Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Manonnie zei: 4 Dec. Nightmare sowieso! Klik om te vergroten... Misschien, even kijken wat mijn vienden doen, ze zitten een beetje krap bij kas :P Greetzzz: Neo"
"Ik vind ook dat blauwe kersen inderdaad snel en heftig inslaan. :P ook het afbouwen gaat jammer genoeg snel (bij mij iig). Greetzzz: Neo"
"Hey, Ik ga binnenkort misschien naar MoH - Symphony of Sins, en wil ook xtc nemen. ik had voor mezelf een soort van planning gemaakt hoe ik ik het zou nemen om het niet te bond te maken en dat het een beetje mooi door blijft lopen, maar ik weet niet of ik dit goed heb gedaan en of het niet te veel is. 1 pil = 170 mg 21:00 - Feest begint + halve pil 22:00 - Werkt hij 23:30 - Halve pil 00:30 - Werkt hij 02:00 - Hele pil 03:00 - Werkt hij 07:00 - Feest afgelopen + terug reis 08:00 - Uitgewerkt (weer bijna thuis) Greetzzz: Neo"
"WappieWappie zei: Totaal 340 mg over een nacht verspreid is niet teveel, naar mijn mening. Verder, ik ben niet zo erg fan van het van-tevoren inplannen van zoiets. Ik bedoel, als je al vaker XTC hebt gebruikt kun je veel beter op je eigen gevoel afgaan. Dat doe ik ook altijd op feesten, wat en hoeveel ik bijpak is puur afhankelijk van m'n eigen feeling en dat gaat ook altijd goed. Het moet niet zo zijn dat je op je horloge kijkt en ziet dat het 23:30 is, "Ooh nu moet ik nog een pil innemen". Maar desalniettemin, je globale planning lijkt me wel oke. Maar nogmaals, laat je eigen feeling beslissen dat is veel beter. Klik om te vergroten... Ok, dan neem ik er wss een extra mee voor als ik iets harder wil gaan"
"Ik was 17, XTC. Het was geweldig"
"Geen idee, maar kans is klein aangezien het grootste deel van mijn vrienden niet gaan."
"Hey, Een paar weken geleden op "The Qontinent" heb ik voor de eerste keer XTC (en drugs buiten alcohol) geprobeert. Eerst wilde ik niet maar naar wat aandringen van mijn vrienden heb ik belsoten om het dan toch maar een keertje te proberen. :P (uiteindelijk toch je eigen beslissing) Omdat het mijn eerste keer was had mijn vriend besloten om mij een iets minder zware te geven (rode kers). Op een gegeven moment begon hij bij mijn vrienden in te slaan terwijl ik er nog niet zoveel van merkte. Een half uurtje later begon het bij mij dan eindelijk ook te werken. Ik vond het een héél fijn gevoel, het leek net of ik 15 bier op had (flink aangeschoten) maar dan zonder al die negative effecten zoals wazig zien en niet meer fatsoenlijk na kunnen denken. Zelf ben ik heel introvert en praat nooit uit mezelf met vreemden maar nu ging ik gewoon op mensen af om dingen te vragen. :P Later liep het een beetje raar omdat de "ups" en "downs" niet helemaal gelijk liepen maar dat maakte niet zoveel uit. Een week later hadden we een LAN-Party waar we vervolgens een "blauwe kers" hebben genomen, daarna zijn we de "Snowworld berg" op gelopen (geklommen :P), eenmaal boven was hij inmiddels goed ingeslagen en zagen we overal mooie lampjes om ons heen. Eenmaal terug heb ik geloof ik 2,5 uur naar een of andere visualitatie van "Winamp" zitten kijken met "Tek" (waar ik normaal nooit naar luister :P) Van de zogenaamde "Dinsdag-dip" heb ik beide keren niet echt iets gemerkt. Al met al een zeer goede Party-Drug en ben ik blij dat ik het toch heb gedaan. Greetzzz: Neo"
"Olijfboompje zei: Je kan ook gewoon afspreken met mensen op een feest :P Ik heb op die manier meer mensen daar leren kennen en nu zoeken we meestal bij iemand een plekkie uit om te prepartyen, te partyen en te afteren :P Meestal is dat bij mij Klik om te vergroten... Nieuwe mensen leren kennen doe je zoiezo op een feest. Had ook al een berichtje op PF achtergelaten wie er vanaf "Maasbree" vertrok maar heb er nog geen antwoord op gekregen. :P Greetzzz: Neo"
"Olijfboompje zei: Een stel maatjes uit Limburg (daar ligt Maasbree toch?) komen naar mij toe en reizen dan verder met mij :P Zo kan je het ook regelen Klik om te vergroten... Ja, Maasbree ligt in limburg ja. :P Dat zou idd ook een optie zijn. Zou ik alleen contact op moeten kunnen nemen met die mensen Greetzzz: Neo"
"Hey mensen, Over twee maanden is het zo ver, Masters of Hardcore - Symphony of Sins (MoH - SoS :P). Weet lekker een nachtje flink stampen en springen op de heerlijke beat van hardcore. Masters of Hardcore - Symphony of Sins Ik ben van plan om te gaan en zou graag willen weten of er nog meer mensen gaan. Ook vroeg ik me af of er iemand weet of er bij MoH streng word gecontroleerd op "snoepgoed". Greetzzz: Neo"