#1
1. Nicotine - ik vind het heel vies smaken
Oh jeetje ik vergeet deze gewoon.
Je hebt echt 100% gelijk, nicotine is the worst drug ever.
0/10, would not recommend
1. Nicotine - ik vind het heel vies smaken
Nou respecteer ik ieder zijn mening natuurlijk maar toch bijzonder dat je mijn nummer 1 in je low 5 hebt. Ik snap al helemaal je bodyload verhaal niet, want als er een tryptamine is die weinig bodyload geeft, dan is het 4-HO-MET wel. In mijn ogen dan natuurlijk5. 4-ho-met dan maar omdat ik geen andere drugs kan verzinnen voor de 5e plaats. Ik kan eigenlijk niet oordelen, want pas 1 keer gebruikt, maar de shitty bodyload i.c.m. zero andere effecten waren wel een ultieme teleurstelling.
Moeilijk een low 5 te noemen hoor maar ik doe een poging.
-Stipt op nummer 1 is een SSRI wat ik vroeger ooit eens heb geprobeerd. Weet niet meer precies welke maar ik heb bijna 2 dagen zelfmoord gedachtes gehad. In de rest van mijn leven, daarvoor als daarna, nooit in de buurt geweest van deze gedachtes. Gevaarlijk goedje!
-Wel verdiende 2de plaats krijgt Nicotine. Ik ben er nog steeds verslaafd aan en ik kan er maar moeilijk van afblijven. Wat een klote spul is dit toch. Bijna alle soorten drugs gehad en van alles kan ik min of meer wel afblijven, behalve van deze demonische troep.
-Nummer 3 is toch wel Salvia Divinorum. Geeft wel bizarre trips en een enkele daarvan waren ook wel leuk maar de rest was alleen maar klote. Ik heb het wel over de extracten die je rookt. De kauwbare versie nooit gehad.
-Nummer 4 is denk ik wel poppers al is het daarop wel ongelofelijk lekker klaarkomen. Verder stelt het niks voor en krijg er uiteindelijk koppijn van.
-Nummer 5 is denk ik Ketamine Maaaaaar in combinatie met vele andere middelen is het 1 van de lekkerste. Dus bij Keta is het bij mij een beetje dubbel.
Nou respecteer ik ieder zijn mening natuurlijk maar toch bijzonder dat je mijn nummer 1 in je low 5 hebt. Ik snap al helemaal je bodyload verhaal niet, want als er een tryptamine is die weinig bodyload geeft, dan is het 4-HO-MET wel. In mijn ogen dan natuurlijk.
Vuile leugenaar en Tryptamine extremist, DOC is heilig.Of jij moet leren dat niet iedereen hetzelfde op een bepaald stofje reageert, waardoor een ander wellicht andere voorkeuren kan hebben dan jij. Dat jij zulke goede ervaringen hebt met DOC prima en die ervaringen zijn je van harte gegund, maar dat jij er goede ervaringen mee hebt wil niet zeggen dat een ander die ook per definitie kan hebben. Ieder mens is verschillend.
Aii... dat wordt ruzie met @Jmths2. DOC.
Had hoge verwachtingen maar kreeg 0 energie en amper 2C-B treshold visuals op 2,5mg. Wellicht had ik meer moeten nemen, maar ik denk niet dat ik het nog een keer zou doen.
Was ik al bang voorAii... dat wordt ruzie met @Jmths![]()
1. Ketamine - Eenmaal een overdosering toegediend gekregen toen mijn kruisbanden zwaar ingescheurd waren en mijn knieschijf ernaast lag. Raakte mogelijk kortdurig psychotisch (waanideeën) en ervoer een ego-dood; dacht dat ik doodging, voelde me geen mens meer, zweefde rond in het universum als een sprankje energie, etc.
Vanwaar is het slecht voor je slokdarm en andere organen? Volgens mij papegaai je gewoon wat mensen na. GBL is redelijk slecht voor je slokdarm door de verkeerde ph waarde, GHB niet.1. GHB. Paar keer gebruikt, verschillende doseringen maar het deed me niet zo veel. Plus dat het erg slecht is voor je slokdarm en andere organen (gootsteenontstopper en velgenreiniger hallo) en het eventuele verslavingsrisico maakt het voor mij nummer 1 van de low 5. Veel mensen die ik op feestjes GHB zie gebruiken lopen er ook altijd niet te florissant bij. Pik ze er vaak zo tussenuit. Maar dat kan natuurlijk ook aan het combineren met andere drugs liggen.
Gezien de hoeveelheden chemicaliën die via je mond naar je maag gaan. Dat kan nooit goed zijn voor alles wat het aanraakt. Hoor ook meerdere mensen hier vermelden dat GHB pas leuk wordt na een aantal doseringen.Vanwaar is het slecht voor je slokdarm en andere organen? Volgens mij papegaai je gewoon wat mensen na. GBL is redelijk slecht voor je slokdarm door de verkeerde ph waarde, GHB niet.
En gootsteen onstopper en velgenreiniger? Er zit Natrium hydroxide in, wat toevallig ook gebruikt wordt voor het ontstoppen van je gootsteen. Maar door een chemische reactie ontstaat er GHB. Of eet jij ook geen drop? Daar zit namelijk ook "gootsteen onstopper" in.
1. Alcohol: Gewoon hatelijk als je iets teveel op hebt
2. Tabak: Ik rook teveel
3. 4FA: Voelt meestal aan als een mix van slappe speed en net niet pillenplezier.
4. 3mmc: Ik binge me dood op dit spul...
5. Nvt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."