Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw drugs low 5?

Wat is jouw drugs low 5?

72 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#1
1 Cocaïne (enkel zuivere Coke, geen straat Coke)
2 #4 Heroïne (ook enkel high quality)
3 #3 Heroïne (ook enkel high quality)
4 Crystal Meth (Ice, high quality)
5 Oxynorm 20 mg. (1 dosis 280 mg.)

(5 gedeelde plaats: Pall Mall Munt)
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#2
1. Cocaïne. De loopneus die ik erna krijg veroorzaakt na één dag al wonden in mn neus, wat verschrikkelijk pijn doet. Vervolgens 5 dagen niet door mn neus kunnen ademen en snachts steeds wakker worden van een droge bek doordat ik daardoor adem... Waar ik dan 50 euro voor betaal voor een matig effect, wat een waardeloos spul.
2. MDMA. Wordt er te vaag van en ervaar zeer hevige katers. Vind het wel leuk tijdens gebruik verder.
3. Wiet. Ik smoke 1x in de week en geniet van een paar heisjes maar als ik wat teveel neem ben ik gelijk al te high en word ik anstig. Ik moet dus heel erg oppassen gezien mijn gevoeligheid voor het spul. Maar als ik correct doseer is het wel echt geweldig.
4. Ritalin. Hier word ik alleen maar raar en opgefokt door, het verslechtert m'n focus (die ik al amper heb..) alleen maar.

Eigenlijk vind ik verder alles dat ik heb gebruikt altijd wel chill.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
1. Alcohol, we waren zo'n 16 jaar, puberfeestje in Beilen en gingen indrinken met een drank spelletje waarbij ik natuurlijk steeds de lul was. Uiteindelijk heb ik nog expres het toilet van de host verstopt gemaakt met een kaars, uiteindelijk bij Skopje (Beilen) mijzelf echt volledig maar dan ook volledig onder gekotst. Toen heeft mijn oude jeugdvriend 'Rieks' mijn vader gebeld die mij vervolgens om 4:00 ondergekotst in het hoekje van een parkeerplaats. Vervolgens zijn we in diepe stilte naar huis gereden.

PS: De jeugd van tegenwoordig zou die avond optreden in Skopje Beilen na hun doorbraak hit Whatskeburt maar die waren te sterk onder invloed om letterlijk het podium op te kunnen kruipen dus dat het ik niet gemist.

2. Alcohol, wederom in Beilen (nog altijd 16). De jongedames vonden mij niet aardig meer en iedereen die ik leuk vond ging expres met een ander zoenen en daar grapjes over maken. Vervolgens heb ik mijzelf flink ondergekotst en besloot ik naar huis te fietsen (zo'n 15klm) maar niet voordat ik nog twee kratjes bier achterop mijn fiets had geladen om daarmee naar huis te fietsen en nooit meer wat van mij te laten horen.

Mensen hadden nog gezien hoe ik de kratjes nog een paar keer liet vallen en wat niet in mijn dronken zelf onder gekotste staat maar uiteindelijk thuis gekomen met twee kratjes bier achter op de fiets en vervolgens nooit meer iets van mij te laten horen. Los nog van een telefoontje de volgende ochtend waarin ik alles gewoon ontkende en mijn verbazing uit sprak. De puberverwarring was intens in ieder geval.

3. Alcohol, dit maal in Groningen, mijn goede jeugvriend 'Rieks' had op zijn 17e een fles whiskey van €50 en €150 euro gekocht. Ik weet niet hoe je daar zo dronken van kunt raken maar aan het einde van de avond langs de grachten van Groningen zagen we een fiets niet op slot staan vol gehangen met reclame borden. Vrolijk als dat we waren sprongen er met 3 man (ieder zo'n 17 jaar op de fiets terwijl er flinke ijzel lag.

Het lukte mij nog zo'n 500 meter de fiets recht te houden en toen sloegen we om door de ijzel op de weg. Ik heb de volgende ochtend een hechting gehaald bij de huisartsenpost omdat de scheur in combinatie met alcohol in mijn bloed niet wou stoppen met bloeden, zelfs niet na zo'n 7 uur slapen. Ik herinner mij ook nog dat ik op slipper was in de Kokomo Beach op slippers en er overal glas lach op de grond en we gratis Jillz kregen ter promotie en ik heb zo'n 6 uur lang op zwaar bloedende voeten / slippers rondgelopen eveneens.

