Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw drugs low 5?

Wat is jouw drugs low 5?

72 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
lise zei:
1. Nicotine - ik vind het heel vies smaken
Klik om te vergroten...

Oh jeetje ik vergeet deze gewoon.
Je hebt echt 100% gelijk, nicotine is the worst drug ever.
0/10, would not recommend
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moeilijk een low 5 te noemen hoor maar ik doe een poging.

-Stipt op nummer 1 is een SSRI wat ik vroeger ooit eens heb geprobeerd. Weet niet meer precies welke maar ik heb bijna 2 dagen zelfmoord gedachtes gehad. In de rest van mijn leven, daarvoor als daarna, nooit in de buurt geweest van deze gedachtes. Gevaarlijk goedje!
-Wel verdiende 2de plaats krijgt Nicotine. Ik ben er nog steeds verslaafd aan en ik kan er maar moeilijk van afblijven. Wat een klote spul is dit toch. Bijna alle soorten drugs gehad en van alles kan ik min of meer wel afblijven, behalve van deze demonische troep.
-Nummer 3 is toch wel Salvia Divinorum. Geeft wel bizarre trips en een enkele daarvan waren ook wel leuk maar de rest was alleen maar klote. Ik heb het wel over de extracten die je rookt. De kauwbare versie nooit gehad.
-Nummer 4 is denk ik wel poppers al is het daarop wel ongelofelijk lekker klaarkomen. Verder stelt het niks voor en krijg er uiteindelijk koppijn van.
-Nummer 5 is denk ik Ketamine Maaaaaar in combinatie met vele andere middelen is het 1 van de lekkerste. Dus bij Keta is het bij mij een beetje dubbel.

Purplext zei:
5. 4-ho-met dan maar omdat ik geen andere drugs kan verzinnen voor de 5e plaats. Ik kan eigenlijk niet oordelen, want pas 1 keer gebruikt, maar de shitty bodyload i.c.m. zero andere effecten waren wel een ultieme teleurstelling.
Klik om te vergroten...
Nou respecteer ik ieder zijn mening natuurlijk maar toch bijzonder dat je mijn nummer 1 in je low 5 hebt. Ik snap al helemaal je bodyload verhaal niet, want als er een tryptamine is die weinig bodyload geeft, dan is het 4-HO-MET wel. In mijn ogen dan natuurlijk :wink:.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
Moeilijk een low 5 te noemen hoor maar ik doe een poging.

-Stipt op nummer 1 is een SSRI wat ik vroeger ooit eens heb geprobeerd. Weet niet meer precies welke maar ik heb bijna 2 dagen zelfmoord gedachtes gehad. In de rest van mijn leven, daarvoor als daarna, nooit in de buurt geweest van deze gedachtes. Gevaarlijk goedje!
-Wel verdiende 2de plaats krijgt Nicotine. Ik ben er nog steeds verslaafd aan en ik kan er maar moeilijk van afblijven. Wat een klote spul is dit toch. Bijna alle soorten drugs gehad en van alles kan ik min of meer wel afblijven, behalve van deze demonische troep.
-Nummer 3 is toch wel Salvia Divinorum. Geeft wel bizarre trips en een enkele daarvan waren ook wel leuk maar de rest was alleen maar klote. Ik heb het wel over de extracten die je rookt. De kauwbare versie nooit gehad.
-Nummer 4 is denk ik wel poppers al is het daarop wel ongelofelijk lekker klaarkomen. Verder stelt het niks voor en krijg er uiteindelijk koppijn van.
-Nummer 5 is denk ik Ketamine Maaaaaar in combinatie met vele andere middelen is het 1 van de lekkerste. Dus bij Keta is het bij mij een beetje dubbel.


Nou respecteer ik ieder zijn mening natuurlijk maar toch bijzonder dat je mijn nummer 1 in je low 5 hebt. Ik snap al helemaal je bodyload verhaal niet, want als er een tryptamine is die weinig bodyload geeft, dan is het 4-HO-MET wel. In mijn ogen dan natuurlijk :wink:.
Klik om te vergroten...

