveel slechte ervaringen mee, wil'k een andere keer nog wel eens probere
Paddo's: Nopez
LSD: No Way José, Me no going loco
2CB: Ja toch wel hoor
Heroine: No doubt about it, laat nog maar eens komen
Ketamine: Vanavond niet joh
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wiet:ben ik nu aan t roken
Hasj: ik geef de voorkeur aan wiet
Xtc: heb een grm kristallen liggen, heb ze niet aanhraakt vandaag
Speed:begint weer uit te werken
Coke: begint ook weer uit te werken
GHB: een keer gedaan, niks speciaals vond ik het dus mee
Paddo's: hmm. nu even niet.
LSD: ook nu even niet
2CB: idem
Heroine: nooit van zijn leven
Ketamine: geen zin in nu

net 50 mg oxazepam ingenomen zal wel zo een paar uur gaan slapen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waarschijnlijk wel, maar niet allemaal tegelijk.
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fool zei:
Waarschijnlijk wel, maar niet allemaal tegelijk.
Klik om te vergroten...

Same :grin:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beetje oud topic maar wel geinig!

Wiet: ja, heb ik al nu.
Hasj: als ik geen wiet zou hebben misschien wel.
Xtc: nee, geen zin en kan niet.
Speed: nee, wel zin in maar kan niet.
Coke: nee, geen zin en kan niet.
GHB: nee!!! Om Raver en de rest.
Paddo's: nee, ooit eens niet nu.
LSD: nee, wil niet en kan niet.
2CB: ja, lage dosis maar heb niet.
Heroine: nee, nooit!
Ketamine: nee, geen interesse in echt.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wiet: Heel erg lekker niet te vaak roken anders word ik lui.

Hasj: Voor als je licht stoned wilt zijn wel lekker

Xtc: Altijd lekker op een feestje

Speed: Nooit slaat mijn hele lichaam dicht en slaap dagen niet meer.

Coke: Alleen snuifen niet te vaak.. Dure hobby

GHB: Het beste gevoel!
Maar je moet veel controle hebben om dit middel te handelen

Paddo's: Nooit meer te ver geweest...

LSD: Eens in de zoveel jaar een paar trips achter elkaar en grensen opzoeken.
Dan een paar jaar weer niet.

2CB: Zenuwachtig goedje niks voor mij.

Heroine: Na heroine junkies gezien te hebben vroeger heeft dat nooit mijn interesse gehad.
Uitstervende drugsoort..

Ketamine: Keta is geweldig het leukst van nuchter af! Combineren is ook leuk! Goede antidepressiva.. Leuke dsgen :sunglasses:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wiet/Hasj: nee, ik vind THC kut.
XTC: nee, die bewaar ik voor oud&nieuw.
Speed: nee, ik gebruik alleen speed op meerdaagse festivals.
Coke: nee, ik vind coke saai (en daar ben ik blij om).
GHB: nee, ik weet nog niet of ik ooit G ga proberen maar zeker niet vandaag.
Paddo's/truffels: ja.
LSD: ja.
2-CB: ja.
Heroine: nooit.
Ketamine: ach, waarom niet? :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."