#1
gelukkig zijn er geen drux in neverland.Ik had het gecombineerd met mexicaanse-psyllo.Ik weet nog wel waar ik liep,alleen niet in welke omgeving.Wel dat ik niet op de snelweg liep.Toen ik dat deed heb ik ook expres iemand bij mij gehad.En het was ver van de bewoonde-gevaarlijke- wereld.In het bos dus,.. ![:wink:]()