Tja, ik las wel verhalen van mensen die een underwhelming ervaring hadden, maar bijna niks over nare bodyload. En toch was het mijn naarste bodyload ooit. Drugs werken bij iedereen anders blijkt wel. Ga het misschien ooit nog een keer proberen...
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psilocyloner zei:
Of jij moet leren dat niet iedereen hetzelfde op een bepaald stofje reageert, waardoor een ander wellicht andere voorkeuren kan hebben dan jij. Dat jij zulke goede ervaringen hebt met DOC prima en die ervaringen zijn je van harte gegund, maar dat jij er goede ervaringen mee hebt wil niet zeggen dat een ander die ook per definitie kan hebben. Ieder mens is verschillend.
Klik om te vergroten...
Vuile leugenaar en Tryptamine extremist, DOC is heilig. :rage:
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#5
1. 3-FEA.
Ik had 0,0 effect en constant een hartslag van 160+ in rust. Voelde extreem ongezond.
2. DOC.
Had hoge verwachtingen maar kreeg 0 energie en amper 2C-B treshold visuals op 2,5mg. Wellicht had ik meer moeten nemen, maar ik denk niet dat ik het nog een keer zou doen.
3. Truffels.
15gram en ik kotste alles er uit waardoor ik nul effect had. Echter ga ik het binnenkort nog wel een keer proberen, ook zou ik graag nog eens 4-AcO-DMT willen doen.
4. Flunitrazolam.
Doet geen moer bij mij, of m'n batch is slecht.
5. Coke.
Amper effect en zeker de prijs niet waard, liever pep. Al wil ik nog wel eens base coke proberen.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Buu zei:
2. DOC.
Had hoge verwachtingen maar kreeg 0 energie en amper 2C-B treshold visuals op 2,5mg. Wellicht had ik meer moeten nemen, maar ik denk niet dat ik het nog een keer zou doen.
Klik om te vergroten...
Aii... dat wordt ruzie met @Jmths :wink:
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psilocyloner zei:
Aii... dat wordt ruzie met @Jmths :wink:
Klik om te vergroten...
Was ik al bang voor :(

Moet zeggen dat ik er ook nog eens erg "zenuwachtig" van werd. Hele irritante comeup. En doordat de visuals en energie amper doorkwamen werd ik redelijk gefrustreerd. Toen ik 160mg 6-APB er bij gooide werd het iets beter.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sally Tessio zei:
1. Ketamine - Eenmaal een overdosering toegediend gekregen toen mijn kruisbanden zwaar ingescheurd waren en mijn knieschijf ernaast lag. Raakte mogelijk kortdurig psychotisch (waanideeën) en ervoer een ego-dood; dacht dat ik doodging, voelde me geen mens meer, zweefde rond in het universum als een sprankje energie, etc.
Klik om te vergroten...

Hmmm, heb 5x m'n knieschijf ernaast zien liggen maar nog nooit Keta gekregen.. :angry:

Ik heb maar een low 2:

1: speed - 1x gehad, 2 dagen niet geslapen, nooit meer!

2: wiet - als ik wil slapen moet ik dat spul roken. Als ik wil blowen (al jaaaaaren niet meer gedaan) pak ik hash
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#9
1.Benzo's- Veel te gemakkelijk te gebruiken middeltje waar je al snel een gewoonte van maakt om te vluchten van de dagelijkse negativiteit of om je gevoelens en vooral angsten plat te leggen, wetende dat die gevoelens dubbel zo hard terugkomen bij langdurig gebruik van deze middelen, om nog maar te zwijgen van de slaapproblemen die dit gecreëerd heeft.

2.Alcohol- Ik kan hier heel af en toe nog wel van genieten, maar daar waar ik vroeger liters kon drinken en nog redelijk voor de dag komen s'anderendaags, heb ik nu al last van een verschrikkelijke kater na 3a4 zware biertjes die ik de avond/nacht ervoor gedronken heb.

3.GHB- ik heb dit maar tweemaal gebruikt, maar de twee keren waren een zware teleurstelling, aan de kwaliteit zal het niet gelegen hebben want vrienden van mij gingen hier blijkbaar lekker op terwijl dit bij mij weinig tot niets voorstelde en zonde van de ervaring was.

4.Metamfetaminen- maar een keer of drie gebruikt gehad, maar verschrikkelijke drug die het echt niet waard is om de cravings en deprimerende gevoelens te ervaren de dagen erna (ongeacht de hoeveelheid die gebruikt geweest is).

