Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw drugs low 5?

Wat is jouw drugs low 5?

72 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Darwin zal hun verwijderen van deze planeet en voorkomen dat de gene pool besmet word met mongoolen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als hij dat niet wist zou hij dat heel snel leren.
K
KetafieneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kom kom. Ganggang 100. Ik snap jouw aversie wel tegen gea. Het risico op lichamelijke afhankelijkheid ligt altijd op de loer bij frequent gebruik. Daarnaast ben ik het met je eens dat GHB soms wordt gemaakt door klunzen... Verontreinigingen, slechte omzetting gbl->ghb of zelfs verkeerde verhoudingen met als gevolg teveel naoh / hoge pH.

Maar goed, hier meldt zich ook iemand met een liefde voor GHB. Waarom? Omdat het in de juiste dosering en met doelbewust de tijd in de gaten houden een heerlijke drug is. Zelf combineer ik het vaak met alcohol of een upper. Echt fijn!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ketafiene zei:
Kom kom. Ganggang 100. Ik snap jouw aversie wel tegen gea. Het risico op lichamelijke afhankelijkheid ligt altijd op de loer bij frequent gebruik. Daarnaast ben ik het met je eens dat GHB soms wordt gemaakt door klunzen... Verontreinigingen, slechte omzetting gbl->ghb of zelfs verkeerde verhoudingen met als gevolg teveel naoh / hoge pH.

Maar goed, hier meldt zich ook iemand met een liefde voor GHB. Waarom? Omdat het in de juiste dosering en met doelbewust de tijd in de gaten houden een heerlijke drug is. Zelf combineer ik het vaak met alcohol of een upper. Echt fijn!
Klik om te vergroten...
Ieder z'n ding natuurlijk. Mooi dat je er verantwoordelijk mee om kan gaan.

Je weet wel alcohol met GHB combineren extra risico met zich mee brengt? Ze versterken elkaars werking.
K
KetafieneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Ieder z'n ding natuurlijk. Mooi dat je er verantwoordelijk mee om kan gaan.

Je weet wel alcohol met GHB combineren extra risico met zich mee brengt? Ze versterken elkaars werking.
Klik om te vergroten...

Ik ben aardig bekend met G😅
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
1. Tabak: nog nooit niet-misselijk van geworden na het gebruik ervan. Echt iets wat ik nooit regelmatig zou kunnen gebruiken en ben ik ook überhaupt niet meer van plan te gebruiken.
2. Wiet/hasj: heb ik zo erg misbruikt dat ik nu alleen nog maar angstig word als ik het gebruik. Heb het tot recentelijk nog gebruikt in de hoop dat ik er nog goed op zou kunnen gaan, maar nee, dus daar ben ik nu gewoon ook echt klaar mee.
3. LSA: een van de naarste trips die ik tot nu toe gehad heb. 1 uur lang overgeven, zeer matige visuals, duurde super lang, inclusief het inkicken ervan (Ik voelde pas iets na 3 uur), so no, thank you.
4. Alcohol: vind ik niks aan, ben ik ook mee gestopt.
5. Lachgas: vind ik ook niet zo boeiend, maar aangezien ik er nog niks naars mee heb ervaren gebruik ik het heel af en toe nog wel eens.

Edit: bij nader inzien zet ik cocaïne op 3 en schuift de rest naar beneden. Het matige effect + korte duur + hoge prijs + het feit dat ik 8u na het gebruik nog steeds niet 100% gekalmeerd ben maakt het echt een van de naarste drugs die ik gebruikt heb.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Salvia zei:
1. Tabak: nog nooit niet-misselijk van geworden na het gebruik ervan. Echt iets wat ik nooit regelmatig zou kunnen gebruiken en ben ik ook überhaupt niet meer van plan te gebruiken.
2. Wiet/hasj: heb ik zo erg misbruikt dat ik nu alleen nog maar angstig word als ik het gebruik. Heb het tot recentelijk nog gebruikt in de hoop dat ik er nog goed op zou kunnen gaan, maar nee, dus daar ben ik nu gewoon ook echt klaar mee.
3. LSA: een van de naarste trips die ik tot nu toe gehad heb. 1 uur lang overgeven, zeer matige visuals, duurde super lang, inclusief het inkicken ervan (Ik voelde pas iets na 3 uur), so no, thank you.
4. Alcohol: vind ik niks aan, ben ik ook mee gestopt.
5. Lachgas: vind ik ook niet zo boeiend, maar aangezien ik er nog niks naars mee heb ervaren gebruik ik het heel af en toe nog wel eens.
Klik om te vergroten...
Probeer anders eens snus of snuif tabak.

