Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeeftijd 1e x harddrugs

Leeftijd 1e x harddrugs

409 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Marcell` zei:
Lauu zei:
Marcell` zei:
Was al naar een stuk of 5 grote feesten geweest, waarbij ik de enige nuchtere was. Wilde stiekem toch wel even kijken hoe het was :mrgreen:
Klik om te vergroten...

dat is meestal rede #1 :P
Klik om te vergroten...

En zodra dat deurtje open is... :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: volgens mij heb ik jou in mijn msn lijst :P
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Lauu zei:
:tearsofjoy: volgens mij heb ik jou in mijn msn lijst :P
Klik om te vergroten...
Hahaha, verrek!! :tearsofjoy:
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#3
16: Speed!!
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
echt bizarre leeftijden hier hor, dat is echt niet goed
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Technofanaat zei:
Dat beweer ik ook helemaal niet, je bent je dan alleen nog van veel dingen niet bewust waarvan je denkt dat je het wel bent. (Als 16 jarige geloofde IK dat in iedergeval NIET)
Klik om te vergroten...

Technofanaat zei:
En nu denken alle 16 jarige hier:
"nou ik echt wel". Ik snap de gedachte, ik dacht er hetzelfde over. Geloof mij of niet, het maakt je leven mooier door te wachten.
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
Technofanaat zei:
Je voel je wel erg aangesproken heh? Zie niet echt een rede om zo aanvallend te doen.
Klik om te vergroten...

Natuurlijk voel ik me aangesproken als jij het over "jonge drugsgebruikers" hebt.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Technofanaat zei:
Dat beweer ik ook helemaal niet, je bent je dan alleen nog van veel dingen niet bewust waarvan je denkt dat je het wel bent. (Als 16 jarige geloofde IK dat in iedergeval NIET)
Klik om te vergroten...

Vind ik een beetje onzin , ben bijna aan het eind van mijn 16 jaar. Maar bij wat ik gebruikt heb heb ik toch echt eerst mijn research gedaan.
Kijk , een joint steek ik nog wel eens op . Maar dat is eigenlijk de enigste drug die vaker als eens in de maand word gebruikt. En soms zelfs eens in de 2 weken.

Het ligt er denk ik ook aan hoe je je drug wilt zien. Ik heb het gebruikt om toch eens het gevoel te voelen, gewoon nieuwsgierig naar het gevoel. Maar wist absoluut dat er gevaren aanzaten. Daarom ook laten testen , zorgen dat ik zelf in goede staat was, en in een veilige omgeving gebruikt.

Tuurlijk , het coke gebruik is er 1 a 2 keer tussen geschoten , maar hier schrok ik zelf toch zeker wel van. Ik wist direct dat dit niet kon en ermee moest stoppen.

Ok, misschien ben ik nog wel erg jong , maar zolang er verstandig word gebruikt, moet het kunnen. Dat niet iedereen dit kan is daargelaten.

Binnenkort wil ik eens bijv. XTC of LSD proberen. Maar absoluut niet zolang ik nog met vragen zit.
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
SchilDpadDo zei:
Technofanaat zei:
Dat beweer ik ook helemaal niet, je bent je dan alleen nog van veel dingen niet bewust waarvan je denkt dat je het wel bent. (Als 16 jarige geloofde IK dat in iedergeval NIET)
Klik om te vergroten...

Vind ik een beetje onzin , ben bijna aan het eind van mijn 16 jaar. Maar bij wat ik gebruikt heb heb ik toch echt eerst mijn research gedaan.
Kijk , een joint steek ik nog wel eens op . Maar dat is eigenlijk de enigste drug die vaker als eens in de maand word gebruikt. En soms zelfs eens in de 2 weken.

Het ligt er denk ik ook aan hoe je je drug wilt zien. Ik heb het gebruikt om toch eens het gevoel te voelen, gewoon nieuwsgierig naar het gevoel. Maar wist absoluut dat er gevaren aanzaten. Daarom ook laten testen , zorgen dat ik zelf in goede staat was, en in een veilige omgeving gebruikt.

Tuurlijk , het coke gebruik is er 1 a 2 keer tussen geschoten , maar hier schrok ik zelf toch zeker wel van. Ik wist direct dat dit niet kon en ermee moest stoppen.

Ok, misschien ben ik nog wel erg jong , maar zolang er verstandig word gebruikt, moet het kunnen. Dat niet iedereen dit kan is daargelaten.

Binnenkort wil ik eens bijv. XTC of LSD proberen. Maar absoluut niet zolang ik nog met vragen zit.
Klik om te vergroten...

Ik doelde niet op het feit dat je je misschien niet bewust ben van de gevaren. Je bewustzijn is nog niet volledig ontwikkeld en daardoor kan je niet met volle besef de beleving beleven. Rond mijn 20ste ofzo ben ik pas helemaal bewust geworden.