Naast de wc zitten met mijn vingers om de WC rand geklemd, en je wilt het er uit gooien maar het brand zo hard in de slok darm. En als je water drinkt dat er alleen maar meer acidisch braaksel uitkwam en ik dan waarschijnlijk en acidisch braaksel overal en nergens kotste. Goldstroke, Whiskey, Smabuca, etc.

Een klein wonder hoe ik uit mij alcoholmsbruik verleden ben gekomen als relatief gezond persoon, geen drugs zo waardeloos al alcohol.
Psilocyloner zei:
3. DOC (maakt me misselijk, vind de visuals veel te opgefokt/snel en bovenal is het voor mij bij toenemende dosering op een of andere manier heel intoxicerend (ben er 'niet bij' alsof ik te veel gezopen heb ofso, gewoon niet aanspreekbaar alsof je met je vingers in m'n gezicht zou moeten knippen om contact met me te krijgen) en het vlakt me emotioneel af)
Klik om te vergroten...
Je moet gewoon leren doseren, een goede setting creëren en respect opbrengen voor psychedelica. Ieder zijn persoonlijke voorkeur maar ik vrees toch echt dat je slachtoffer bent geworden van stigma en beschikbaarheidsbias voortkomend uit associaties. Ofwel je mag jezelf wel wat beter voorbereiden voor een trip. Minstens 50% zal het oneens met mij wezen maar ik ben er nog altijd van overtuigd dat DOC op zijn eigen manier evenveel meerwaarde kan hebben als LSD. Dat gezegd hebbende, allebei substanties met hun gelijke niet om zeer verschillende redenen. Daarnaast geloof ik ook dat er een tijd en moment voor alles is, maar de bias naar tryptamines voelt voor mij gevoel maak vrij extreem. Ieder psychedelica uniek en onbeschrijfbaar om hun eigen redenen.

Dimethoxy Penethylamines zijn toch echt wel een categorie op zichzelf en er kan een sterk argument gemaakt worden dat ze meer holistisch van aard zijn dan tryptamines. Dat gezegd hebbende, alle respect in de wereld voor tryptamines. Fixatie is echter dat ik mensen wel vaker afraad. Ook wanneer het psychedelica betreft. Er zijn geen ultieme waarheden in het leven, al komen sommige dingen aardig in de buurt.
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#4
1. Nicotine - ik vind het heel vies smaken
2. Alcohol - heb het vaak fout zien gaan en ik vind het te schadelijk. Ik word ook irritant als ik dronken ben en heb later vaak spijt van dingen die ik deed
3. Speed - ik vind het een beetje saai. Het is de kater echt niet waard
4. Methylfenidaat - alleen handig bij het leren. Het is niet leuk om recreatief te gebruiken
5. Wiet/hasj - ik vind wiet gewoon leuk hoor maar de andere drugs die ik heb gebruikt vind ik leuker
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jmths zei:
Je moet gewoon leren doseren, een goede setting creëren en respect opbrengen voor psychedelica. Ieder zijn persoonlijke voorkeur maar ik vrees toch echt dat je slachtoffer bent geworden van stigma en beschikbaarheidsbias voortkomend uit associaties. Ofwel je mag jezelf wel wat beter voorbereiden voor een trip. Minstens 50% zal het oneens met mij wezen maar ik ben er nog altijd van overtuigd dat DOC op zijn eigen manier evenveel meerwaarde kan hebben als LSD. Dat gezegd hebbende, allebei substanties met hun gelijke niet om zeer verschillende redenen. Daarnaast geloof ik ook dat er een tijd en moment voor alles is, maar de bias naar tryptamines voelt voor mij gevoel maak vrij extreem. Ieder psychedelica uniek en onbeschrijfbaar om hun eigen redenen.

