Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
155 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lekker weekendje :P

Gister voor het eerst in tijden weer dronken geweest jezus wat kak eigenkijk :P

ZERO- zei:
vrijdag alcohol, zaterdag hasj cupcakes, zondag alcohol, hasj, poppers en lachgas. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bobsacamano zei:
Gister voor het eerst in tijden weer dronken geweest jezus wat kak eigenkijk
Klik om te vergroten...

hehe ik weet 't niet, ik blijf het wel chill vinden eigenlijk. De truc is alleen om precies dronken genoeg te worden en geen fractie meer dan dat :P Er is bij mij altijd een heel scherp omslagpunt waarna ik dingen ga doen waar ik niet achter sta en 's ochtends een kater heb. :grin:

ZERO- zei:
vrijdag alcohol, zaterdag hasj cupcakes, zondag alcohol, hasj, poppers en lachgas. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

klinkt als een chill weekend inderdaad :P
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
2CB geprobeerd in een bos met enkele vrienden. Het was tof maar hard getript heb ik niet, ook niet echt bijzonder veel visuals gehad.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gister eens Furanylfentanyl geprobeerd.
Niet zo bijzonder was wel fijn maar niks boeiends verder.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Minuutje geleden, thuis, terwijl ik na de voetbal aant zien zen
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Amateurtje zei:
Minuutje geleden, thuis, terwijl ik na de voetbal aant zien zen
Klik om te vergroten...
Heb je je voetbal gebruikt ? Gebruik met mate :)
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Amateurtje zei:
Minuutje geleden, thuis, terwijl ik na de voetbal aant zien zen
Klik om te vergroten...
Heb je je voetbal gebruikt ? Gebruik met mate :)
Klik om te vergroten...

Zen naar de voetbal aant zien.......... :confused:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Amateurtje zei:
Tijdloos zei:
Amateurtje zei:
Minuutje geleden, thuis, terwijl ik na de voetbal aant zien zen
Klik om te vergroten...
Heb je je voetbal gebruikt ? Gebruik met mate :)
Klik om te vergroten...

Zen naar de voetbal aant zien.......... :confused:
Klik om te vergroten...
Je schrijft nergens wat je gebruikt hebt, dus die grap van Tijdloos is niet heel gek toch? Btw, er is ander topic dat heet wat gebruik jij op dit moment, eigenlijk hoort je post daar thuis.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oops idd vergete te melde wa ik gebruik. Bij deze coke
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Afgelopen weekend U-47700 op vrijdag, wat hasj op zaterdag en zelfgemaakte Rosin van Amazing Haze op zondag. Was van plan niet veel te gebruiken afgelopen weekend, niet helemaal gelukt helaas :flushed:. Maargoed, wel een leuk weekend gehad, dat wel.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Methylone gisteren.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Coke gisteren
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#13
truffels, afgelopen nacht
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Enkele minuten geleden heb ik een bar door mijn neus gepruimt...net voor ik nog eens wat ga knalle op bo3
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zaterdag in chronologische volgorde: wijn, speed, ghb, etizolam. En een beetje poppers de hele dag door.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bier, Speed, Poppers, Hasj, GHB, Etizolam en dat alles afgelopen zaterdag :rolleyes: Voor het eerst een goddelijke nacht geslapen na speed, dat is nieuw voor mij!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gisteren op 909 festival 2C-B, beetje speed, beetje ketamine en wiet gebruikt :grin:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nice :)

Psychedelibee zei:
Gisteren op 909 festival 2C-B, beetje speed, beetje ketamine en wiet gebruikt :grin:
Klik om te vergroten...
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Afgelopen zondag eerste keer ALD-52. Komt vast nog wel een report over.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
MDA met oud en nieuw en daarna bijna 2 dagen doorgehaald op pep. Ik vind het voorlopig ook wel even welletjes met de kater middelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."