"Dat zou inderdaad werken. Het nadeel is dat ik al een week om 7 uur 's ochtends eruit ben, en mijn ouders weten dat ik nogal ''habit-forming'' ben. Ook krijg ik geen hap door me keel. Ik heb maar een liter weight-gainer en eiwitten voor mezelf klaar gemaakt, want drinken gaat wel super makkelijk.
Ik heb precies dit zelfde bericht ook gepost op df.info, en dit is wat ik op hun reacties heb gereageert (met quotes[zal de namen weghalen]):
Je kan kijken of je ogen al op licht reageren, dan zou ik er voor zorgen dat de ruimtes waar je je ouders onder ogen moet zien goed verlicht zijn.
Klik om te vergroten...
Hmmm toen ik het onderwerp plaatsten, inderdaad nog niet. Ik ga nog eens kijken. Ik heb wel de hele tijd (iets meer dan 1,5 uur) met echt alle lampen in me gezicht gezeten, om maar me ogen moe genoeg te krijgen, zodat me iris (blijkbaar is iris ook de meervoud) zouden ontspannen. Dat zeg ik, ik probeer echt alles.
YES! Ze reageren. Heel ligt, ik moet echt de flitser van me mobiel op een paar cm houden om duidelijk resultaat te zien, maar ze reageren. Met de kamerlampen, ging het iets slechter.
Kan ik nu niet beter, wanneer ik me ouders zie, in een donkere kamer gaan zitten? Zodat het logisch is dat me ogen zo groot zijn? :keta:
Ik doe dan vaak of ik hoofdpijn heb, ga dan zo mijn ogen extreem dichtknijpen, hand bij je hoofd, ''Poeh voel migraine aankomen''. Of ik doe alsof er iets onder mijn lenzen zit, of dat ik last heb van mijn lenzen.
Klik om te vergroten...
Opzich geen slecht plan. Als me ouders terug komen, zou ik er al 4 uur computerwerk op hebben kunnen zitten (vanuit gaande dat ik om 8 uur ben begonnen [wat ik al vaker gedaan heb deze week, dus niet ongehoord voor me ouders]).
Maar jammer genoeg ben ik een brildrager +0,75, ik heb hem alleen op als ik lang achter de computer zit of voor bijvoorbeeld beamers (die zitten precies in me brandpunt van me ogen). geertgehakt en Knabbel,zou het juist beter worden,of juist erger maken, als ik me bril opzet?
En die kaak moet ik ook onder controle zien te krijgen! ara:
Klik om te vergroten...
Met nog een vervolg bericht van mijzelf er achter aan:
Ik heb een neusspray gevonden: xylometazoline :conf:. Zou dit helpen om even goed me neus schoon te maken? Ik weet dat je ogen ervan kunnen gaan tranen, en daardoor kunnen me ogen nog groter lijken/worden dan dat ze al zijn (yeah?), maar dat gaat wel weer over na een paar minuten. Tot die tijd zou dat moeten werken toch?
Klik om te vergroten...
Ik vind het trouwens top dat je hier al zo vroeg op wil/kan reageren. (Op de ander forum noemde ik ze schatten, dus dat laat wel nog een beetje de status zien waarin ik nu zit.)"
In: Met spoed! Hoe krijg ik me ogen weer klein?
1-1-2024