Dimethoxy Penethylamines zijn toch echt wel een categorie op zichzelf en er kan een sterk argument gemaakt worden dat ze meer holistisch van aard zijn dan tryptamines. Dat gezegd hebbende, alle respect in de wereld voor tryptamines. Fixatie is echter dat ik mensen wel vaker afraad. Ook wanneer het psychedelica betreft. Er zijn geen ultieme waarheden in het leven, al komen sommige dingen aardig in de buurt.
Klik om te vergroten...
Of jij moet leren dat niet iedereen hetzelfde op een bepaald stofje reageert, waardoor een ander wellicht andere voorkeuren kan hebben dan jij. Dat jij zulke goede ervaringen hebt met DOC prima en die ervaringen zijn je van harte gegund, maar dat jij er goede ervaringen mee hebt wil niet zeggen dat een ander die ook per definitie kan hebben. Ieder mens is verschillend.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
1. Alcohol
In tegenstelling tot de meeste mensen gaat mijn lichaam steeds harder protesteren bij elk glas dat ik drink op een avond. Het effect van één glas vind ik nog wel aangenaam. Maar daarna krijg ik last van mijn maag, heb ik geen controle meer over mijn bewegingen, doe ik domme dingen, struikel ik of laat dingen vallen, ga vervelende grappen uithalen en achteraf voel je je nog een stuk kutter met misselijkheid, hoofdpijn en vermoeidheid. Dan is alcohol ook nog best duur per glas en moet je de hele tijd blijven bijtanken om een effect te houden. Je bent dus eigenlijk de hele tijd bezig met herdoseren.

2. Salvia (roken)
Wat is het smerig om salvia te roken. En dan voel je je ineens een bank of een vloeistof die door een zeef heen druipt. Het is een totaal bizarre ervaring, maar niet heel spiritueel.
Maar ik heb begrepen dat de verse bladeren van salvia traditioneel gekauwd worden en dat het effect dan veel spiritueler is. Dus deze down 2 geldt alleen voor het roken van salvia. Want dat is behoorlijk bagger.

3. Modafinil
Ik heb 1 keer modafinil gebruikt met een beetje koffie en toen lag ik de hele dag met een soort griepverschijnselen op bed. Het was echt heel naar. Nooit meer opnieuw gebruikt.

4. Poppers
Ik heb een paar keer poppers gebruikt toen ik 15 was. Het is een heel korte rush waarin je keihard gaat blozen en je evenwicht verliest. Na 30 seconde is het voorbij en heb je hoofdpijn.

5. Ketamine
Ik vond ketamine eerst altijd heel vervelend. Alsof het je gehandicapt maakt. Je kan ineens niet meer goed lopen/bewegen, snapt dingen niet meer goed. De meerwaarde begreep ik heel lang niet. Totdat ik ontdekte dat ketamine wel een beetje chill is in kleine hoeveelheden als je in bed natuurdocu's of iets anders wat simpel te volgen is aan het kijken bent.
Sowieso geldt voor de andere middelen natuurlijk ook dat elk middel zijn eigen doel heeft. Dus als je het effect en het doel van een stof goed op elkaar afstemt dan kan het altijd nog leuk worden.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Totdat ik ontdekte dat ketamine wel een beetje chill is in kleine hoeveelheden als je in bed natuurdocu's of iets anders wat simpel te volgen is aan het kijken bent.
Klik om te vergroten...
Holy shit dat is zo waar, had precies het zelfde. Doe je het in een sociale gelegenheid buiten is het heel ingewikkeld..

In je eentje op bed met muziek of een film is geweldig heb ik ontdekt. Heel veel lichaamelijke euforie.

