#1
Vanaf mijn 18e is eigenlijk alle lol begonnen
Zelfs alcohol wat ik daarvoor nooit dronk, maar al gauw kwamen middelen als xtc, speed, cocaine, paddo's en LSD op mijn lijstje te staan.
En paar jaar later begon ik te blowen, en daar is het mooi bij gebleven. Behalve de mushrooms, en dat ik wel eens een sniffie meepak op een verjaardagspartijtje
Daarnaast rook ik niet, weed only![:sunglasses:]()
Zelfs alcohol wat ik daarvoor nooit dronk, maar al gauw kwamen middelen als xtc, speed, cocaine, paddo's en LSD op mijn lijstje te staan.
En paar jaar later begon ik te blowen, en daar is het mooi bij gebleven. Behalve de mushrooms, en dat ik wel eens een sniffie meepak op een verjaardagspartijtje
Daarnaast rook ik niet, weed only