Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe no go zone

The no go zone

103 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
M
MeshLid
01-01-2024, 00:00
#1
De combinatie speed en ghb is voor mij tegenwoordig een no-go. Combo is zo perfect voor mij dat ik na 2x gelijk geestelijk afhankelijk er van was. Gelukkig mezelf ingehouden om het vaker te combineren. Na een week geen craving ervoor meer. Apart werken ze prima, maar samen, god wat n feeling.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik schuif die no-go zone al jaren voor me uit :sweatsmile:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
SkittlesAndMe zei:
ik schuif die no-go zone al jaren voor me uit :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Ik nog niet, heb nog geen GHB gedaan terwijl sommige mensen waarmee ik omga het wel gebruiken en ik er dus makkelijk aan kan komen. Als ik al die horror verhalen over G lees vind ik dat het volkomen normaal is dat ik het niet probeer. :)
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ook Scopolamine oftewel Datura een no go zone.

Google eens en je weet genoeg, wat een scary toestanden zeg.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
voor mij is heroine echt een no go. alleen zo als ik nu over heroine denk dacht ik ook ooit over coke. voor mijn gevoel als je over de grens van ghb en coke gaat dan is de stap naar een keertje heroine of meth toch echt sneller gemaakt dan ik helaas wil toegeven. Ik kan me nog goed herinneren dat ik voorlichting had in de brugklas over drugs, en iemand vertelde over cocaine, voor mij was dat echt dood eng en iets wat ik nimmer nooit zou doen. maar nu is een halfje sos halen net zo normaal als bier drinken in het weekend.

ik ben gelukkig heel erg bang voor naalden en zou daarom echt nooit de stap tot spuiten kunnen maken. daarom is mijn echte no go spuiten.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mesh zei:
De combinatie speed en ghb is voor mij tegenwoordig een no-go. Combo is zo perfect voor mij dat ik na 2x gelijk geestelijk afhankelijk er van was. Gelukkig mezelf ingehouden om het vaker te combineren. Na een week geen craving ervoor meer. Apart werken ze prima, maar samen, god wat n feeling.
Klik om te vergroten...

open air heb ik jongen gezien was echt compleet een mongooltje geworden combi pep en G spastische bewegingen maken met ze armen heen en weer bewegen met ze hoofd ook was niet aanspreekbaar ,Toen kwam ook de beveiliger aan gelopen met de mededeling Meneer u bent zo onder invloed dat u naar EHBO wordt gebracht en dat u het terrein moet verlaten. Ik heb bijna 8 a 9 jaar lang GHB gebruikt maar nooit zo erg ! Iemand eraan toe was door de g en pep, lopende zombie. Met coke heb je dat helemaal niet. Ik heb zelf nooit gehad in al die jaren
M
MeshLid
01-01-2024, 00:00
#7
Conjo zei:
open air heb ik jongen gezien was echt compleet een mongooltje geworden combi pep en G spastische bewegingen maken met ze armen heen en weer bewegen met ze hoofd ook was niet aanspreekbaar ,Toen kwam ook de beveiliger aan gelopen met de mededeling Meneer u bent zo onder invloed dat u naar EHBO wordt gebracht en dat u het terrein moet verlaten. Ik heb bijna 8 a 9 jaar lang GHB gebruikt maar nooit zo erg ! Iemand eraan toe was door de g en pep, lopende zombie. Met coke heb je dat helemaal niet. Ik heb zelf nooit gehad in al die jaren
Klik om te vergroten...

Dat ligt gewoon aan het overdoseren van speed, denk ik. Want wat ik enkele keren deed was speed (2 puntjes) met 3ml G. Resultaat: actief en alert maar wel heel relax. Heel het vage gevoel van G weg maar heerlijk ontspannen en actief zijn. Je moet niet de G bovenop de speed nemen, maar het delen.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mesh zei:
Dat ligt gewoon aan het overdoseren van speed, denk ik. Want wat ik enkele keren deed was speed (2 puntjes) met 3ml G. Resultaat: actief en alert maar wel heel relax. Heel het vage gevoel van G weg maar heerlijk ontspannen en actief zijn. Je moet niet de G bovenop de speed nemen, maar het delen.
Klik om te vergroten...


Ieder geval chick naast mijn zat was helemaal in shock en ik zei tegen haar dat is GHB..... ZEI ZE METEEN ik ga nooit ghb doen. Vertelde haar dat ik ook aan de GHB zat, kon ze het niet geloven en ik zei erbij dit is een extreem geval was. Maar dat zag echt bizar uit hoor! Of iemand syndroom van down had met ze handjes krom naar ze kin toe , spieren helemaal niet meer onder controle met ze ogen tollen en kon alleen maar ja of nee knikken. Normaal bij overdosis GHB val je in slaap maar met pep op ofzo wordt een wandelde lijk.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb zelf weinig ervaring pep en G …. Ik doe alleen XTC combi met GHB om de roes te XTC verlengen... Voor de rest gebruik ik altijd G combinatie Cocaïne persoonlijk vind speed echt kut spul
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Conjo zei:
Ik heb zelf weinig ervaring pep en G …. Ik doe alleen XTC combi met GHB om de roes te XTC verlengen... Voor de rest gebruik ik altijd G combinatie Cocaïne persoonlijk vind speed echt kut spul
Klik om te vergroten...
het is het the no go zone topic niet de wat ik graag doe topic <3 just to let ya know
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zolang mn armen en benen niet van mn lijf rotten ben ik best berijd van alles te proberen. Puur uit nieuwschierigheid.
L
Let It HappenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zou zelf geen base-coke, meth en heroine doen. Daarnaast geen enkele drugs die met naalden wordt ingebracht.

