#1
Heb je het zo erg?Nu ik zelf clean ben merk ik, zeker nu ik niet ff blokje om kan ivm hooikoorts de dagen lang en saai zijn.
Heb er ook wel last van, maar wil dit mooie weer niet missen. Ik gebruik cetirizine dihydrochloride pilletjes.
Heb je het zo erg?Nu ik zelf clean ben merk ik, zeker nu ik niet ff blokje om kan ivm hooikoorts de dagen lang en saai zijn.
Heb je het zo erg?
Heb er ook wel last van, maar wil dit mooie weer niet missen. Ik gebruik cetirizine dihydrochloride pilletjes.
@Syl gewoon weg pure verveling.
Nu kan ik momenteel niet werken en als je te lang op je gat zit, krijg je wel zin om te gebruiken.
Eind april bestel ik weer wat rc's, normaal gezien heb ik deze keer controle erover want de vorige keer had ik die praktisch niet, maar zeg nooit nooit.
Het was ook iets nieuws dat ik deed.
Ik weet welk effect het geeft dus moet deze keer niet zitten zoeken achter de juiste dosis.
Ja idd, maar met het zonnig weer kan ik me goed bezighouden.Ja als verveling op speelt ga je er ook meer aan denken inderdaad.
Goede tip, dank. Het stomme is dat ik prima weet dat ik het kan. Laatste jaar smoke ik de ene week niet en de andere wel. De heletijd als ik stop voel ik mij zo goed, snap ik niet hoe ik zolang door bleef roken. Laatst was het 17 dagen nuchter, en toen toch hervallen door de verveling van corona. Mijn vrienden roken hier (woon op mezelf) ook binnen, en dat maakt het ook lastig. Ik kan ze niet dwingen ook te stoppen. Het rare is dat ik niet eens cravings heb en de withdrawal is zo schattig dat ik het nauwelijks merk.Gebruik het voornemen topic.Stel een haalbaar doel zoals bijvoorbeeld 1 week geen wiet en post het in dat topic. Is goed te doen en eenmaal behaald weet je dat je er best vanaf kunt blijven en kun je evt grotere doelen stellen.
Ik weet er helaas alles van... Het is zo makkelijk om weer te beginnen met wiet. Zeker met vrienden die bij jou thuis gebruiken...Goede tip, dank. Het stomme is dat ik prima weet dat ik het kan. Laatste jaar smoke ik de ene week niet en de andere wel. De heletijd als ik stop voel ik mij zo goed, snap ik niet hoe ik zolang door bleef roken. Laatst was het 17 dagen nuchter, en toen toch hervallen door de verveling van corona. Mijn vrienden roken hier (woon op mezelf) ook binnen, en dat maakt het ook lastig. Ik kan ze niet dwingen ook te stoppen. Het rare is dat ik niet eens cravings heb en de withdrawal is zo schattig dat ik het nauwelijks merk.
Maar als ik mijn eerste joint opsteek, zijn het al snel 15 joints. Gewoon doorroken. Echt belachelijke hoeveelheden zonder dat ik me er uberhaupt bewust van ben. Ik snap mijn rare verslaving echt niet haha.
Ik gebruik veel te weinig drugs sinds het hele Corona gebeuren! Mijn werk gaat keihard door en ik moet nu het werken combineren met de zorg voor, en het lesgeven aan, twee schoolgaande kinderen die opeens thuis zitten. Ik heb de tijd, de energie en de privacy niet meer om fatsoenlijk aan de drugs te zitten
Ik heb sinds de quarantaine 2 of drie keer een jointje gerookt en een paar milde micro doseringen LSD gedaan in het weekend. Verder ben ik niet gekomen. Ik heb echt enorm zin om weer eens een mooie psychedelische trip te doen maar dat zit er voorlopig niet in. Volgens mij zou ik mentaal gezonder zijn als ik net een beetje meer drugs zou kunnen gebruiken nu
Ik voel me echt zo'n enorm braaf burgermannetje nu... Bah Bah! Voordeel is dan wel weer dat ik meer heb gesport en wat kilo-tjes kwijt ben...
Goede tip, dank. Het stomme is dat ik prima weet dat ik het kan. Laatste jaar smoke ik de ene week niet en de andere wel. De heletijd als ik stop voel ik mij zo goed, snap ik niet hoe ik zolang door bleef roken. Laatst was het 17 dagen nuchter, en toen toch hervallen door de verveling van corona. Mijn vrienden roken hier (woon op mezelf) ook binnen, en dat maakt het ook lastig. Ik kan ze niet dwingen ook te stoppen. Het rare is dat ik niet eens cravings heb en de withdrawal is zo schattig dat ik het nauwelijks merk.
Maar als ik mijn eerste joint opsteek, zijn het al snel 15 joints. Gewoon doorroken. Echt belachelijke hoeveelheden zonder dat ik me er uberhaupt bewust van ben. Ik snap mijn rare verslaving echt niet haha.
Vriendin werkt nu voltijds vanuit huis en ik kan nergens naartoe i.v.m. de covid kwestie dus ik ben zelfs iets braver geworden.![]()
Ik moet echt uitkijken qua drugs gebruik in deze tijd. Het wordt mij steeds duidelijker dat ik drugs als escape gebruik omdat ik het anders zo saai vind. Elke dag thuis werken (en ook al is het razend druk op mijn werk) en woond mijn jongste dochter weer tijdelijk bij mij, ik vind de dagen vaak erg saai.
Ik ben wat aan het experimenteren gegaan met uppers als coke en speed maar ook mijn eerste ervaringen opgedaan met ghb. Allemaal in doseringen waarbij ik nog redelijk normaal kan functioneren. Of voor het slapen een benzo omdat ik slecht slaap (ook als ik geen upper heb gebruikt).
En dan gaat spy-fi ook nog niet door, ook geen lekker trance feestje om naar uit te kijken......
Oppassen voor mij dus dat ik niet elke leegte of saaie dag vul met drug gebruik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."