5.cocaïne- vroeger heel veel plezier van gehad, maar nu krijg ik hier amper euforie van integendeel zelf, ik wordt altijd diep ongelukkig over mezelf en ga me heel negatief voelen en denken tijdens en na het gebruik ervan (komt soiso omdat ik dit middel hevig misbruikt heb in het verleden.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
1. GHB. Paar keer gebruikt, verschillende doseringen maar het deed me niet zo veel. Plus dat het erg slecht is voor je slokdarm en andere organen (gootsteenontstopper en velgenreiniger hallo) en het eventuele verslavingsrisico maakt het voor mij nummer 1 van de low 5. Veel mensen die ik op feestjes GHB zie gebruiken lopen er ook altijd niet te florissant bij. Pik ze er vaak zo tussenuit. Maar dat kan natuurlijk ook aan het combineren met andere drugs liggen.

2. 4-FA. Matige rush, matige effect en na een uur euforie wordt het gewoon net als amfetamine maar heb je wel je receptoren verkracht.

3. Poppers. 20 seconden heel warm en dan... niks. Hou ook niet van dingen in m'n reet dus vond hier niks aan.

4. Alcohol en wiet. Altijd kotsen als ik al veel gedronken heb en dan ga blowen.

5. Absinthe. Enorm smerig en je bent binnen no time de weg kwijt.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is idd hoe het werkt.

We kunnen een stofje niet beschuldigingen van ons misbruik of slechte handeling...

We zijn bewust van de risico's en daar passen we ons op aan om het gebruik zo veilig mogelijk te maken.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
1. GHB. Paar keer gebruikt, verschillende doseringen maar het deed me niet zo veel. Plus dat het erg slecht is voor je slokdarm en andere organen (gootsteenontstopper en velgenreiniger hallo) en het eventuele verslavingsrisico maakt het voor mij nummer 1 van de low 5. Veel mensen die ik op feestjes GHB zie gebruiken lopen er ook altijd niet te florissant bij. Pik ze er vaak zo tussenuit. Maar dat kan natuurlijk ook aan het combineren met andere drugs liggen.
Klik om te vergroten...
Vanwaar is het slecht voor je slokdarm en andere organen? Volgens mij papegaai je gewoon wat mensen na. GBL is redelijk slecht voor je slokdarm door de verkeerde ph waarde, GHB niet.

En gootsteen onstopper en velgenreiniger? Er zit Natrium hydroxide in, wat toevallig ook gebruikt wordt voor het ontstoppen van je gootsteen. Maar door een chemische reactie ontstaat er GHB. Of eet jij ook geen drop? Daar zit namelijk ook "gootsteen onstopper" in :wink:.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Buu zei:
Vanwaar is het slecht voor je slokdarm en andere organen? Volgens mij papegaai je gewoon wat mensen na. GBL is redelijk slecht voor je slokdarm door de verkeerde ph waarde, GHB niet.

En gootsteen onstopper en velgenreiniger? Er zit Natrium hydroxide in, wat toevallig ook gebruikt wordt voor het ontstoppen van je gootsteen. Maar door een chemische reactie ontstaat er GHB. Of eet jij ook geen drop? Daar zit namelijk ook "gootsteen onstopper" in :wink:.
Klik om te vergroten...
Gezien de hoeveelheden chemicaliën die via je mond naar je maag gaan. Dat kan nooit goed zijn voor alles wat het aanraakt. Hoor ook meerdere mensen hier vermelden dat GHB pas leuk wordt na een aantal doseringen.
En ik eet inderdaad geen drop. Niet daarom maar omdat ik veganistisch eet.
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#14
1 Cocaïne (enkel zuivere Coke, geen straat Coke)
2 #4 Heroïne (ook enkel high quality)
3 #3 Heroïne (ook enkel high quality)
4 Crystal Meth (Ice, high quality)
5 Oxynorm 20 mg. (1 dosis 280 mg.)

