"Het heeft even geduurd maar hier dan deel 3
Toen we naar buiten liepen namen we nog even een fles drinken mee.
Na een paar slokken drinken te hebben genomen gaf ik de fles aan T.
T wilde heel graag een slokje maar op een of andere manier keek hij alleen maar naar de fles.
N vroeg of hij het drinken mocht, T gaf het drinken aan N, N nam een paar slokken, draaide de dop erop en keek naar de fles. Hij draaide de fles wat rond in zn arm en gooide in eens de fles hoog door de lucht. Hij keek de fles niet naar maar kijk gewoon naar zn hand om als het ware zn hand te vragen waar die mee bezig was :P Ik zag de fles door de lucht vliegen en tegen een raam aan komen. N keek nog steeds naar zijn hand en T stond erachter vaag van zich af te kijken wat er gebeurde :P Ik besloot te gaan rennen aangezien het (voor mijn gevoel?) toch een behoorlijke klap was. Schaterend van het lachen rende we zo'n 50 meter verder waar we helemaal uitgeput op de grond lagen van het lachen. Toen ik vroeg waarom N de fles weggooide gaf N als antwoord dat hij werkelijk geen idee had :P T was sacherijnig want hij had nog steeds geen slokje gehad.
T wilde een peuk aansteken maar dat lukte m maar niet, hij zat er maar naar te kijken en het vast te houden en met ze aansteker te kloten (dat hield trouwens de hele avond aan met zowel sigaretten als met drinken).
Toen we verder liepen zei N plotseling "Die grond ziet er zo mooi uit heb echt zin om erop te gaan liggen en m te knuffelen heb je dat niet?" T en ik begonnen te lachen en ik zei dat ik daar niet echt zin in had waarop N antwoordde: "Dat willen jullie echt wel! Die grond ziet er zo lekker uit hoe kun je dat nou niet willen knuffelen?" Geniale zin waarop we ons kapot gelachen hebben!
10 stappen verder kreeg ik dorst en na een kwartier een discussie gevoerd te hebben besloten we terug te gaan de fles te halen.
Toen we langs een grote plant heen kwamen zei ik dat het een gigantisch mooi ding vond!
N zei "dat is een lelijk ding man dat is een berenklauw! wat doet dat ding hier eigenlijk?"
Ik vertelde dat dat ding gewoon groeit, dat dat gewoon biologie is en dat zo'n ding echt niet zelf uit kiest waar die groeit, of dat nou vlak naast een stoep is of ergens buitenaf. T zei "Ja joh ik begrijp wat je bedoeld, fotosynthese enzo" We lachten natuurlijk ons kapot dat we nog een beetje opgelet hadden op de middelbare school. BAM! N trapte het ding in een trap kapot. Nadat we even stil waren om tot ons door te laten dringen waar die mee bezig was barsten we in lachen uit en vroegen we waarom hij dat deed. Hij vond dat die plant daar niet hoorde te groeien :P (Het gebeurde heel vaak die avond dat we in eens N hoorde roepen "BIOLOGIE JONGE!!" en dat hij vervolgens een plant, struik, plastic zakje of wat dan ook weg trapte waarna we natuurlijk weer slap lagen van het lachen)
Eenmaal terug bij de tuinen waren we aan het overleggen wie de fles mocht halen want iedereen vond het een hele eer om dat te doen! Wie m uiteindelijk gehaald heeft weet ik niet meer, ik was namelijk bij een geheel andere tuin helemaal verdwaald :P
Uiteindelijk hadden we de fles en liepen we een andere route, T had de fles, hij wilde een slokje maar het lukte hem niet, gaf de fles aan mij ik nam een paar slokken en zei voor de gein dat ik m zou opdrinken. T en N werden helemaal para en probeerde de fles van me af te pakken waarop ik wegrende. Hun hadden gelukkig geen kracht om me te achtervolgen. Toen kwam ik erachter dat ik beter de fles kon afgeven omdat ik dan dat koude natte ding niet hoefde te dragen dus gaf ik m aan N, T wilde nog steeds een slokje.
eenmaal door een tunneltje heen gelopen zei T dat we daar al voor de derde keer waren, volgens mij liepen we er gewoon in 1 keer door heen maar goed :P Toen we omkeken zagen we iets liggen, het leek op een bom ofzo, wij terug lopen helemaal inspecteren bleek het een plastic tasje met afval te zijn.
Toen we op een bankje zaten wilde ik bij nemen maar jaaa hoeee?
Ik had 5 lege capsules 3 volle. maar ik wilde niet een hele nemen :P
Ik wilde dus het open maken en de helft op mn hand doen en oplikken maar er was nog maar heel weinig drinken in de fles en anders zou het op zijn dus ze vonden dat ik maar moest wachten met bijnemen. N wilde perse ergens een kraantje in een tuin vinden waar water uit kwam. Ik kwam met de geweldige smoes dat dat grond water was en gooide wat vaktermen om zn oren (we hadden vroeger zo'n pomp thuis) en dat dat dus niet drinkbaar was.