Je moet dissosiatieven echt snappen ofzo.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
1. Alcohol
In tegenstelling tot de meeste mensen gaat mijn lichaam steeds harder protesteren bij elk glas dat ik drink op een avond. Het effect van één glas vind ik nog wel aangenaam. Maar daarna krijg ik last van mijn maag, heb ik geen controle meer over mijn bewegingen, doe ik domme dingen, struikel ik of laat dingen vallen, ga vervelende grappen uithalen en achteraf voel je je nog een stuk kutter met misselijkheid, hoofdpijn en vermoeidheid. Dan is alcohol ook nog best duur per glas en moet je de hele tijd blijven bijtanken om een effect te houden. Je bent dus eigenlijk de hele tijd bezig met herdoseren.
Klik om te vergroten...
Ik had dit niet toen ik jonger was, maar tegenwoordig dus ook. Met 2 biertjes moet het nu echt ophouden, want dan begin ik heel duidelijk te voelen dat mijn lichaam niet meer wil (gettin' old). Terwijl ik vroeger zo 15 weg dronk. Natuurlijk wel met een kater, maar tijdens het drinken zelf had ik voornamelijk de "prettige" effecten. Maar ja, zelfs de gewenste effecten vind ik tegenwoordig niet zo gewenst meer. Zeker na ontdekt te hebben hoeveel andere drugs veel fijnere effecten hebben met veel minder zware katers en andere ongewenste shit.

Het herdoseren heb ik al nooit fijn gevonden bij alcohol. Als je net die sweet spot hebt gevonden, dan ben je die even later al kwijt, maar drink je meer dan is het heel lastig om precies zo aangeschoten te blijven.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
lise zei:
1. Nicotine - ik vind het heel vies smaken
Klik om te vergroten...

Oh jeetje ik vergeet deze gewoon.
Je hebt echt 100% gelijk, nicotine is the worst drug ever.
0/10, would not recommend
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Moeilijk een low 5 te noemen hoor maar ik doe een poging.

-Stipt op nummer 1 is een SSRI wat ik vroeger ooit eens heb geprobeerd. Weet niet meer precies welke maar ik heb bijna 2 dagen zelfmoord gedachtes gehad. In de rest van mijn leven, daarvoor als daarna, nooit in de buurt geweest van deze gedachtes. Gevaarlijk goedje!
-Wel verdiende 2de plaats krijgt Nicotine. Ik ben er nog steeds verslaafd aan en ik kan er maar moeilijk van afblijven. Wat een klote spul is dit toch. Bijna alle soorten drugs gehad en van alles kan ik min of meer wel afblijven, behalve van deze demonische troep.
-Nummer 3 is toch wel Salvia Divinorum. Geeft wel bizarre trips en een enkele daarvan waren ook wel leuk maar de rest was alleen maar klote. Ik heb het wel over de extracten die je rookt. De kauwbare versie nooit gehad.
-Nummer 4 is denk ik wel poppers al is het daarop wel ongelofelijk lekker klaarkomen. Verder stelt het niks voor en krijg er uiteindelijk koppijn van.
-Nummer 5 is denk ik Ketamine Maaaaaar in combinatie met vele andere middelen is het 1 van de lekkerste. Dus bij Keta is het bij mij een beetje dubbel.

Purplext zei:
5. 4-ho-met dan maar omdat ik geen andere drugs kan verzinnen voor de 5e plaats. Ik kan eigenlijk niet oordelen, want pas 1 keer gebruikt, maar de shitty bodyload i.c.m. zero andere effecten waren wel een ultieme teleurstelling.
Klik om te vergroten...
Nou respecteer ik ieder zijn mening natuurlijk maar toch bijzonder dat je mijn nummer 1 in je low 5 hebt. Ik snap al helemaal je bodyload verhaal niet, want als er een tryptamine is die weinig bodyload geeft, dan is het 4-HO-MET wel. In mijn ogen dan natuurlijk :wink:.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mezelf zei:
Moeilijk een low 5 te noemen hoor maar ik doe een poging.