(5 gedeelde plaats: Pall Mall Munt)
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zat net in het 'Wat is jouw drugs top 5 ??' forum te kijken en vroeg me af of members ook een 'drugs low 5' lijstje hebben, voorzien van een korte of lange beschrijving waarom je een drug juist helemaal niet top vindt? Ik kan zelf niet echt meedoen, want daarvoor heb ik gewoon te weinig middelen gebruikt en sommige middelen ook te weinig gebruikt. Evengoed voor het idee:

1. Ketamine - Eenmaal een overdosering toegediend gekregen toen mijn kruisbanden zwaar ingescheurd waren en mijn knieschijf ernaast lag. Raakte mogelijk kortdurig psychotisch (waanideeën) en ervoer een ego-dood; dacht dat ik doodging, voelde me geen mens meer, zweefde rond in het universum als een sprankje energie, etc.
2. Wiet - Ben van mezelf duidelijk niet energiek genoeg voor downers. Ik raak er zo vermoeid van dat ik ergens in een hoek van de kamer ga liggen om mijn telefoon op te laden en vervolgens een uur lang niet meer op kan staan.
3. Jagermeister - Beetje cheaten dit want dit valt natuurlijk onder alcohol, maar bij gebrek aan beter. Ik denk dat iedereen wel een drankje heeft wat ie voor zichzelf compleet verpest heeft. Voor mij is dat Jagermeister. Vijfentwintig reageerbuisjes jagermeister drinken, niet meer weten hoe je van een of andere tent buiten op het Rembrandtplein komt, kotsmisselijk in de taxi naar huis, bij thuiskomst een half uur uit je raam kotsen, de rest van de nacht naar een misselijkmakend draaiend plafond kijken, de volgende dag de hele ochtend en middag het gif eruit kotsen.
4. (Nog) niet van toepassing.
5. (Nog) niet van toepassing.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#16
1. Alcohol. Vind smaak soms wel ok, maar ik vind het gevoel van alcohol door slokdarm misselijkmakend.
2. Poppers. Rush is mij te kort en voegt verder ook weinig toe.
3. Wiet. Ik kan er niet tegen en word er ziek van.
4. Hasj. Vind de smaak erg ranzig en zit dan letterlijk met kauwgom in mond te roken en krijg er nog kotsneigingen van.
5. Nicotine. Vind het niet leuk dat ik er verslaafd aan ben.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#17
1.alcohol: een deel van men schooltijd mee verziekt, gelukkig nadien beginnen blowen en alles kunnen rechttrekken nu geheelonthouder sinds 17 jaar ofzo.
2.tabak: heb ik stevig mijn groei mee liggen verkloten en daardoor blijven steken op 190cm
3.ketamine: na een kleine overdosering 3 dagen koppijn gehad en ik bleef tracers zien van vooruitgestippelde weggetjes die ik dan bewandelde in de supermarkt enz, ik kon enkel in die uitgestippelde weggetjes lopen alst ware ndrangneurose of mss kon ik npaar seconden verder in de toekomst kijken.
4.benzo's : altijd spijt van nadien, neemt men psychedelische vibe weg
5.speed : liefde - haat verhouding , wou dat ik het met mate functioneel kon gebruiken :(
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
1. Alcohol: Gewoon hatelijk als je iets teveel op hebt
2. Tabak: Ik rook teveel
3. 4FA: Voelt meestal aan als een mix van slappe speed en net niet pillenplezier.
4. 3mmc: Ik binge me dood op dit spul...
5. Nvt
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekZ zei:
1. Alcohol: Gewoon hatelijk als je iets teveel op hebt
2. Tabak: Ik rook teveel
3. 4FA: Voelt meestal aan als een mix van slappe speed en net niet pillenplezier.
4. 3mmc: Ik binge me dood op dit spul...
5. Nvt
Klik om te vergroten...

Ja hahaha goeie beschrijving over 4fa! Ik hoorde dat idd ook heel veel. Daarom gebruik ik t niet.
M
Mr.PilskaLid
01-01-2024, 00:00
#20
1. Alcohol : na een paar word ik altijd misselijk
2. Speed : voel me er vaak niet anders van wel altijd dikke katers duizelig niet kunnen lopen van de duizeligheid (misschien slechte speed?)
3. Tabak : het is duur krijgt er een slechte conditie van soms voel je je er gewoon heel beroert door. maar vandaag een week gestopt!

Voor de rest vind ik alles wel plezierig of nog nooit geprobeerd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."