Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als het PMMA was geweest, had je dit waarschijnlijk wel gemerkt. Wees blij dat je niet teveel hebt gemerkt, volgende keer je eigen spul regelen en laten testen vóór gebruik. Ik snap nog steeds niet dat mensen pillen aannemen van anderen (die vervolgens zeggen dat t prima is) waarvan men niet weet wat het is of wat erin zit. Het is niet zo moeilijk, de naam zelf zegt het al: - X-tc kopen - T-esten - C-onsumeren"
"Gewoon wat later beginnen met 4F? Ik zou ze sowieso niet gaan combineren, geloof niet dat je daar happy van wordt Ik zou gewoon later beginnen met doseren. In de middag Chill wat biertjes drinken (op je gemak, dus je eigen niet lam zuipen) en dan tegen de avond als je al in een goeie vibe zit een snoepje pakken. Eventueel kun je dan de boel nog iets rekken (gevoelsmatig in mijn ervaring, geen feit) door tijdens je space een joint te roken. Dit zal uiteraard van persoon tot persoon verschillen, maar voor mij is dit prima."
"Nergens aan denken Ook niet denken aan wat je denkt te gaan denken, gewoon lekker gaan Chill and enjoy! :P"
"Ligt er ook nog aan wat voor soort lenzen je hebt. Ik heb zelf ooit harde lenzen gehad en als het dan donker was buiten en ik keek naar links of rechts (mn ogen in ieder geval in mn ooghoek) dan kwam het weleens voor dat ik er per ongeluk 1 uit "knipperde" Nu heb ik tegenwoordig zachte lenzen en dus gelukkig van bovenstaand euvel geen last meer Edit: Het kan dus gewoon, maar ik zou je ogen eerst even laten wennen aan de lenzen, voordat je ze gaat dragen tijdens xtc gebruik."
"Ik zou vooral goed voor jezelf zorgen, gezond eten en eventueel kun je daarnaast nog enkele supplementen nemen zoals bv.: L-Tryptofaan en Vitamine C. Probeer een beetje te sporten, dat vermoeid je lichaam op een andere manier en kan bijdragen aan een betere nachtrust. (bij mij helpt dat in ieder geval wel) Genoeg voedsel waar anti-oxidanten in zitten. Succes met het herstel en in het vervolg dingen anders aanpakken. Het forum is voor veel mensen blijkbaar onbereikbaar totdat ze in de shit zitten, dan weten ze het ineens wel te vinden..."
"Ik denk dat je dat niet eens moet willen, zo kort na elkaar... Maargoed dat is niet het antwoord op je vraag. Het gevoel zal niet hetzelfde zijn. Je lichaam kan nu eenmaal in zo'n korte tijd niet alle serotonine weer aangevuld hebben. Buiten dat is het best een aanslag op je bovenkamer.. Kijk er aub mee uit en houdt je aan de 3 maanden regel."
"Nog een klein tipje (wellicht overbodig, maar toch): Ga je niet lopen focussen op t feit of je al iets voelt of niet. Gewoon partymodus aan en gaan! Zou zonde zijn als je je teveel bezig houdt met wat je voelt en of je iets voelt en daardoor dus het gevoel juist onderdrukt. Gewoon een normale dosering t.o.v. je lichaamsgewicht aanhouden, lekker je ding doen en dan komt het helemaal goed. Verder is al het andere al gezegd hierboven :P"
"Zie bovenstaande. Je geeft eigenlijk zelf al aan dat het niet verstandig is, dus je hebt je goed ingelezen en je verstand is ook voldoende aanwezig Beter inderdaad een ander keertje snoepen. Van je eerste keer moet je voor de volle 200% zorgeloos kunnen genieten!"
"Over t algemeen duurt het op één of andere manier altijd redelijk lang voor ik er echt iets van begin te merken... Trek daar maar 45 minuten tot een uur voor uit Ik moet bekennen dat een sigaret op dat moment het gevoel wel ten goede komt"
"Kibo3 zei: Bekijk bijlage 42878 Klik om te vergroten... Had deze (als in: ook een Heineken pil, zelfde vorm/opdruk en kleur, maar uiteraard niet deze) een aantal jaar geleden, was me toch een fijne batch! 😍 Uiteraard zullen dit andere zijn, maar blijf het een grappig/mooi pilleke vinden 🙂"