Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeeftijd 1e x harddrugs

Leeftijd 1e x harddrugs

409 antwoorden
67 weergaven
18-5-2026
*
*little star*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
pff wat een leeftijden allemaal zeg.....

begon op mijn 15e met alcohol
17e wel eens een jointje
daarna eigenlijk niets meer dan alleen alcohol en soms sigaretten

maar ben de schade aan het inhalen :wink: (ben nu 26)
alcohol ben ik nog steeds niet zo'n fan van, maar jointje gaat er wel regelmatig in (lees elke dag/week) Verder ben ik ontzettend nieuwsgierig aangelegd, dus ben van plan nog meer uit te proberen :grin:
d
dropitpussyLid
01-01-2024, 00:00
#2
15 speed, lsd, mdma
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#3
De eerste keer dat ik een halve xtc pil nam was toen ik 15 was, maar dat was een hele lichte. Nu ik 18 ben, heb ik voor het eerst 'echte' pillen en coke gebruikt.
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#4
13: Alcohol (elke vrijdag+zaterdag), wiet (vanaf m'n 14e bijna dagelijks, nu bijna nooit meer)
15: XTC,Speed,Coke (misschien om de maand)
17: LSD (1x)

Gewoon m'n diploma gehaald en nu bezig met vervolgopleiding.
Denk niet dat het ook maar enkel negatieve invloed op m'n leven heeft gehad.
P
PlukJeeKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#5
op m'n 15e kwam mijn stiefzus aanzetten met roze hartjes, en ze vroeg of ik mee deed, ik dacht, okee lijkt me wel leuk om een keer te proberen :grin: beste mdma trip ooit :hearteyes: zo geil als boter
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#6
PlukJeeKoekert zei:
op m'n 15e kwam mijn stiefzus aanzetten met roze hartjes, en ze vroeg of ik mee deed, ik dacht, okee lijkt me wel leuk om een keer te proberen :grin: beste mdma trip ooit :hearteyes: zo geil als boter
Klik om te vergroten...
Zo geil als boter, met je zus?
Iedereen zijn ding hè.

Mijn familie heeft niks met drugs, alleen zeer gematigde alcoholconsumptie. Mijn ouders kunnen het wel goed begrijpen, dat is dan wel weer een pluspuntje.
P
PlukJeeKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Arthur King zei:
PlukJeeKoekert zei:
op m'n 15e kwam mijn stiefzus aanzetten met roze hartjes, en ze vroeg of ik mee deed, ik dacht, okee lijkt me wel leuk om een keer te proberen :grin: beste mdma trip ooit :hearteyes: zo geil als boter
Klik om te vergroten...
Zo geil als boter, met je zus?
Iedereen zijn ding hè.

Mijn familie heeft niks met drugs, alleen zeer gematigde alcoholconsumptie. Mijn ouders kunnen het wel goed begrijpen, dat is dan wel weer een pluspuntje.
Klik om te vergroten...

nee niet mijn eigen zus..dat zou wat zijn:P mijn moeder had toen een vriend en daar die dochter van. ja dat is idd wel relax, want onsmam vindt het al erg dat ik blow, laat staan dat ze weet dat ik andere dingen ernaast doe.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
PlukJeeKoekert zei:
Arthur King zei:
PlukJeeKoekert zei:
op m'n 15e kwam mijn stiefzus aanzetten met roze hartjes, en ze vroeg of ik mee deed, ik dacht, okee lijkt me wel leuk om een keer te proberen :grin: beste mdma trip ooit :hearteyes: zo geil als boter
Klik om te vergroten...
Zo geil als boter, met je zus?
Iedereen zijn ding hè.

Mijn familie heeft niks met drugs, alleen zeer gematigde alcoholconsumptie. Mijn ouders kunnen het wel goed begrijpen, dat is dan wel weer een pluspuntje.
Klik om te vergroten...

nee niet mijn eigen zus..dat zou wat zijn:P mijn moeder had toen een vriend en daar die dochter van. ja dat is idd wel relax, want onsmam vindt het al erg dat ik blow, laat staan dat ze weet dat ik andere dingen ernaast doe.
Klik om te vergroten...

