Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Qocaïne zei: Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit. Klik om te vergroten... nou dat gebeurt me ook wel eens als ik stoned ben ik zie geen diepte dus hield me aansteker altijd te ver wel. in middels is dat gewend. als ik loop voel ik me benen niet lijkt net op vlieg ofzo veel energie ,praat aan een stuk door & zeg wat ik denk & ik ben helemaal happy"
"ik zou nog wel een keer gabbertonnetje willen nemen mja die kan je bijna nergens nog vinden"
"Hallo, zit nooit op deze site maar kanslozen opmerking moet je maar voor je zelf houden De dag na het space heb ik steeds dat al me spieren zijn aangespannen en dit blijf tot dat ik zeg maar weer normaal geslapen heb ( dus niet een uurtje slapen ofzo). weet iemand wat ik hier tegen kan doen , ibrufen help niet. en nee ik ben niet van plan om te stoppen"