#1
Klinkt als een klassieke DPT ervaring. Mooi spul hè?
Zou mooi zijn als het je zou lukken om er nog wat over te schrijven, maar zulke ervaringen zijn zo moeilijk in woorden te vangen...
Ik heb soms ook al zulke hevige ervaringen vanaf 65 mg (en soms ook niet). Als ik er dan weer uit kom lig ik vrijwel altijd nog netjes op de bank. Wel 1 keer er afgerold, toen was ik voor een kort ogenblik in één keer weer terug op aarde en moest ik heel hard lachen. Mijn ervaring is dat wanneer er nood is, je automatisch weer terug in je lichaam komt (bij gemiddelde doseringen iig). Wanneer je moet overgeven bijvoorbeeld... Dat ik er dan achteraf achterkom dat ik netjes overeind ben gekomen en in de emmer heb gekotst, zonder dat ik me er bewust van was op dat moment. Een tripsitter is op zich geen overbodige luxe, maar zou ook niet mijn voorkeur hebben.
Ik wil het een volgende keer in een hogere dosering gaan gebruiken (ik denk aan 90-100 mg nasaal), maar dan voor het eerst toch niet alleen. Niet omdat ik me zorgen maak over veiligheid, maar omdat ik denk dat een andere setting mij verder kan helpen. Ik blijf de laatste tijd namelijk wat in dezelfde cirkeltjes draaien met DPT.
Maar het blijft een geweldig middel.![:heartsuit:]()
Zou mooi zijn als het je zou lukken om er nog wat over te schrijven, maar zulke ervaringen zijn zo moeilijk in woorden te vangen...
Ik heb soms ook al zulke hevige ervaringen vanaf 65 mg (en soms ook niet). Als ik er dan weer uit kom lig ik vrijwel altijd nog netjes op de bank. Wel 1 keer er afgerold, toen was ik voor een kort ogenblik in één keer weer terug op aarde en moest ik heel hard lachen. Mijn ervaring is dat wanneer er nood is, je automatisch weer terug in je lichaam komt (bij gemiddelde doseringen iig). Wanneer je moet overgeven bijvoorbeeld... Dat ik er dan achteraf achterkom dat ik netjes overeind ben gekomen en in de emmer heb gekotst, zonder dat ik me er bewust van was op dat moment. Een tripsitter is op zich geen overbodige luxe, maar zou ook niet mijn voorkeur hebben.
Ik wil het een volgende keer in een hogere dosering gaan gebruiken (ik denk aan 90-100 mg nasaal), maar dan voor het eerst toch niet alleen. Niet omdat ik me zorgen maak over veiligheid, maar omdat ik denk dat een andere setting mij verder kan helpen. Ik blijf de laatste tijd namelijk wat in dezelfde cirkeltjes draaien met DPT.
Maar het blijft een geweldig middel.