Buiten dat vrij experimenteel en wil nog wat andere drugs proberen die ik nog niet echt ben tegengekomen in mijn directe omgeving. Ben meestal goed voorbereid en zorg er altijd voor dat ik van te voren goed ingelezen heb over het stofje om de risico's te beperken.
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou nooit GHB, Heroine of Meth nemen.

Als ik de tijd terug kon draaien had ik ook nooit coke gebruikt, maar dat terzijde.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#14
PEP wat een afschuwelijke achteraf kater is dit. jesus wat ik ben ik finaal naar de klote.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben ergens in het naar beneden scrollen getraumatiseerd geraakt ik ben weg hier yooooo :screamcat:
-
-DONE-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zal nooit een naald in m'n lichaam steken...
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goededag mensen van het leven,

Mijn vraag was wat vind jij een absolute no go zone ? waar stopt het ? wat vind je te ver gaan ?

Natuurlijk vraag je jezelf wel eens af welke drug zou ik nooit willen nemen of manier van nemen. kan gaan over spuiten slikken bepaalde drugs. ga je niet verder dan een mooi glas alcohol en een jointje of zijn er geen limits en doe je alles wel een keer als je eraan kan komen?

Ik zelf vind veel kunnen maar spuiten streep ik door dit komt vooral omdat het te direct in me lichaam komt en ik sowieso geen naald in me lichaam wil doen ( hoor dat het een stuk verslaverder is maar ja wat moet je tegenwoordig geloven). daarnaast vind ik drugs zoals Heroine en meth ook net over de streef gaan. kans op dood gaan is best groot, kan paranoide raken en natuurlijk de kans op verslaving is groot aanwezig. Natuurlijk zijn dit een paar redenen maar spelen er vele meren.

Maar terug naar jou. Welke drug of manier van innamen vind je nou echt niet kunnen, en waarom niet ?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chrystal Meth is voor mij een no no. De verhalen van Johnny Snow hier op het forum hebben me daar voor dat ik er aan dacht om meth te gerbruiken absoluut van weerhouden. Ook GHB is wat mij betreft in een verdomhoekje gekomen vanwege de vele afkickverhalen hier op het forum. @Raver Bedankt! Je topic heeft absoluut zijn werk gedaan. Mijn support heb je!

Intraveneus vind ik ook een moeilijke, ik denk dat ik te gevoelig ben voor de snelle rush die me dat gaat geven en daarmee automatisch hooked ben. Om dezelfde reden zal ik niet snel crack gaan gebruiken. Ik ben veels te bang voor afhankelijkheid.

Ik zorg er altijd voor dat ik drugs waar ik zelf een risico bij verwacht nooit voor het grijpen heb. Ik ken bijvoorbeeld nauwelijks dealers en zorg er voor dat de mensen (vaak vrienden) waar ik via via mijn drugs haal weten van mijn verslavingsangst en verslavingsgevoeligheid. Op die manier heb ik een extra buffer mocht ik zelf te veel aandacht krijgen voor een specifieke soort drugs.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Maximaal 1 nacht overslaan. En ik wil absoluut geen verplichtingen op de dag nadat ik aan drugs heb gedaan.

Voor de rest, coke basen, Methamfetamine. En heroine, ik geef sowieso niks om downers.

Ik ben eigenlijk wel tevreden over mijn gebruik. Ik hou het goed in de hand, zelfs met een flinke stash met echt vanalles. Genoeg afwisseling qua drugssoorten dus geen echte wens om nieuwe dingen te proberen, hoewel een aantal RC's wel mijn interesse hebben.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Casaan zei:
Chrystal Meth is voor mij een no no. De verhalen van Johnny Snow hier op het forum hebben me daar voor dat ik er aan dacht om meth te gerbruiken absoluut van weerhouden. Ook GHB is wat mij betreft in een verdomhoekje gekomen vanwege de vele afkickverhalen hier op het forum. @Raver Bedankt! Je topic heeft absoluut zijn werk gedaan. Mijn support heb je!

Intraveneus vind ik ook een moeilijke, ik denk dat ik te gevoelig ben voor de snelle rush die me dat gaat geven en daarmee automatisch hooked ben. Om dezelfde reden zal ik niet snel crack gaan gebruiken. Ik ben veels te bang voor afhankelijkheid.

Ik zorg er altijd voor dat ik drugs waar ik zelf een risico bij verwacht nooit voor het grijpen heb. Ik ken bijvoorbeeld nauwelijks dealers en zorg er voor dat de mensen (vaak vrienden) waar ik via via mijn drugs haal weten van mijn verslavingsangst en verslavingsgevoeligheid. Op die manier heb ik een extra buffer mocht ik zelf te veel aandacht krijgen voor een specifieke soort drugs.
Klik om te vergroten...
ben zelf ghb vergeten :openmouth: ach voor de volgende keer, inderdaad een no go dankzij @Raver .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."