Aah, het was dus niet de dochter van jouwmam en jouwpap, maar jouwstiefzus. :grin:
P
PlukJeeKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha ja sorry, kom uit brabant ben gewend om zo te praten, ook op msn/fora enzo.
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#10
18, XTC
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
PlukJeeKoekert zei:
haha ja sorry, kom uit brabant ben gewend om zo te praten, ook op msn/fora enzo.
Klik om te vergroten...

Ik begrijp het wel en vind het ook wel grappig, maar op DF wordt je er gegarandeerd mee gepest, en een beetje kennis van ABN is ook niet mis natuurlijk. :wink: Maar van mij mag je je gang gaan hoor. :grin:
P
PlukJeeKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rabbithole zei:
PlukJeeKoekert zei:
haha ja sorry, kom uit brabant ben gewend om zo te praten, ook op msn/fora enzo.
Klik om te vergroten...

Ik begrijp het wel en vind het ook wel grappig, maar op DF wordt je er gegarandeerd mee gepest, en een beetje kennis van ABN is ook niet mis natuurlijk. :wink: Maar van mij mag je je gang gaan hoor. :grin:
Klik om te vergroten...

haha het interesseert mij echt niks, al zouden ze mij pesten op dit forum. Dat kan ik ook wel, minderwaardig praten over mensen op internet..vind ik best zielig xD het is niet zo dat ik geen kennis heb van ABN, maar het is gewoon gewenning denk ik.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
PlukJeeKoekert zei:
Rabbithole zei:
PlukJeeKoekert zei:
haha ja sorry, kom uit brabant ben gewend om zo te praten, ook op msn/fora enzo.
Klik om te vergroten...

Ik begrijp het wel en vind het ook wel grappig, maar op DF wordt je er gegarandeerd mee gepest, en een beetje kennis van ABN is ook niet mis natuurlijk. :wink: Maar van mij mag je je gang gaan hoor. :grin:
Klik om te vergroten...

haha het interesseert mij echt niks, al zouden ze mij pesten op dit forum. Dat kan ik ook wel, minderwaardig praten over mensen op internet..vind ik best zielig xD het is niet zo dat ik geen kennis heb van ABN, maar het is gewoon gewenning denk ik.
Klik om te vergroten...

Het gaat niet om minderwaardig praten over mensen, het gaat over een beetje ABN gebruiken enzo. Staat ook in de forumregels namelijk. En het is toch fijn om niet constant commentaar te krijgen als je ergens op een forum post. Maar nogmaals; het maakt mij niet uit, do as you like. :wink: :grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
PlukJeeKoekert zei:
als het een regel is zal ik me er wel aan houden, maarja ik lees regels op fora meestal niet zo snel, omdat dit op meeste fora allemaal een beetje hetzelfde is. maargoed nu OT?
Klik om te vergroten...

Laatste offtopic opmerking dan: je bent natuurlijk niet verplicht om je 100% aan de forumregels te houden, en het was ook absoluut niet als kritiek bedoeld. Wilde je er gewoon even op attenderen, daar bedoel ik verder niks mee: no offence ofzo. :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDMA, LSD, K & speed (2cb?) allemaal dit jaar. 16 dus.

Veel dingen geleerd & zeker beseft dat je het zo weinig mogelijk moet doen (omdat het veel, veel te leuk is :) )
v
vhgLid
01-01-2024, 00:00
#16
eerste keer harddrug was xtc :hearteyes: en dat was bij qlimax 2009, toen was ik 19 jaar. Onvergetelijke avond! :xtc:
een maandje daarna ook is coke geprobeerd. Dat is tot nu toe alles :)
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#17
Uhm paddo's toen ik 18 was
k
kaleknikker11Lid
01-01-2024, 00:00
#18
1ste keer was ik 14 en dat was keta ook op mn 14e coke en speed gedaan en xtc als ik er over na denk wel heel zonde zo vroeg
p
pharaLid
01-01-2024, 00:00
#19
op mijn 15de pille pep coke en truffels gehad. en helaas mcpp
n
nildeLid
01-01-2024, 00:00
#20
17e paddo's (maar toen was het nog legaal :grin:)
17e efedra, maar dat kon ik nog gewoon in een smartshop kopen, maar helemaal legaal was het ook niet denk ik..

19e xtc ^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...161718192021
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."