#1
lsd, methedrone, crack, meth (roken), dex en euwhm.... als me nog wat anders moois word voor geschotelt ben ik hoogst waarschijnlijk wel van de partij 


Thunderdope zei:Zou heel graag eens MDA doen. Maar ben het in 10 jaar nog niet tegen gekomen.
T schijnt weinig tot niet geproduceerd te worden. Waarom niet![]()
Scorp zei:Deze lijst![]()
Maar even serieus: Ik wil zowat alle tripmiddelen eens uit proberen, aangezien ik zoiets, op 1 keer ketamine na, nog nooit heb gedaan...

Weet je al wanneer ongeveer? Ik zou daar best bij willen zijn/ mee willen doenAndrew zei:XTC
Dextroamfetamine
Ik hoop binnekortChris Pontius zei:Weet je al wanneer ongeveer? Ik zou daar best bij willen zijn/ mee willen doenAndrew zei:XTC
Dextroamfetamine
OT;
Hero
Meth
DMT durf ik niet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."