Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had een tijd geleden dezelfde vraag gesteld voor een feestje waar ik uiteindelijk alleen xtc heb gebruikt. Maar op mn vorige feest (ong 1 week geleden) begon ik met xtc en ben daarna overgegaan op pep. Ik had de pep gebruikt wanneer ik al een tijd niks meer van xtc had gebruikt en dus toch nog door ging zonder de bijwerkingen van veel xtc. Ik vondt het een goed werken voor mij en had ook de dagen erna vrij weinig tot geen last ervan (zou persoonlijk kunnen zijn natuurlijk) Ik zou het in eerste instantie afraden maar voor mij heeft het zeer goed uitgepakt."
"Hey! Ik heb binnenkort een lange rave van 13 uur op de planning staan. Hier ben ik van plan xtc te gaan gebruiken, heb dit al een paar keer gedaan op dezelfde locatie en de pillen zijn altijd getest. Nu op naar mijn vraag, aangezien ik daar vrij lang wil zijn lees ik dat het niet verstandig is om dat allemaal op xtc te doen en ook niet nuttig meer is na een bepaalde tijd. Nu vraag ik me dus af wat een goede manier is om dit langer vol te houden? Ben ook niet van plan om er al vanaf het begin te zijn maar iets later en daarna ff de sfeer proeven voordat ik aan de xtc begin. Ik wil dus ongeveer 9 á 10 uur lang door kunnenn gaan. Zou iemand hiervoor een combi aanraden? Wanneer de xtc aan het uitwerken is om aan de speed te gaan of iets dergelijks. Misschien is dit totaal niet verstandig en in dat geval hoor ik het graag en bedankt voor het lezen! Mvg, KingLoading"
"Hey, 2-cb staat dus deeld bekend door de sexuele stimulering die het kan hebben voor mensen, alleen vroeg ik mij dus af of het nog makkelijk is om een erectie te krijgen tijdens de 2-cb. Daarnaast was ik benieuwd of iemand wel eens 2-cb heeft gemixt met kamagra en hoe dit beviel en of het misschien extra schadelijk is voor je. Ik weet niet of dit hier geplaatst moet worden of in het sex topic, hopelijk dat ie gelijk goed staat. Mvg, KingLoading"
"VJ_LSD72 zei: ik zie niet in wat 2mg 5-MEO-MiPT toevoegt aan dit rijtje. Versterken die andere 2 deze misschien dan kan ik het wel begrijpen maar 2 mg... merk je geeneens iets van. En dan moet het wel zuivere zijn anders krijg je nog minder werkzame stof binnen en aangezien deze vendor mij in het verleden al eens flink teleurgesteld heeft met onzuivere stoffen zou ik maar uitkijken. Klik om te vergroten... Ik had dus voor 5-MEO-MiPT dus gekeken wat de doseringen waren omdat ik dit ook aardig aan de lage kant vondt liggen. Op Psychonautwiki stond dat the threshold dosis 3mg is... Ik ben ook niet van plan het te nemen aangezien ik ten eerste al die stoffen nog nooit genomen heb en het lijkt mij ook persoonlijk niet echt een top combi."
"De Dunne zei: 2 uppers en een psychedelicum in ene. Ik zou het lekker laten voor wat t is. Plus dat je nooit weet wat er precies in zit en hoeveel. Zoiets laten testen kan bv niet. Veel van die mixen, flesjes meestal, is vage troep en meestal ook nog erg slecht voor je Klik om te vergroten... Ja ben zelf niet van plan om het ooit te nemen. Maar die vendor heeft inderdaad ook nog wel andere vage items op de menukaart staan. Ze hebben namelijk dingen die Alegria Odorizers heten, de naam klinkt leuk maar toen ik in de ingrediënten keek wist ik niet wat ik zag. Ik zal van een ding die ingrediënten wel hieronder neerzetten. - 3MMC - 5-MAPB - 1P-LSD - 4-HO-MET de doseringen per stof weet ik niet maar het klinkt in iedergeval als een hele rare combinatie."
"Als je van psychadelica houdt dan zou ik je aanraden om jezelf over 4-ho-met in te lezen. Voor mij is het psychadelische effect groter dan die van truffels en gespeekken voeren met mensen is ook heel leuk omdat je vrij objectief naar dingen kan kijken."
"Goedenavond mensen. Ik kijk zo nu en dan is op rc website of er wat nieuws tussen zit en tegelijk interessant kan zijn. Nu heb ik altijd de verhalen gehoord over 6-apb en het klink als een interessante RC. Ik heb net dus weer gekeken op zo een website en laat er nu dus opeens weer 6apb tussen staan nadat dit een lange tijd lastiger te vinden was. Ik vroeg mij dus af of de prijs die op de website staat een redelijke prijs is, of dat ik eventjes zou wachten. Helaas mag ik de site niet noemen maar hopelijk weten wat mensen over welke website dit gaat. (Hopelijk mag ik zo wel prijzen bespreken aangezien ik geen cijfers heb genoemd). Nog een vraag die ik had is dat er vermeld staat dat het om de succinaat variant van 6apb gaat. Ik heb geprobeerd forums af te zoeken wat het verschil is tussen deze variant en de andere variant(en). Mvg, KingLoading"
"Hey! Ik heb nu al een aantal maanden wat methallylescaline liggen in huis alleen ben ik er nog nooit aan toe gekomen om het te gebruiken. Nu wou ik het dus eerst laten testen voordat ik het gebruik en hier komen dus wat vraagjes vandaan.. - Kan er uberhaupt Methallylescaline getest worden? - Hoeveel zou ik af moeten staan? - Welke test kit kan ik ervoor gebruiken als het testcentrum het niet aan neemt? - Wat zijn de risicos als ik het niet test? Toch meer vragen geworden dan ik dacht😅 maar hopelijk zijn er mensen met antwoorden."
"hey! Ik wil binnenkort weer eens een nieuwe RC bestellen na mijn vorige eerste bestelling van 4-ho-met en 1p-lsd. Van deze bestelling heb ik de 4-ho-met al genomen en dit was denk ik de leukste trip die ik tot nu gehad heb! Nu zit ik dus alleen met de vraag wat de verschillen zijn tussen een paar RC's die ik hieronder zal vermelden en of deze er überhaupt zijn en of die verschillen merkbaar genoeg zijn om die ook te proberen of het gewoon bij een te houden. - 4-ACO-MET - 4-ACO-DET - 5-MEO-MIPT - 4-HO-MIPT Ik heb al een tijd het internet afgezocht naar antwoorden maar vaak vindt ik alleen vage threads op verschillende fora over mensen die denken dat de ene stof in het menselijk lichaam omgezet wordt naar de andere stof. Bijvoorbeeld 4-aco-met naar 4-ho-met. Heeft iemand hier misschien wat meer kennis over dan dat ik tot nu heb kunnen op doen?"
"Goed om te zien dat er ook iemand naar Basis gaat op 9 april. In basis zou ik het gewoon lekker op XTC houden aangezien dit ook lekker veel energie geeft (wat je wel degelijk nodig hebt in basis). M.b.t de 3 maanden regel moet ik zeggen dat ik mij er ook niet altijd aan houdt, aangezien mijn vorige feest ook Soenda Indoor was. Ik ondervindt er nu eigenlijk geen problemen mee, maar desondanks ga ik het na basis wel eventjes rustig aan doen. @gesuikerdeperen misschien zie ik je wel in Basis!"