#1
Marcell` zei:Lauu zei:Marcell` zei:Was al naar een stuk of 5 grote feesten geweest, waarbij ik de enige nuchtere was. Wilde stiekem toch wel even kijken hoe het was![]()
dat is meestal rede #1 :P
En zodra dat deurtje open is...![]()
Marcell` zei:Lauu zei:Marcell` zei:Was al naar een stuk of 5 grote feesten geweest, waarbij ik de enige nuchtere was. Wilde stiekem toch wel even kijken hoe het was![]()
dat is meestal rede #1 :P
En zodra dat deurtje open is...![]()
Hahaha, verrek!!Lauu zei:volgens mij heb ik jou in mijn msn lijst :P
Technofanaat zei:Dat beweer ik ook helemaal niet, je bent je dan alleen nog van veel dingen niet bewust waarvan je denkt dat je het wel bent. (Als 16 jarige geloofde IK dat in iedergeval NIET)
Technofanaat zei:En nu denken alle 16 jarige hier:
"nou ik echt wel". Ik snap de gedachte, ik dacht er hetzelfde over. Geloof mij of niet, het maakt je leven mooier door te wachten.
Technofanaat zei:Je voel je wel erg aangesproken heh? Zie niet echt een rede om zo aanvallend te doen.
Technofanaat zei:Dat beweer ik ook helemaal niet, je bent je dan alleen nog van veel dingen niet bewust waarvan je denkt dat je het wel bent. (Als 16 jarige geloofde IK dat in iedergeval NIET)
SchilDpadDo zei:Technofanaat zei:Dat beweer ik ook helemaal niet, je bent je dan alleen nog van veel dingen niet bewust waarvan je denkt dat je het wel bent. (Als 16 jarige geloofde IK dat in iedergeval NIET)
Vind ik een beetje onzin , ben bijna aan het eind van mijn 16 jaar. Maar bij wat ik gebruikt heb heb ik toch echt eerst mijn research gedaan.
Kijk , een joint steek ik nog wel eens op . Maar dat is eigenlijk de enigste drug die vaker als eens in de maand word gebruikt. En soms zelfs eens in de 2 weken.
Het ligt er denk ik ook aan hoe je je drug wilt zien. Ik heb het gebruikt om toch eens het gevoel te voelen, gewoon nieuwsgierig naar het gevoel. Maar wist absoluut dat er gevaren aanzaten. Daarom ook laten testen , zorgen dat ik zelf in goede staat was, en in een veilige omgeving gebruikt.
Tuurlijk , het coke gebruik is er 1 a 2 keer tussen geschoten , maar hier schrok ik zelf toch zeker wel van. Ik wist direct dat dit niet kon en ermee moest stoppen.
Ok, misschien ben ik nog wel erg jong , maar zolang er verstandig word gebruikt, moet het kunnen. Dat niet iedereen dit kan is daargelaten.
Binnenkort wil ik eens bijv. XTC of LSD proberen. Maar absoluut niet zolang ik nog met vragen zit.
Natuurlijk is het goed dat je eerst research doet, je spreekt jezelf alleen een beetje tegen. Drugs op die leeftijd is SOWIESO niet verstandig. Je hersenen zijn nog in ontwikkeling. Dus bedenk bij jezelf (want zo is het) ; het is NIET verstandig, maar mijn nieuwsgierigheid overwint. Niet verstandig, wel eerlijk.SchilDpadDo zei:Vind ik een beetje onzin , ben bijna aan het eind van mijn 16 jaar. Maar bij wat ik gebruikt heb heb ik toch echt eerst mijn research gedaan.Technofanaat zei:Dat beweer ik ook helemaal niet, je bent je dan alleen nog van veel dingen niet bewust waarvan je denkt dat je het wel bent. (Als 16 jarige geloofde IK dat in iedergeval NIET)
Tuurlijk , het coke gebruik is er 1 a 2 keer tussen geschoten , maar hier schrok ik zelf toch zeker wel van. Ik wist direct dat dit niet kon en ermee moest stoppen.
Ok, misschien ben ik nog wel erg jong , maar zolang er verstandig word gebruikt, moet het kunnen. Dat niet iedereen dit kan is daargelaten.
Binnenkort wil ik eens bijv. XTC of LSD proberen. Maar absoluut niet zolang ik nog met vragen zit.
j-1993 zei:Cannabis : eerst jointje proberen 11
Speed : 12/13 keer lijntje geprobeert
xtc : 15 ( merkte er weinig van vast slechte pillen)
speed : 16 nu elke weekend meestal 1 a 1,5 per weekend.
en had nog vraag,ik haal nu in het weekend altijd wel een grammetje op maar dit heb ik in 1 avond/nacht ook gelijk weer op.degene waar ik het van koop doet er minstens een week mee
dus hoeveel is normaal per avond/nacht?![]()
Technofanaat zei:je bent er nu niet alleen met je gevoel niet klaar voor, je bent er gewoon nog niet klaar voor (je hersens niet, jij dus)Launched zei:Was 15 toen ik paddo's at, toen ze nog legaal waren... Op m'n 16e truffels (geweldig) en halfjaartje later LSD, maar dat sloeg niet aan wat ik achteraf niet eens zo erg vind. Ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in tripmiddelen, en misschien een keertje mdma nemen ofzo op een goed feest.
Die paddo's vind ik achteraf gezien natuurlijk veel te vroeg, ik zou het ook niemand aanraden omdat ik zelf niet echt door had dat ik er nog niet klaar voor was... Maar ja ik ben nu pas 17 dus ben er officieel nog steeds niet klaar voor, maar voor mijn gevoel wel dus ik ga binnenkort voor de 2e x aan de truffels.
peace
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."