Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe drugs die je liever niet thuis hebt liggen

De drugs die je liever niet thuis hebt liggen

152 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
benzzzy zei:
Je huisarts weet dat je zoveel eet maar niet kan aankomen?
Klik om te vergroten...
Nee, nog nooit problemen gehad en mijn BMI is gemiddeld. Moet alleen weer meer gaan sporten..
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stonologie zei:
Haal verse broodjes met zalm bijna elke dag
Klik om te vergroten...

Is dat dan (verse) wilde zalm? Weet niet of je neemt omdat het 'gezond' wordt genoemd, want het is meestal gekweekte zalm. Dat is niet zo gezond, maar beter dan gebakken kibbeling ofzo. Wilde zalm is erg duur. Zal het denk ik daarom niet zijn.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Albedo zei:
Is dat dan (verse) wilde zalm? Weet niet of je neemt omdat het 'gezond' wordt genoemd, want het is meestal gekweekte zalm. Dat is niet zo gezond, maar beter dan gebakken kibbeling ofzo. Wilde zalm is erg duur. Zal het denk ik daarom niet zijn.
Klik om te vergroten...
Hangt er vanaf, soms wild, rauw, warm gerookt etc. Ik hou van zalm, en ik bedoelde met gezonde broodjes niet alleen zalm. Haal elke dag wat anders :grin:!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
benzzzy zei:
Je huisarts weet dat je zoveel eet maar niet kan aankomen?
Klik om te vergroten...
De mijne wel.
Goed metabolisme (snelle verbranding) en adhd , ik sta geen seconde stil of neer :expressionless:
Men goede cholesterol is te hoog , maar men slechte is goed in waarde.
Ik laat elke 3 maanden men bloed afnemen en alles is altijd goed , zelfs na een weekend speed zijn men lever en nierwaarde van top , cortisol is soms wel wat hoog en bloeddruk is meestal 16 over 11 (veels te hoog)
Al enkele keren 19 over 12 gehad.
Had daarnet wel een probleem.
Had al goed gegeten deze morgen (om 5 uur) en om 10 uur begon in cranky te worden super veel honger , duizelig en diep uit men hoofd kijken. Een collega met diabetische heeft men bloedsuikerspiegel gemeten en deze was bij mij 128.
Hij zegt dat dit voor mij tusse de 80 en 95 zou moeten zitten.
Iemand ervaring mee ?
Ik moet wel zegge dat ik gistere weer benzo's misbruikt heb en nu in een semi afkick zit omdat 5mg dia niet werkt nu tege de withdrawl.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
De mijne wel.
Goed metabolisme (snelle verbranding) en adhd , ik sta geen seconde stil of neer :expressionless:
Men goede cholesterol is te hoog , maar men slechte is goed in waarde.
Ik laat elke 3 maanden men bloed afnemen en alles is altijd goed , zelfs na een weekend speed zijn men lever en nierwaarde van top , cortisol is soms wel wat hoog en bloeddruk is meestal 16 over 11 (veels te hoog)
Al enkele keren 19 over 12 gehad.
Had daarnet wel een probleem.
Had al goed gegeten deze morgen (om 5 uur) en om 10 uur begon in cranky te worden super veel honger , duizelig en diep uit men hoofd kijken. Een collega met diabetische heeft men bloedsuikerspiegel gemeten en deze was bij mij 128.
Hij zegt dat dit voor mij tusse de 80 en 95 zou moeten zitten.
Iemand ervaring mee ?
Ik moet wel zegge dat ik gistere weer benzo's misbruikt heb en nu in een semi afkick zit omdat 5mg dia niet werkt nu tege de withdrawl.
Klik om te vergroten...
Pff diabetes. Geen idee eet je dagelijks veel suiker? 128 is wel aan de hoge kant. Weet niet wat je gegeten hebt vanochtend. Als je de volgende keer bloed laat prikken kijken ze dan automatisch naar je bloedspiegel? Anders moet je dat ff vragen, voor de zekerheid
D
DrugdolphinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan alles in huis hebben, heb daar geen moeite mee. Op dit moment lsd, Heroïne en pregabaline
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
Albertospaghetti zei:
Pff diabetes. Geen idee eet je dagelijks veel suiker? 128 is wel aan de hoge kant. Weet niet wat je gegeten hebt vanochtend. Als je de volgende keer bloed laat prikken kijken ze dan automatisch naar je bloedspiegel? Anders moet je dat ff vragen, voor de zekerheid
Klik om te vergroten...

75g havermout met 350ml melk , een 30g whey shake met 250ml water om 5 uur.

Om 8 uur 4 sneden brood met 250mg kippenwit.

Dan om 10 uur men bloed geprikt en 128 gemeten.

Direct daarna een smos hesp/kaas + extra 2 sneden hesp ertussen.
Om 12 uur 200g rijst met een enkele kippefillet en een massa gainer (body and fit)
En straks om 2 uur nog eens meten.

Als ik bloed laat prikken is dit de standaard voor cholesterol en lever en nieren , testo , cortisol nzo , weet niet of daar suiker bij zit ?

Ik eet niet echt veel suiker en als het suikers zijn zijn het meestal trage suikers.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#8
inner_search zei:
75g havermout met 350ml melk , een 30g whey shake met 250ml water om 5 uur.

Om 8 uur 4 sneden brood met 250mg kippenwit.

Dan om 10 uur men bloed geprikt en 128 gemeten.