We liepen dus weer terug (via een andere route) naar N zijn huis om meer drinken te halen.
We kwamen een boom tegen en ik wilde een tak hebben. Toen ik de tak pakte en m van de bomo afrukte schudde alle bladeren en vlogen er alle kanten vogels uit. We schrokken ons natuurlijk de pleuris :P Ik besloot N lastig te vallen met mijn nieuwe tak door het continu vlak voor zijn gezicht te houden. T stond op zo'n 5 meter afstand te lachen. Toen ik per ongeluk mijn tak liet vallen pakte N m op en ging hij dat ding voor mijn gezicht houden hij zei "weetje hoe irritant dat is als ik iemand m voor je gezicht houd, zo doe je precies bij mij, precies zo!!"
Waarop ik antwoorde: "echt niet jonge jij houd je andere hand heel anders!"
T begon keihard te lachen en zei "alsof die andere hand uitmaakt!"
Ik was er van overtuigd dat dat wel degelijk uitmaakte
Eenmaal afscheid genomen van de tak namen we een binnendoor paatje waar het pikdonker was. Je moest over een klein slootje springen. N en ik kende het weggetje maar T niet en hij zag er niks. Wij natuurlijk heel snel over dat paatje en hij schreeuwend met zn mobiel en lampje aan achter ons aan We waren bij het slootje en zeiden dat we erover heen moesten springen N en ik sprongen acrobatisch over het slootje heen. Na lang twijfelen besloot T ook te springen. Toen hij eenmaal geland was zeiden we maar eerlijk dat het slootje al een hele tijd droog stond We liepen naar beneden van het heuveltje af en T was bezig alsof die door de jungle liep N en ik gingen ons stiekem verstoppen achter een boom. Hilarisch om te zien hoe T totaal verdwaald rondliep!! Uiteindelijk blufte die dat die ons gezien had en wij geloofde m dus kwamen we maar achter de boom vandaan. Toen gaf die toe dat hij ons niet gezien had en hij had dit keer dus ons in de zeik genomen
toen we een nieuwe fles gescored hadden liepen we verder, Ik zag in de verte een groot blauw bord en vroeg me af wat het was, ik had in ons kleine stadje nog nooit zo'n hoog gebouw gezien. T zag een soort woonwijk en vroeg zich af wat dat was, hij was er nog nooit geweest! na 10 keer heen en weer te lopen voor het straatje besloten we verder te lopen. Het hoge blauwe bord bleek gewoon een albertheijn te zijn dat toch echt maar zo'n 8 a 9 meter hoog was :P Ik had mn peuk bijna op en kwam in de bosjes een intertoys tasje tegen Ik zei "hee een asbak" en gooide mn peuk erin. T die net zn sigaret aan had gestoken liep zonder na te denken naar het tasje toe en gooide ook zn peuk erin. Ik vroeg waarom hij dat deed en hij zei "ja maar dat was toch een asbak" Ik lach natuurlijk slap van het lachen en moest hem uitleggen dat het gewoon een tasje was en dat hij zojuist een nieuwe peuk weggegooid had. Hij natuurlijk vloeken omdat hij wist dat het weer een half uur zou duren voor hij een nieuwe aan zou hebben. N ging verderop op de straat zitten. Ik moest even lachen omdat het er comisch uitzag, T en Ik gingen op de stoep zitten en we hebben zo'n 5 minuten over van alles gepraat. In eens hoorde we N roepen "Net of jullie er zo lekker uit zien!! jullie zitten er ook maar raar bij hoor!" Wij lagen natuurlijk weer slap van het lachen omdat we het helemaal niet over hem hadden :P
We zaten op een bankje in een speeltuintje en namen alle 3 nog een capsule van 22mg.
T deed er (zoals met elke slok drinken die die nam) gigantisch lang over.
N hield ook zn bek niet en bleef maar lullen terwijl ik me vermaakte met zo'n wiebel motor.
Toen ik wat wijze woorden zei werd ik keihard uitgelachen omdat ik op dat ding zat en dus alles behalve slim over kwam :P
Eenmaal gelukt liepen we richting de Aldi, daar zou namelijk brood zijn. Aangekomen daar was het er niet en alles in de Aldi was gigantisch rood! alles was gewoon rood! althans dat vond ik, N vond het alle kleuren en T had niet echt een mening :P
Toen zouden we naar een parkje gaan. Ik had totaal geen zin om weer zo'n eind te lopen .. maar na 5 stappen waren we al bij het parkje, ik was even vergeten dat er vlak naast de aldi 1 was.