-Stipt op nummer 1 is een SSRI wat ik vroeger ooit eens heb geprobeerd. Weet niet meer precies welke maar ik heb bijna 2 dagen zelfmoord gedachtes gehad. In de rest van mijn leven, daarvoor als daarna, nooit in de buurt geweest van deze gedachtes. Gevaarlijk goedje!
-Wel verdiende 2de plaats krijgt Nicotine. Ik ben er nog steeds verslaafd aan en ik kan er maar moeilijk van afblijven. Wat een klote spul is dit toch. Bijna alle soorten drugs gehad en van alles kan ik min of meer wel afblijven, behalve van deze demonische troep.
-Nummer 3 is toch wel Salvia Divinorum. Geeft wel bizarre trips en een enkele daarvan waren ook wel leuk maar de rest was alleen maar klote. Ik heb het wel over de extracten die je rookt. De kauwbare versie nooit gehad.
-Nummer 4 is denk ik wel poppers al is het daarop wel ongelofelijk lekker klaarkomen. Verder stelt het niks voor en krijg er uiteindelijk koppijn van.
-Nummer 5 is denk ik Ketamine Maaaaaar in combinatie met vele andere middelen is het 1 van de lekkerste. Dus bij Keta is het bij mij een beetje dubbel.


Nou respecteer ik ieder zijn mening natuurlijk maar toch bijzonder dat je mijn nummer 1 in je low 5 hebt. Ik snap al helemaal je bodyload verhaal niet, want als er een tryptamine is die weinig bodyload geeft, dan is het 4-HO-MET wel. In mijn ogen dan natuurlijk :wink:.
Klik om te vergroten...

Tja, ik las wel verhalen van mensen die een underwhelming ervaring hadden, maar bijna niks over nare bodyload. En toch was het mijn naarste bodyload ooit. Drugs werken bij iedereen anders blijkt wel. Ga het misschien ooit nog een keer proberen...
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psilocyloner zei:
Of jij moet leren dat niet iedereen hetzelfde op een bepaald stofje reageert, waardoor een ander wellicht andere voorkeuren kan hebben dan jij. Dat jij zulke goede ervaringen hebt met DOC prima en die ervaringen zijn je van harte gegund, maar dat jij er goede ervaringen mee hebt wil niet zeggen dat een ander die ook per definitie kan hebben. Ieder mens is verschillend.
Klik om te vergroten...
Vuile leugenaar en Tryptamine extremist, DOC is heilig. :rage:
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#13
1. 3-FEA.
Ik had 0,0 effect en constant een hartslag van 160+ in rust. Voelde extreem ongezond.
2. DOC.
Had hoge verwachtingen maar kreeg 0 energie en amper 2C-B treshold visuals op 2,5mg. Wellicht had ik meer moeten nemen, maar ik denk niet dat ik het nog een keer zou doen.
3. Truffels.
15gram en ik kotste alles er uit waardoor ik nul effect had. Echter ga ik het binnenkort nog wel een keer proberen, ook zou ik graag nog eens 4-AcO-DMT willen doen.
4. Flunitrazolam.
Doet geen moer bij mij, of m'n batch is slecht.
5. Coke.
Amper effect en zeker de prijs niet waard, liever pep. Al wil ik nog wel eens base coke proberen.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Buu zei:
2. DOC.
Had hoge verwachtingen maar kreeg 0 energie en amper 2C-B treshold visuals op 2,5mg. Wellicht had ik meer moeten nemen, maar ik denk niet dat ik het nog een keer zou doen.
Klik om te vergroten...
Aii... dat wordt ruzie met @Jmths :wink:
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psilocyloner zei:
Aii... dat wordt ruzie met @Jmths :wink:
Klik om te vergroten...
Was ik al bang voor :(

Moet zeggen dat ik er ook nog eens erg "zenuwachtig" van werd. Hele irritante comeup. En doordat de visuals en energie amper doorkwamen werd ik redelijk gefrustreerd. Toen ik 160mg 6-APB er bij gooide werd het iets beter.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sally Tessio zei:
1. Ketamine - Eenmaal een overdosering toegediend gekregen toen mijn kruisbanden zwaar ingescheurd waren en mijn knieschijf ernaast lag. Raakte mogelijk kortdurig psychotisch (waanideeën) en ervoer een ego-dood; dacht dat ik doodging, voelde me geen mens meer, zweefde rond in het universum als een sprankje energie, etc.
Klik om te vergroten...

Hmmm, heb 5x m'n knieschijf ernaast zien liggen maar nog nooit Keta gekregen.. :angry:

Ik heb maar een low 2:

1: speed - 1x gehad, 2 dagen niet geslapen, nooit meer!