Blabla, ik hoop gewoon dat door al die jonge leeftijden hier (waar sommige echt trots op lijken te zijn), er geen mannetjes komen die het daardoor als een verantwoording te zien (ik hoor zeggen; ja ik ken veel meer gasten die rond hun 16e.... blablabla) Je snapt het wel denk ik, hoop dat die zelfde mannetjes dit dan ook lezen en nog even een nachtje slapen erover. Ik zeg dit uit liefde voor de mensheid.
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
SchilDpadDo zei:
Technofanaat zei:
Dat beweer ik ook helemaal niet, je bent je dan alleen nog van veel dingen niet bewust waarvan je denkt dat je het wel bent. (Als 16 jarige geloofde IK dat in iedergeval NIET)
Klik om te vergroten...
Vind ik een beetje onzin , ben bijna aan het eind van mijn 16 jaar. Maar bij wat ik gebruikt heb heb ik toch echt eerst mijn research gedaan.

Tuurlijk , het coke gebruik is er 1 a 2 keer tussen geschoten , maar hier schrok ik zelf toch zeker wel van. Ik wist direct dat dit niet kon en ermee moest stoppen.

Ok, misschien ben ik nog wel erg jong , maar zolang er verstandig word gebruikt, moet het kunnen. Dat niet iedereen dit kan is daargelaten.

Binnenkort wil ik eens bijv. XTC of LSD proberen. Maar absoluut niet zolang ik nog met vragen zit.
Klik om te vergroten...
Natuurlijk is het goed dat je eerst research doet, je spreekt jezelf alleen een beetje tegen. Drugs op die leeftijd is SOWIESO niet verstandig. Je hersenen zijn nog in ontwikkeling. Dus bedenk bij jezelf (want zo is het) ; het is NIET verstandig, maar mijn nieuwsgierigheid overwint. Niet verstandig, wel eerlijk.
X
X3n0m0rphLid
01-01-2024, 00:00
#9
13 alcohol (jeugdbewegingfuif iedereen was zat) en ook benzo's
g
glamourcideLid
01-01-2024, 00:00
#10
eind 15 met xtc .
alcohol geen idee.
roken ook 15 denk ik...
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#11
17: lsd op een rave in gent,het was puur toeval, maar het was tevens één van de mooiste trips die ik ooit heb gehad
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#12
17 lsd
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
15 1st time cannabis
Een maand voor mijn 17e 1st time cocaine
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#14
16 weed

16 xtc

17 lsd
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
j-1993 zei:
Cannabis : eerst jointje proberen 11
Speed : 12/13 keer lijntje geprobeert
xtc : 15 ( merkte er weinig van vast slechte pillen)
speed : 16 nu elke weekend meestal 1 a 1,5 per weekend.

en had nog vraag,ik haal nu in het weekend altijd wel een grammetje op maar dit heb ik in 1 avond/nacht ook gelijk weer op.degene waar ik het van koop doet er minstens een week mee
dus hoeveel is normaal per avond/nacht? :flushed:
Klik om te vergroten...

0 Gram per avond is normaal.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hersencellen herstellen zich toch niet meer?

Ben bang dat dit een verloren zaak is.
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Technofanaat zei:
Launched zei:
Was 15 toen ik paddo's at, toen ze nog legaal waren... Op m'n 16e truffels (geweldig) en halfjaartje later LSD, maar dat sloeg niet aan wat ik achteraf niet eens zo erg vind. Ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in tripmiddelen, en misschien een keertje mdma nemen ofzo op een goed feest.

Die paddo's vind ik achteraf gezien natuurlijk veel te vroeg, ik zou het ook niemand aanraden omdat ik zelf niet echt door had dat ik er nog niet klaar voor was... Maar ja ik ben nu pas 17 dus ben er officieel nog steeds niet klaar voor, maar voor mijn gevoel wel dus ik ga binnenkort voor de 2e x aan de truffels.

peace
Klik om te vergroten...
je bent er nu niet alleen met je gevoel niet klaar voor, je bent er gewoon nog niet klaar voor (je hersens niet, jij dus)
Klik om te vergroten...

Dus nog maar een keer: voor mijn gevoel wel, officieel (m'n nog lang niet volgroeide hersens, hoe je het ook wil noemen) niet. Maar ik heb er dus wel een goed gevoel over en ben er zeker van dat het goed zal gaan.

No offence maar wel ff goed lezen ajb...

peace
G
G'DLid
01-01-2024, 00:00
#18
ben nu 14.
begon op 11e met jonko roken
14 toen ik spacecake heb gechapt
was 14 toen ik paddos heb gechapt en gerookt kk challaa
14 toen ik paar lijntjes pep heb genomen was om nacht door te komen
14 toen ik MDMA nam kk spange space zowieso nog een x over 5dagen.:$
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#19
^ En als je zo doorgaat komt er over een half jaar helemáál geen normaal woord meer uit? :P

Doe rustig aan man je bent nog jong, geef je hersens op z'n minst de kans een beetje verder te ontwikkelen...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Daar was ik bij zijn eerste woord dat ik van hem las reeds van overtuigd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."