Toen we daar op een bankje gingen zitten zag ik ergens in het grasveld iets liggen. Ik liep er naar toe. Het was een plastic zakje maar als ik er naar keek bestond het ui de standaard 2C-B patronen. Ik zie het altijd als een soort driehoekig patroon, lastig uit te leggen.
De kleuren werden intenser en de patronen kleiner en meer 3D. Vervolgens was het geheel neon-blauw. Toen veranderde het in 2 (of 3) neonblauwe slangen die om elkaar heen kronkelden en allemaal bronze/goude lampjes in hun buik hadden! Zo gaaf om te zien!
Toen ik terug kwam met het zakje kreeg T een smsje en hij ging er van uit dat ik het stuurde omdat ik er net aan kwam, natuurlijk kapot gelachen dat hij dat zo aan elkaar koppelde. Ik legde het zakje op de grond en wilde ze laten zien wat ik ontdekt had maar ze praatte zo veel onzin dat ze totaal geen oog hadden voor het zo mysterieuze zakje
Wel jammer maar goed ik zag nog steeds de krioelende neonblauwe slangen
Toen riep N BIOLOGIE JONGE! en trapte het zakje weg
Ik vond het sinds die laatste capsule iets te hard gaan en vroeg of T me een puntje pep wilde geven. Dat snapte hij niet echt :P Ik kwam erachter dat ik een rebound moest hebben van de rita en dat me gedachten daarom zo op hol sloegen en ik ze niet onder controle kreeg. Normaal weet ik hoe ik met niet relatieve angsten moet omgaan maar dat lukte me niet echt. Ik nam daarom nog een ritalin in.
We zaten op het bankje en ALLES was groen! Felgroen terwijl het pad knalpaars was
Dit was zooo gaaf om te zien. Toen ik het zei werd bij T alles groen en daarna alles paars :P
Er was ook een grote boom die super gaaf was om te zien.
Na een tijdje te hebben genoten liepen we richting een ander park.
We liepen door de stad en ik had continu last van mindfucks. Behoorlijk irritant maar ik wist dat het zo meteen over zou zijn omdat mijn gedachten in het dagelijks leven ook op hol slaan als mn ritalin uitwerkt. Er lag iets op straat, het leek op een zwarte zee komkommer, toen ik een stap dichter bij zette leek het meer een zwarte kat uit een tekenfilm. Het was er 1 zonder poten en totaal rond, het draaide zn hoofdje naar me toe een schattig hoofdje keek me aan.
Ik zei hardop "What de fuck is dat?" N liep er naar toe en zei "het is gewoon een pet" en pakte het op. Toen zag ik dat het een pet was :P
Toen ik bezig was T over een brug heen te loodsen omdat hem het echt niet meer lukte normaal te lopen en hij bang was van de reling af te vallen zat N in het water te tuffen. Toen we bij hem aankwamen bleek hij iets proberen te raken. "Ik wil dat raken maar het lukt me maar niet!"
Ik ga naast hem staan, tuf 1 keer en raak precies het ding wat hij wilde raken
Zonder iets te zeggen loop ik heel stoer verder, N stond heel betreurd me na te kijken en T ging kapot van het lachen. Hij heeft nog zo'n 5 minuten lang mij en N na zitten doen hoe het precies ging
Eenmaal in een steegje aangekomen zei N plotseling een naam. We vroegen waar hij het over had en hij wees achter ons naar een schilderij in een etalage. Toen we onze neus tegen het raam aan drukte zagen we in mini letters de naam die hij zei! T dacht dat hij kon toveren en dat toen hij de naam zei dat op het schilderij was gekomen. Toen zei N dat zn zus dat schilderij ook had We liepen even verder en zagen een bordje op een deur "De deur zit dicht want de airco is binnen, maar kom gerust binnen". Dit vonden we hilarisch! We hebben het zo vaak herhaald maar kwamen er maar niet uit wat het betekende! "wat zijn normale mensen toch raar". Ergens anders in een etalage zagen we een "senseo pad opbergsysteem bakje" Daar lachten we natuurlijk ons ook kapot om!
Wie verzint zoiets!?
T kwam met een geniale uitspraak: "Wat heb je daar in Godsnaam aan? Die dingen flikker je toch gewoon op je aanrecht? Zo'n bakje is alleen maar meer troep, dan heb je 2 dingen op je aanrecht in plaats van 1" Zo simpel en toch zo juist :P Het is ook echt onzin wat met een beetje marketing nog verkocht word ook. Heerlijk hoe je de nutteloosheid van bepaalde dingen inziet als je onder invloed bent.
Het laatste deel van de trip ga ik nog vertellen het word weer een heel verhaal :P
ciao"
In: 2C-B trip, lachen geblazen.
1-1-2024