#1
Nee, nog nooit problemen gehad en mijn BMI is gemiddeld. Moet alleen weer meer gaan sporten..Je huisarts weet dat je zoveel eet maar niet kan aankomen?
Nee, nog nooit problemen gehad en mijn BMI is gemiddeld. Moet alleen weer meer gaan sporten..Je huisarts weet dat je zoveel eet maar niet kan aankomen?
Haal verse broodjes met zalm bijna elke dag
Hangt er vanaf, soms wild, rauw, warm gerookt etc. Ik hou van zalm, en ik bedoelde met gezonde broodjes niet alleen zalm. Haal elke dag wat andersIs dat dan (verse) wilde zalm? Weet niet of je neemt omdat het 'gezond' wordt genoemd, want het is meestal gekweekte zalm. Dat is niet zo gezond, maar beter dan gebakken kibbeling ofzo. Wilde zalm is erg duur. Zal het denk ik daarom niet zijn.
De mijne wel.Je huisarts weet dat je zoveel eet maar niet kan aankomen?
Pff diabetes. Geen idee eet je dagelijks veel suiker? 128 is wel aan de hoge kant. Weet niet wat je gegeten hebt vanochtend. Als je de volgende keer bloed laat prikken kijken ze dan automatisch naar je bloedspiegel? Anders moet je dat ff vragen, voor de zekerheidDe mijne wel.
Goed metabolisme (snelle verbranding) en adhd , ik sta geen seconde stil of neer
Men goede cholesterol is te hoog , maar men slechte is goed in waarde.
Ik laat elke 3 maanden men bloed afnemen en alles is altijd goed , zelfs na een weekend speed zijn men lever en nierwaarde van top , cortisol is soms wel wat hoog en bloeddruk is meestal 16 over 11 (veels te hoog)
Al enkele keren 19 over 12 gehad.
Had daarnet wel een probleem.
Had al goed gegeten deze morgen (om 5 uur) en om 10 uur begon in cranky te worden super veel honger , duizelig en diep uit men hoofd kijken. Een collega met diabetische heeft men bloedsuikerspiegel gemeten en deze was bij mij 128.
Hij zegt dat dit voor mij tusse de 80 en 95 zou moeten zitten.
Iemand ervaring mee ?
Ik moet wel zegge dat ik gistere weer benzo's misbruikt heb en nu in een semi afkick zit omdat 5mg dia niet werkt nu tege de withdrawl.
Pff diabetes. Geen idee eet je dagelijks veel suiker? 128 is wel aan de hoge kant. Weet niet wat je gegeten hebt vanochtend. Als je de volgende keer bloed laat prikken kijken ze dan automatisch naar je bloedspiegel? Anders moet je dat ff vragen, voor de zekerheid
Ahh dan moet je waarschijnlijk even naar de huisarts, die kan dit binnen twee minuten doen maar doet eigenlijk precies hetzelfde wat jij ook hebt gedaan vanmiddag. Laat ff weten wat daar de uitslag van was ben benieuwd75g havermout met 350ml melk , een 30g whey shake met 250ml water om 5 uur.
Om 8 uur 4 sneden brood met 250mg kippenwit.
Dan om 10 uur men bloed geprikt en 128 gemeten.
Direct daarna een smos hesp/kaas + extra 2 sneden hesp ertussen.
Om 12 uur 200g rijst met een enkele kippefillet en een massa gainer (body and fit)
En straks om 2 uur nog eens meten.
Als ik bloed laat prikken is dit de standaard voor cholesterol en lever en nieren , testo , cortisol nzo , weet niet of daar suiker bij zit ?
Ik eet niet echt veel suiker en als het suikers zijn zijn het meestal trage suikers.
Zo respect. Dat zou ik zeker niet kunnen haha. Maar heroïne ook gewoon... Ik denk dat 't me aan zou lopen staren ook al heb ik het nooit gebruikt lolIk kan alles in huis hebben, heb daar geen moeite mee. Op dit moment lsd, Heroïne en pregabaline
Zal een beetje later worden , diabeet collega is ff met een job bezig, en kan niet aan zen prikpen en apparaatje. Ik ga wel nix meer eten nu tot ik getest ben , vanaf half 1 enkel water gedronken.Ahh dan moet je waarschijnlijk even naar de huisarts, die kan dit binnen twee minuten doen maar doet eigenlijk precies hetzelfde wat jij ook hebt gedaan vanmiddag. Laat ff weten wat daar de uitslag van was ben benieuwd
Net gemeten , 96 nu.Ahh dan moet je waarschijnlijk even naar de huisarts, die kan dit binnen twee minuten doen maar doet eigenlijk precies hetzelfde wat jij ook hebt gedaan vanmiddag. Laat ff weten wat daar de uitslag van was ben benieuwd
Net gemeten , 96 nu.
Niet alarmerend dus , en moet binnen 2 weken op controle naar de arts dus dan vraag ik het daar ook even.
Zo respect. Dat zou ik zeker niet kunnen haha. Maar heroïne ook gewoon... Ik denk dat 't me aan zou lopen staren ook al heb ik het nooit gebruikt lol
Wat is flakka dan eigenlijk?
Er was een tijd dat ik dezelfde woorden sprak en zo zijn er nog wel meer clichés aan voorbij gegaan. Tabak en alcohol blijven dan ook wel de meest waardeloze drugs die je kunt gebruiken. :')Dus ik moet de drug die ik niet in huis wil hebben liggen nog tegenkomen denk ik..
A-PVP staat bekend om een buitengewoon sterke piek in effecten wanneer je het vaped. De intensiteit van de piek wordt vaak ongeveer gelijk gesteld aan het dampen van base cocaïne. Zo sterk als dat het maar komt dus. A-PVP kost in tegenstelling tot cocaïne echter geen drol.Wat is er zó bijzonder aan flakka t.o.v. H?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."