Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey mensen op drugsforum, heb een tijdje niet meer op de forum geweest hoppelijk is het nog zo gezellig :P had dus een paar vraagjes in verband met coffeeshops en de wiet die ze daar verkopen ik ben dus namelijk vorige week 18 geworden en ben van plan eerste keer naar zo'n shop te gaan voor 2-3 gram te kopen in de streek Maastricht, maar had tijd geleden iets vernomen over de toepassing van wiet-pasjes begin 2010 in Nederlands-Limburg? of is dit gewoon identiteitskaart controle? dan vroeg ik me ook nog af hoe het prijsverschil ligt tegenover de kwaliteit, en ook de gemiddelde prijs van voor-gerolde joints, en of men minderjarige vriendin binnen mag in de shop.. alvast bedankt!"
"ben vandaag geweest in de Mississippi, was wel aangename sfeer :P volgende keer verschillende shops bezoeken, bedankt voor de reacties"
"voor de dosis : http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml voor de rest, goed blijven drinken probeer een glas water per uur, voor de rest niet veel zorge maken zonnebril ook handig op plaatse waar ze wel regelmatig chekken. als je niet te veel wilt opvallen is het volgens mij het beste gewoon chill te gaan dansen vanvoor, daar val je nooit op (puur MDMA vald zwaarder dan XTC dus let wel op dat je niet misselijk wordt) als je dan tog zin krijgt om te gaan zitten blijf dan bij je vrienden en probeer contact te vermeide met mensen die je niet kent (op de manier van praten merk je meestal iemand die MDMA / XTC heeft gepakt) tenzei ze zelf genomen hebbe natuurlijk ^^ have fun."
"Ollemann zei: Ik zelf zou het vrij lastig vinden om me nuchter te houden onder invloed van mdma. Bij welke dosis dan ook. Als ze het niet aan je smoelwerk zien (wat niet hoeft met 'n normale dosis) merken ze het wel aan de kul die je vertelt. Althans, zo zit dat met mij dan. Klik om te vergroten... hm jah dat grinde is nog zoiets. maar heb ik meestal minder last van, rustig kauwe omdat ik tog chill ben of stevig op elkaar als ik aan het danse ben doe ik vanzelf.."
"Dubz zei: Haha, doe vooral geen zonnebril op. Als je iemand met een zonnebril ziet op een party weet je voor 99,9% al hoe laat het is. Klik om te vergroten... hehe jah :P maar dan weten ze het wel en laten ze je ook meestal met rust"
"(in volgorde) Cannabis : 16 XTC : 17 Shrooms : 17 GHB : 17 Speed : 17 meeste was experimenteren Ik doe nu alleen maandelijks XTC voor het beste effect en 1 of 2 keer per maand een jointje in het weekend.."
"hey mense! nieuw lid hier en eerste topic, heb een vraagje over een maat van mij Hij beweert dus nog nooit een goeie trip gehad te hebben van XTC (wat ik als kammeraad wel jammer vind, aangezien MDMA mijn favor is) hij beweert al vaker verschillende bolle gepakt te hebben, en is hier altijd misselijk van geworden, of niks van gevoelt. nu vroeg ik me af, heeft hij toevallig altijd een slecht pil gehad, of kan hij gewoon niet tegen XTC? wat ik erg sterk zou vinden, maarja wie weet.. ik moet er wel bij vermelden dat hij in het verleden emotionele problemen heeft gehad enz, waar ik zelf niet veel details van weet, dat dit mss invloed heeft op de manier dat hij de stof opneemt? Want ik kan hem mss helpen door hem naar een trip toe door hem af te leiden / praten enz zeg maar, want ik heb al eerder mense onderweg XTC trip geholpen omdat de bol te zwaar viel door ze comfortabel te houden en genoeg te laten drinken enz. hoe dan ook, zou ik een goeie bol met hem delen die ik zelf getest heb, en hem helpen naar een goeie trip mss? wat denke julie er over?"
"Mike zei: Xtc of mdma zou volgens mij voor iedereen moeten werken. De uitwerking kan wel eens verschillend zijn, maar het echte mdma gevoel moet iedereen kunnen voelen. Hooguit kan tolerantie een rol spelen. Maar uit jouw post kan ik niet opmalen dat dit het geval is. Ik zou zeggen, zorg voor een paar goede pillen, laat ze, indien mogelijk testen en ga samen thuis eens een avondje proberen. Rustige setting, leuk muziekje.... Succes! Klik om te vergroten... Hm ja ik dacht het zelfde ^^ in de kerstvakantie eens proberen, ouders het huis uit!"
"alcoholist zei: ik ken ook iemand die heel anders reageerd op mdm dan de meeste. die gene zit dus altijd soms wel eens een uur,in ze eentje en door zn knieen gezakt. en dan hebben we de zelfde pillen genomen. soms lopen we dan met een groep,en dan is ineens die gene zoek:P moeten we weer gaan zoeken,zittie ergens gebukt lekker in ze 1tje te chille hahaha. hij vertelde mij dat hij een keer ineens soort van wakker schoot,omdat er een man met een hond voorbij liep,hij beweerde van 3 tot half 7 sochtens op ze knieen in het park te hebben gezeten. en hij zei dat hij de 3 mensen waarmee die was,ook was kwijt geraakt. Klik om te vergroten... Haha dat is wel erg zo hebbe we ook is een verloren ziel om 4 uur smorgens in het park gevonden. :P Gelukkig kwamen zijn vrienden uurtje later opdagen, nog een leuke joint gerookt."
"ik kan jammer genoeg niet hetzelfde zeggen.. overplaats nog "in zak gezet" met speed pillen, of gelijkaardige stof.. daarvoor kon ik een hele maand niets vinden. speed is in volle omloop hier maar heb ik niet echt connecties in dus in mijn omgeving is de crisis nog in volle omloop, vloeibaar en speed wordt steeds populairder op feestjes hier"