I'm kan je garanderen dat dit de positie van tabak zal verlagen.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#8
benzzzy zei:
Probeer anders eens snus of snuif tabak.

I'm kan je garanderen dat dit de positie van tabak zal verlagen.
Klik om te vergroten...
Haha oké, wist niet dat dat ook een ding was buiten het roken/kauwen ervan.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er is een wereld aan mogelijkheden.
Ikzelf zet weleens thee van tabak.
Geeft een hele Schoone stimulatie die geweldig samen gaat met caffeine.

Niet heel erg intense maar zeer zeker zeer functioneel.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
(gootsteenontstopper en velgenreiniger hallo)
Klik om te vergroten...

Dit geeft dus aan dat je geen idee hebt wat ghb is en wat het doet.
En je nog vasthoud aan iets wat mensen 15 jaar geleden riepen.
Daarom maak ik mensen duidelijk dat jou posten over ghb in elk topic geen toegevoegde waarde heeft, en je zelfs nog niet iets weet wat basis informatie is bij ghb.

Buu zei:
En gootsteen onstopper en velgenreiniger? Er zit Natrium hydroxide in, wat toevallig ook gebruikt wordt voor het ontstoppen van je gootsteen
Klik om te vergroten...

Achterhaald verhaal dat met gootsteen ontstopper dat is helemaal niet de manier om het te maken.
Velgen maak je ook niet schoon met gbl.
Was een bangmakerij verhaal (zoals altijd) over ghb.

www.wapwinkel.com

Zelf GHB maken, de misverstanden - Wapwinkel blog

Zelf GHB maken is als je de media moet geloven kinderspel. De ingrediënten zouden zelfs gewoon bij de bouwmarkt voorhanden zijn.
www.wapwinkel.com www.wapwinkel.com
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#11
OT

1. Nicotine geen rush of high en maakt je alleen maar kapot. Meest nutteloze drugs en vervelendste verslaving.

2. Heroïne je word er ziek van en je verouderingsproces versnelt met 10x geen aanvulling maar een kapot maker.

3. Alcohol kan leuk zijn een paar bierjes maar word voornamelijk misbruikt. In het uitgaansleven veel vervelende dronken mensen. En de kater is verschikkelijk.

4. MDMA zelf helemaal misbruikt. Liefdes gevoel krijg ik niet meer en ga alleen maar hard. Eigen schuld dikke bult.

5. Speed na een aantal lijntjes ga ik trillen op een nare manier. Het niet kunnen slapen zo lang na mijn laatste lijntje vind ik ook maar niks.
Hallucinaties treden snel op bij mij zie dingen in me ooghoek elke keer. En ga er super van stinken.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ey wat is er nou So speciaal aan het drinken van insecticiden.
Smh.

Voor though.
Nicotine is underrated.

Een hogere Oracle dosering icm met een stevige dosering Coffee brengt My toch echt wel op een leven van productiviteit vergelijkbaar met sterkere stimulansen.

En het voelt veel nuchterder.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
benzzzy zei:
Ey wat is er nou So speciaal aan het drinken van insecticiden.
Smh.

Voor though.
Nicotine is underrated.

Een hogere Oracle dosering icm met een stevige dosering Coffee brengt My toch echt wel op een leven van productiviteit vergelijkbaar met sterkere stimulansen.

En het voelt veel nuchterder.
Klik om te vergroten...
Caffeíne vind ik dan juist underrated, wat een kopje koffie met me kan doen als ik me slecht voel is ongekend.

Ook erg verslavend wel, heb meer moeite met caffeine dan andere drugs. Hoge dosis koffie is bijna het zelfde als een lage dosis speed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."