Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs wil je nog doen?

Welke drugs wil je nog doen?

872 antwoorden
125 weergaven
18-5-2026
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#1
gelukkig zijn er geen drux in neverland.Ik had het gecombineerd met mexicaanse-psyllo.Ik weet nog wel waar ik liep,alleen niet in welke omgeving.Wel dat ik niet op de snelweg liep.Toen ik dat deed heb ik ook expres iemand bij mij gehad.En het was ver van de bewoonde-gevaarlijke- wereld.In het bos dus,.. :wink:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat jij ver van de bewoonde wereld was maakt het middel niet minder gevaarlijk. Zelfs als je niet naar de effecten kijkt is het al enorm risicovol, aangezien bij de ene plant 5 zaadjes uitermate toxisch kunnen zijn, en bij de andere plant heb je er wel 50 voor nodig. En doornappel (Datura Stramonium) groeit gewoon in Nederland:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Doornappel

De Doornappel (Datura stramonium) is in Europa en ook in België en Nederland de meest voorkomende soort.
Klik om te vergroten...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Rabbithole zei:
Ik heb ook een tripreport gelezen waar iemand naakt zwalkend over de snelweg werd gevonden. Dan is het ineens niet meer zo grappig hè?
Klik om te vergroten...

Mwah, dat is toch best wel epic.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jah maar de magnesium voor consumptie is een zoutvorm. Magnesiumcarbonaat bv.

Edit: Net te laat :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:
Ik heb ook een tripreport gelezen waar iemand naakt zwalkend over de snelweg werd gevonden. Dan is het ineens niet meer zo grappig hè?
Klik om te vergroten...

Mwah, dat is toch best wel epic.
Klik om te vergroten...

Wel een leuke anekdote, wat minder leuk als je het zelf bent of als diegene wordt doodgereden. :wink: Nou ja, niet dat het erg is als er zo'n mongool minder in de wereld is, maar het geeft zo'n rommel. En wie mag dat weer opruimen? Juist ja.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#6
dus jij mag wel drugs gebruiken,want je doet dat toch anders als anderen.Maar als een mongool drugs gebruikt,..het zijn je woorden he-dan kan en mag dat niet,want de gevolgen zijn niet te overzien,..maar bij jouw wel he :confused:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik doe mijn best zei:
dus jij mag wel drugs gebruiken,want je doet dat toch anders als anderen.Maar als een mongool drugs gebruikt,..het zijn je woorden he-dan kan en mag dat niet,want de gevolgen zijn niet te overzien,..maar bij jouw wel he :confused:
Klik om te vergroten...

SARCASME, beste jongen, SARCASME. Leer het te herkennen.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#8
nee,want jij schuift alles daar op af.Het verhaaltje ervoor ben je ook serieus,met je mening,en nu niet,..
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Moeilijk hè, als ik niet altijd óf serieus ben, óf sarcastisch. Zo is het met de rest van de wereld wel natuurlijk, daar maakt iedereen altijd even serieuze opmerkingen. En het kán natuurlijk niet dat ik in mijn ene post iets niet meen en in de andere wel. Tja, nu moet je ook nog begrijpend leren lezen, en dat wil wel eens moeilijk zijn, net zoals interpunctie.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
electergie zei:
Rabbithole zei:
electergie zei:
datura

en amarita
Klik om te vergroten...

Wat ben jij ongelooflijk naïef. Hoewel het me ontzettend leuk lijkt om niet te weten wat voor dosis je inneemt (terwijl een paar zaadjes al dodelijk kunnen zijn als er een hoge concentratie in zit), om zulke erge uitdroging te krijgen dat je een verschrikkelijke, ondraagbare jeuk krijgt en zelfs je ogen en anus helemaal uitdrogen, om in zo'n vreselijk delirium terecht te komen dat er een grote kans is dat je naakt in een politiecel wakker wordt terwijl je als een gek in jezelf aan het mompelen bent, je absoluut niet meer kunt onderscheiden wat echt is en wat niet, en om ook nog pas na 48 uur uitgetript te zijn. Maar op die kleine puntjes na lijkt het me een goed idee. :) Veel plezier!

:wave:
Klik om te vergroten...

ik ben 12 en wil drugs doen xD
Klik om te vergroten...

Je weet niet waar je aan begint... Luister nu maar eens naar de "volwassen" mensen hier.
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rabbithole zei:
electergie zei:
datura

en amarita
Klik om te vergroten...

Wat ben jij ongelooflijk naïef. Hoewel het me ontzettend leuk lijkt om niet te weten wat voor dosis je inneemt (terwijl een paar zaadjes al dodelijk kunnen zijn als er een hoge concentratie in zit), om zulke erge uitdroging te krijgen dat je een verschrikkelijke, ondraagbare jeuk krijgt en zelfs je ogen en anus helemaal uitdrogen, om in zo'n vreselijk delirium terecht te komen dat er een grote kans is dat je naakt in een politiecel wakker wordt terwijl je als een gek in jezelf aan het mompelen bent, je absoluut niet meer kunt onderscheiden wat echt is en wat niet, en om ook nog pas na 48 uur uitgetript te zijn. Maar op die kleine puntjes na lijkt het me een goed idee. :) Veel plezier!

:wave:
Klik om te vergroten...

ik ben 12 en wil drugs doen xD
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
hahahahha die veel te serieuze reacties hier godverdomme :tearsofjoy: ook nog met schuingedrukte letters. :tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
2ce en 2ci begin ik wel weer erg benieuwd naar te worden.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
PCP begint me nu anders toch wel héél hard te interesseren.

Keta maar dan harder, whoa.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Niets. Ik heb alles wel gedaan wat ik ooit wilde doen.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Misschien eens DMT , maar nu nog niet. :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja, ik weet daar iets over:

It doesn't work.

Toch niet als je wakker wilt blijven. Haha. Als je geen speed of coke kan regelen moet je maar koffie drinken of caffeïnepoeder kopen. :P
d
dapimpaLid
01-01-2024, 00:00
#18
mensen weet er iemand iets over magnesium poeder snuiven?
het is voor nachten door te doen maar weet iemand hier iets over?
bedankt
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Crystal Meth roken :hearteyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#20
Chris Pontius zei:
spacelord zei:
en het is niet natuurlijk.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dat is natuurlijk wel dé reden om het niet te doen. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Niet de reden maar een reden. Ik ben meer fan van natuurlijke stofjes dan van chemicaliën. Dat zie je ook wel aan wat ik gebruik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2021222324...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."