#1
kijk dat is wat meer achtergrond informatie over jezelf ben gewoon trots op je hoor mijn jonguh <3 geen zorgen deze queen blijft trots op zijn inwoners. zolang je het woordje Te blijft toepassen en de fouten uit het verleden blijft erkennen zit je goed. maar mijn jonguh ook al heb je de grens in je achterhoofd er is altijd nog een risico, zoals bij elke drug <3.
Klopt maar ik heb wel eens depressief dagen mee gemaakt door drugs maar GHB slaat echt alles haha plofkop van vocht! dood en dood ziek zijn... super onrustig/paniekerig zijn, hartkloppingen megaaaa raar voelen in je hoofd dat je gewoon niet meer weet! Waar je het moet zoeken...bed echt zeik nat maar echt zeik nat van het zweten of je 2 dagen in je bed hebt gepist 2 dekbedden naast je bed om te wisselen! Zo erg ziek zijn dat je maar rondjes in huis gaat lopen. Het is niet ff lekker uitzieken in bed lekker filmpje kijken... Ik wist geen geen eens dat je GHB moest afbouwen snacht zoveel lopen kotsten dat Mn ogen rond Iris helemaal doorbloed... doktoren zeiden dat ik geluk he gehad dat ik geen hersenbloeding had gehad. Vreselijk idd blijft oppassen met GHB maar je leert deze drugs te gebruiken als je diepte punt hebt gezien wat het met je kan doen.... ik heb daarna geleerd bij de eerst symptomen zoals hartkloppingen meteen kappen met die zooi en als niet anders kan paar biertjes drinken zodat je geen last hebt en ff paar weken/maanden rust houden want symptomen komen steeds sneller terug en heftiger. Want Gtjuh nemen is zo gedaan ff snel dopje en je voelt helemaal top zorgloos en niemand die het merkt. Daarom gevaarlijk spul