Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs wil je nog doen?

Welke drugs wil je nog doen?

872 antwoorden
126 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sowieso is Datura geen tripmiddel maar een deliriant. Je tript niet maar weet niet dat wat je ervaart ziet en meemaakt niet echt is.

Maar zo scheiden we de schapen van de bokken. Als electergie denkt dat hij het aankan dan moet hij het lekker doen.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar stiekem heb ik ook al wel de neiging gehad om Datura te nemen hoor.

Maar ik ben al getrouwd met Lucy en zij is onbeschrijfelijk prachtig :hearteyes:

En inderdaad drientje een deliriant geen tripmiddel
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alles behalve trippers.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
electergie zei:
datura

en amarita
Klik om te vergroten...

Wat ben jij ongelooflijk naïef. Hoewel het me ontzettend leuk lijkt om niet te weten wat voor dosis je inneemt (terwijl een paar zaadjes al dodelijk kunnen zijn als er een hoge concentratie in zit), om zulke erge uitdroging te krijgen dat je een verschrikkelijke, ondraagbare jeuk krijgt en zelfs je ogen en anus helemaal uitdrogen, om in zo'n vreselijk delirium terecht te komen dat er een grote kans is dat je naakt in een politiecel wakker wordt terwijl je als een gek in jezelf aan het mompelen bent, je absoluut niet meer kunt onderscheiden wat echt is en wat niet, en om ook nog pas na 48 uur uitgetript te zijn. Maar op die kleine puntjes na lijkt het me een goed idee. :) Veel plezier!

:wave:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vergeet de doodsangsten niet die je krijgt omdat zo'n trip gewoon nooit positief uitpakt.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
9 juli hadden wij een date, toch? Lijkt me gezellig om weer eens met alle overleden dierbaren te praten, dus wat mij betreft staat ons datura-delirium gepland!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rabbithole zei:
electergie zei:
datura

en amarita
Klik om te vergroten...

Wat ben jij ongelooflijk naïef. Hoewel het me ontzettend leuk lijkt om niet te weten wat voor dosis je inneemt (terwijl een paar zaadjes al dodelijk kunnen zijn als er een hoge concentratie in zit), om zulke erge uitdroging te krijgen dat je een verschrikkelijke, ondraagbare jeuk krijgt en zelfs je ogen en anus helemaal uitdrogen, om in zo'n vreselijk delirium terecht te komen dat er een grote kans is dat je naakt in een politiecel wakker wordt terwijl je als een gek in jezelf aan het mompelen bent, je absoluut niet meer kunt onderscheiden wat echt is en wat niet, en om ook nog pas na 48 uur uitgetript te zijn. Maar op die kleine puntjes na lijkt het me een goed idee. :) Veel plezier!

:wave:
Klik om te vergroten...
Klinkt uitermate goed. Wanneer doen wij dat eens?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe kan ik mescaline eigenlijk vergeten... Denk dat ik deze zomer eens ga doen ook.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Klinkt uitermate goed. Wanneer doen wij dat eens?
Klik om te vergroten...

Mag ik mee doen ?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dank je wel Rabbithole. :grin:

Maar ach wat hij wil...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rabbithole zei:
9 juli hadden wij een date, toch? Lijkt me gezellig om weer eens met alle overleden dierbaren te praten, dus wat mij betreft staat ons datura-delirium gepland!
Klik om te vergroten...
Check!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beanhead zei:
Hoe kan ik mescaline eigenlijk vergeten... Denk dat ik deze zomer eens ga doen ook.
Klik om te vergroten...
Ik ben echt heel benieuwd. Ik heb een keer een Peyote ceremonie gedaan maar dat was een dag na Ayahuasca en die hebben kruistolerantie dus heb ik van de Peyote niet zo veel meegekregen als de mensen die niet de Ayahuasca hadden gedaan.

Deze zomer maak ik echt tijd vrij.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja ayahuasca heb ik ook de kans toe.

Maar ik weet niet, ik respecteer psychedelica enorm maar ik gebruik het niet echt voor spirituele doeleinden + Ookal heb ik DMT gedaan ayahuasca lijkt me toch weer harder :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beanhead zei:
Ja ayahuasca heb ik ook de kans toe.

Maar ik weet niet, ik respecteer psychedelica enorm maar ik gebruik het niet echt voor spirituele doeleinden + Ookal heb ik DMT gedaan ayahuasca lijkt me toch weer harder :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Tja DMT is een op zich prettige trip. Ayahuasca is zoveel fysiek heftiger voor je maag. Ik heb alle trips met Ayahuasca enorme maagpijn gehad.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat is wel vervelend ja... Heb over het algemeen nooit maagklachten en als het toch wat rommelig aanvoelt dan rook ik een jointje en is het weg.
n
nieneinaoLid
01-01-2024, 00:00
#16
GHB,2CB,Keta,DMT,Ayahuasca,Mescaline,Yopo?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
OKay, jou avatar liet me lachen.

i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chris Pontius zei:
Vergeet de doodsangsten niet die je krijgt omdat zo'n trip gewoon nooit positief uitpakt.
Klik om te vergroten...
dat viel mee,..ik ben er toch ook positief uit gekomen,..alleen niet in een celletje,maar in een weiland,..en ja,..met koeien idd :mrgreen:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik doe mijn best zei:
Chris Pontius zei:
Vergeet de doodsangsten niet die je krijgt omdat zo'n trip gewoon nooit positief uitpakt.
Klik om te vergroten...
dat viel mee,..ik ben er toch ook positief uit gekomen,..alleen niet in een celletje,maar in een weiland,..en ja,..met koeien idd :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Vind je dat echt positief, dat je ergens wakker wordt en je geen idee meer hebt hoe je daar bent gekomen? Ook al herinner je je niks meer van doodsangsten, het is belachelijk om zo'n toxisch en onvoorspelbaar middel tot je te nemen waar je geheugen helemaal van naar de tering gaat. Ik heb ook een tripreport gelezen waar iemand naakt zwalkend over de snelweg werd gevonden. Dan is het ineens niet meer zo grappig hè?
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#20
gelukkig zijn er geen drux in neverland.Ik had het gecombineerd met mexicaanse-psyllo.Ik weet nog wel waar ik liep,alleen niet in welke omgeving.Wel dat ik niet op de snelweg liep.Toen ik dat deed heb ik ook expres iemand bij mij gehad.En het was ver van de bewoonde-gevaarlijke- wereld.In het bos dus,.. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2122232425...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."