Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
180 weergaven
18-5-2026
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#1
lange termijn geheugen weet ik niet, en dat is inderdaad ook heel lastig te bewijzen. Uberhaupt omdat we nog zo weinig weten over hoe geheugen nou precies opgeslagen wordt, maar ik denk dat rem slaap niet zo'n hele spannende functie heeft. Tenminste mij lijkt het het meest logisch dat het gewoon het bewegen van het oog is om het hoornvlies van zuurstof te voorzien. Het hoornvlies haalt zuurstof direct uit lucht, omdat ze tijdens je slaap geen toegang hebben tot die lucht halen ze net genoeg zuurstof uit vloeistoffen die achter het oog zitten. Hoelanger men slaapt, des te meer deze vloeistof stagneert, dmv van het snel heen en weer bewegen van het oog word dit dus meer vloeibaar en wordt de zuurstof omloop in die vloeistof dus weer hersteld.
Dit lijkt mij tenminste het meest aannemelijk, aangezien de organismen die het langst slapen ook de meeste REM vertonen. Natuurlijk is het veel gaver als er iets anders aan zit qua bewustzijn maar dat is gewoon zo moeilijk te bewijzen. Sorry wil niet betweterig ofzo doen en iedereen mag geloven wat ie wil, maar ik denk dat het dit is.


OT: modafinil vanochtend
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Staurodorm half uurtje geleden nu hopelijk wat slapen.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
2minuutjea geleden thuis op een cdtje. C.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
wiet en hasj gisteren.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wiet, alcohol en een beetje coke van het weekend
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
ZERO- zei:
wiet en hasj gisteren.
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wiet en hasj, eergisteren :)
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vannacht 2CE :hearteyes:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tommie_K zei:
Waarom drie?
Klik om te vergroten...

Waarom 3 lijntjes? Omdat het zo uit kwam. Niet meer en niet minder nodig gehad zeg maar.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gisteren 25 gram hollandia, viel me een beetje tegen helaas :(. Denk dat het aan de setting lag en met de hoeveelheid mensen die mee tripte
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dunnetjess33 zei:
Tommie_K zei:
Waarom drie?
Klik om te vergroten...

Waarom 3 lijntjes? Omdat het zo uit kwam. Niet meer en niet minder nodig gehad zeg maar.
Klik om te vergroten...


Ik had van coke eigenlijk altijd meer nodig haha. Dacht dat dat het voornaamste effect was. En altijd even aantallen, voor de balans.

Goed dat ik geen coke meer gebruik denk ik.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tommie_K zei:
Dunnetjess33 zei:
Tommie_K zei:
Waarom drie?
Klik om te vergroten...

Waarom 3 lijntjes? Omdat het zo uit kwam. Niet meer en niet minder nodig gehad zeg maar.
Klik om te vergroten...


Ik had van coke eigenlijk altijd meer nodig haha. Dacht dat dat het voornaamste effect was. En altijd even aantallen, voor de balans.

Goed dat ik geen coke meer gebruik denk ik.
Klik om te vergroten...

Ik ben een sporadische coke gebruiker en pas enkele keren gebruikt in jaren tijd. Ik koop zelf nooit eigenlijk, ik snuif wat mee met vrienden die het soms hebben. En als t niet meer voor handen zou zijn vind ik t ook prima.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alcohol, wiet en een lijntje pep vannacht.

Schokkend 3 uur na het lijntje knock-out gegaan en 9 uur slaap te pakken gekregen. Nooit eerder gebeurd. Misschien komt het toch doordat alcohol en wiet de overhand kreeg. Vooral wiet ver uit.

En de warme stoombad maakte me ook pittig wazig.
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Van het weekend een gram coke met wat alcohol gebruikt. Helaas viel de kwaliteit een beetje tegen.
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gisteravond/nacht weer eens 2cb gedaan. Wat is dat toch ontzettend mooi! Echt een verschil met 2ce. Ik had zo'n 20 mg
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Tommie_K zei:
ZERO- zei:
Zaterdag wijn, bier en hasj. Maar geen harddrugs hè terwijl al m'n vrienden wel deden ik heb die skiiiillz joa.
Klik om te vergroten...

Ik krijg harddrugs voorgeschreven om het zuipen en blowen te vermijden.

Waarmee ik maar wil zeggen: als jouw vrienden allemaal een microdosis LSD namen en naar huis zijn gegaan, maar jij daarna onverdroten drie flessen wijn, een krat Duvel en een pond hasj hebt weggewerkt en vervolgens eerst de boel hebt ondergekotst en daarna kort en klein geslagen: RESPECT. Ik moet bekennen: ik heb die skills zelf niet en ik zou de boel waarschijnlijk uit de hand laten lopen.
Klik om te vergroten...
Je hoeft niet zo wijs te doen hoor. Ik heb afgelopen periode geen stimulerende middelen gebruikt ivm de negatieve invloed die dat op mijn stemming heeft (kan hebben).

OT: Nu heb ik vakantie en is alles chill en afgelopen zaterdag lekker ghb.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
GHB afgelopen zaterdag, was me dat weer even chill zeg!
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Truffels.

De ervaring was...eh bijzonder...denk ik. We waren in de kamer. Het leek alsof het huis ergens anders was, alsof we de deur open deden en er letterlijk "niets" was. Alleen het huis that sit.

Ook flink doorgeslagen met de lachgas, beide personen (ik en L) rond de 21 lachgas patronen gedaan (per persoon) in een tijdsbestek van 3 uur. We wilden alleen maar terug naar die enorm harde space.

Achteraf: Psychedelisch? Nee, misschien een kwartier van de hele trip. Dit was gewoon een hele andere trip. Het was alleen maar doorslaan en harder en harder gaan. Achteraf een hele positieve trip alleen had hem toch wat "psychedelischer" en "diepgaander" willen hebben. Heb hard getript maar totaal anders als alle andere truffel trips die ik heb gehad.

Vrijdag dmt en blijf er zo blij mee zijn :grin: :grin:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#19
2cb, xtc en ketamine gister! Op het einde een ballonnetje :grin:
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#20
lijntje keta begin van de avond en voor de rest veel veel wiet, alcohol en klein beetje pep.
Nu even lekker door internet rondzwerven en daarna lekker een lange slaap maken! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2324252627...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."