2: wiet - als ik wil slapen moet ik dat spul roken. Als ik wil blowen (al jaaaaaren niet meer gedaan) pak ik hash
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#17
1.Benzo's- Veel te gemakkelijk te gebruiken middeltje waar je al snel een gewoonte van maakt om te vluchten van de dagelijkse negativiteit of om je gevoelens en vooral angsten plat te leggen, wetende dat die gevoelens dubbel zo hard terugkomen bij langdurig gebruik van deze middelen, om nog maar te zwijgen van de slaapproblemen die dit gecreëerd heeft.

2.Alcohol- Ik kan hier heel af en toe nog wel van genieten, maar daar waar ik vroeger liters kon drinken en nog redelijk voor de dag komen s'anderendaags, heb ik nu al last van een verschrikkelijke kater na 3a4 zware biertjes die ik de avond/nacht ervoor gedronken heb.

3.GHB- ik heb dit maar tweemaal gebruikt, maar de twee keren waren een zware teleurstelling, aan de kwaliteit zal het niet gelegen hebben want vrienden van mij gingen hier blijkbaar lekker op terwijl dit bij mij weinig tot niets voorstelde en zonde van de ervaring was.

4.Metamfetaminen- maar een keer of drie gebruikt gehad, maar verschrikkelijke drug die het echt niet waard is om de cravings en deprimerende gevoelens te ervaren de dagen erna (ongeacht de hoeveelheid die gebruikt geweest is).

5.cocaïne- vroeger heel veel plezier van gehad, maar nu krijg ik hier amper euforie van integendeel zelf, ik wordt altijd diep ongelukkig over mezelf en ga me heel negatief voelen en denken tijdens en na het gebruik ervan (komt soiso omdat ik dit middel hevig misbruikt heb in het verleden.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
1. GHB. Paar keer gebruikt, verschillende doseringen maar het deed me niet zo veel. Plus dat het erg slecht is voor je slokdarm en andere organen (gootsteenontstopper en velgenreiniger hallo) en het eventuele verslavingsrisico maakt het voor mij nummer 1 van de low 5. Veel mensen die ik op feestjes GHB zie gebruiken lopen er ook altijd niet te florissant bij. Pik ze er vaak zo tussenuit. Maar dat kan natuurlijk ook aan het combineren met andere drugs liggen.

2. 4-FA. Matige rush, matige effect en na een uur euforie wordt het gewoon net als amfetamine maar heb je wel je receptoren verkracht.

3. Poppers. 20 seconden heel warm en dan... niks. Hou ook niet van dingen in m'n reet dus vond hier niks aan.

4. Alcohol en wiet. Altijd kotsen als ik al veel gedronken heb en dan ga blowen.

5. Absinthe. Enorm smerig en je bent binnen no time de weg kwijt.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat is idd hoe het werkt.

We kunnen een stofje niet beschuldigingen van ons misbruik of slechte handeling...

We zijn bewust van de risico's en daar passen we ons op aan om het gebruik zo veilig mogelijk te maken.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ganggang💯 zei:
1. GHB. Paar keer gebruikt, verschillende doseringen maar het deed me niet zo veel. Plus dat het erg slecht is voor je slokdarm en andere organen (gootsteenontstopper en velgenreiniger hallo) en het eventuele verslavingsrisico maakt het voor mij nummer 1 van de low 5. Veel mensen die ik op feestjes GHB zie gebruiken lopen er ook altijd niet te florissant bij. Pik ze er vaak zo tussenuit. Maar dat kan natuurlijk ook aan het combineren met andere drugs liggen.
Klik om te vergroten...
Vanwaar is het slecht voor je slokdarm en andere organen? Volgens mij papegaai je gewoon wat mensen na. GBL is redelijk slecht voor je slokdarm door de verkeerde ph waarde, GHB niet.

En gootsteen onstopper en velgenreiniger? Er zit Natrium hydroxide in, wat toevallig ook gebruikt wordt voor het ontstoppen van je gootsteen. Maar door een chemische reactie ontstaat er GHB. Of eet jij ook geen drop? Daar zit namelijk ook "gootsteen onstopper" in :wink:.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."