Direct daarna een smos hesp/kaas + extra 2 sneden hesp ertussen.
Om 12 uur 200g rijst met een enkele kippefillet en een massa gainer (body and fit)
En straks om 2 uur nog eens meten.

Als ik bloed laat prikken is dit de standaard voor cholesterol en lever en nieren , testo , cortisol nzo , weet niet of daar suiker bij zit ?

Ik eet niet echt veel suiker en als het suikers zijn zijn het meestal trage suikers.
Klik om te vergroten...
Ahh dan moet je waarschijnlijk even naar de huisarts, die kan dit binnen twee minuten doen maar doet eigenlijk precies hetzelfde wat jij ook hebt gedaan vanmiddag. Laat ff weten wat daar de uitslag van was ben benieuwd
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drugdolphin zei:
Ik kan alles in huis hebben, heb daar geen moeite mee. Op dit moment lsd, Heroïne en pregabaline
Klik om te vergroten...
Zo respect. Dat zou ik zeker niet kunnen haha. Maar heroïne ook gewoon... Ik denk dat 't me aan zou lopen staren ook al heb ik het nooit gebruikt lol
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
Albertospaghetti zei:
Ahh dan moet je waarschijnlijk even naar de huisarts, die kan dit binnen twee minuten doen maar doet eigenlijk precies hetzelfde wat jij ook hebt gedaan vanmiddag. Laat ff weten wat daar de uitslag van was ben benieuwd
Klik om te vergroten...
Zal een beetje later worden , diabeet collega is ff met een job bezig, en kan niet aan zen prikpen en apparaatje. Ik ga wel nix meer eten nu tot ik getest ben , vanaf half 1 enkel water gedronken.
Maar ik post het straks even.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Albertospaghetti zei:
Ahh dan moet je waarschijnlijk even naar de huisarts, die kan dit binnen twee minuten doen maar doet eigenlijk precies hetzelfde wat jij ook hebt gedaan vanmiddag. Laat ff weten wat daar de uitslag van was ben benieuwd
Klik om te vergroten...
Net gemeten , 96 nu.
Niet alarmerend dus , en moet binnen 2 weken op controle naar de arts dus dan vraag ik het daar ook even.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Net gemeten , 96 nu.
Niet alarmerend dus , en moet binnen 2 weken op controle naar de arts dus dan vraag ik het daar ook even.
Klik om te vergroten...

Fijn dat wel weer gedaald is, maar wel goed om ff in de gaten te houden. Ik heb zelf diabetes type 1. En juist afvallen en niet aan kunnen komen is een symptoom van onbehandelde diabetes omdat de glucose dan niet wordt opgenomen. Succes bij de dokter over 2 weken iig!
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb praktisch alle drugs die ik ooit gebruikt heb ook thuis liggen. Heb er ook wel vertrouwen in dat ik die stuff kan laten liggen. Hou dit jaar wel een logboekje bij van alle drugs om het een beetje te kunnen monitoren. Voorheen deed ik dat alleen met uppers.

Er zijn wel wat dingen die ik nooit wil proberen! Dus die wil ik logischerwijs ook niet in huis hebben liggen haha.
D
DrugdolphinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Albertospaghetti zei:
Zo respect. Dat zou ik zeker niet kunnen haha. Maar heroïne ook gewoon... Ik denk dat 't me aan zou lopen staren ook al heb ik het nooit gebruikt lol
Klik om te vergroten...


Ik moet wel zeggen dat het aan ligt te staren maar ik kan mezelf wel in bedwang houden, zal d'r ook wel aanliggen dat ik het niet spuit dus ik denk dat dat wel wat spanning weghaalt hahaha, ik denk dat flakka het allermoeilijkste was om zo te laten liggen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat is er zó bijzonder aan flakka t.o.v. H?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat is flakka dan eigenlijk?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
flakka is een rc, ik geloof 4fmp of memphedrone...i.i.g nu verboden.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ganggang💯 zei:
Wat is flakka dan eigenlijk?
Klik om te vergroten...
en.m.wikipedia.org

α-Pyrrolidinopentiophenone - Wikipedia

en.m.wikipedia.org en.m.wikipedia.org
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Harmless zei:
Dus ik moet de drug die ik niet in huis wil hebben liggen nog tegenkomen denk ik..
Klik om te vergroten...
Er was een tijd dat ik dezelfde woorden sprak en zo zijn er nog wel meer clichés aan voorbij gegaan. Tabak en alcohol blijven dan ook wel de meest waardeloze drugs die je kunt gebruiken. :')
Legio Patria Nostra zei:
Wat is er zó bijzonder aan flakka t.o.v. H?
Klik om te vergroten...
A-PVP staat bekend om een buitengewoon sterke piek in effecten wanneer je het vaped. De intensiteit van de piek wordt vaak ongeveer gelijk gesteld aan het dampen van base cocaïne. Zo sterk als dat het maar komt dus. A-PVP kost in tegenstelling tot cocaïne echter geen drol.

Met A-PVP dampen heb ik wel ervaring, er ging 5 gram in een periode van 2-3 dagen doorheen waar 20mg toch al wel een fatsoenlijke dosering is. Vervolgens nog de prullenbak uitspitten voor zilverfolie om nogmaals te chinezen. Vervolgens is een groot deel van mijn andere PV analogen er aan gegaan in de wanhoop de effecten van het chinezen van A-PVP nog eens te kunnen reproduceren. :tongueout:

Gezellig goedje in ieder geval.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Is flakka al hier in Nederland? Ik dacht dat dat alleen in Amerika was

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."