Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe no go zone

The no go zone

103 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mesh zei:
De combinatie speed en ghb is voor mij tegenwoordig een no-go. Combo is zo perfect voor mij dat ik na 2x gelijk geestelijk afhankelijk er van was. Gelukkig mezelf ingehouden om het vaker te combineren. Na een week geen craving ervoor meer. Apart werken ze prima, maar samen, god wat n feeling.
Klik om te vergroten...

open air heb ik jongen gezien was echt compleet een mongooltje geworden combi pep en G spastische bewegingen maken met ze armen heen en weer bewegen met ze hoofd ook was niet aanspreekbaar ,Toen kwam ook de beveiliger aan gelopen met de mededeling Meneer u bent zo onder invloed dat u naar EHBO wordt gebracht en dat u het terrein moet verlaten. Ik heb bijna 8 a 9 jaar lang GHB gebruikt maar nooit zo erg ! Iemand eraan toe was door de g en pep, lopende zombie. Met coke heb je dat helemaal niet. Ik heb zelf nooit gehad in al die jaren
M
MeshLid
01-01-2024, 00:00
#2
Conjo zei:
open air heb ik jongen gezien was echt compleet een mongooltje geworden combi pep en G spastische bewegingen maken met ze armen heen en weer bewegen met ze hoofd ook was niet aanspreekbaar ,Toen kwam ook de beveiliger aan gelopen met de mededeling Meneer u bent zo onder invloed dat u naar EHBO wordt gebracht en dat u het terrein moet verlaten. Ik heb bijna 8 a 9 jaar lang GHB gebruikt maar nooit zo erg ! Iemand eraan toe was door de g en pep, lopende zombie. Met coke heb je dat helemaal niet. Ik heb zelf nooit gehad in al die jaren
Klik om te vergroten...

Dat ligt gewoon aan het overdoseren van speed, denk ik. Want wat ik enkele keren deed was speed (2 puntjes) met 3ml G. Resultaat: actief en alert maar wel heel relax. Heel het vage gevoel van G weg maar heerlijk ontspannen en actief zijn. Je moet niet de G bovenop de speed nemen, maar het delen.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mesh zei:
Dat ligt gewoon aan het overdoseren van speed, denk ik. Want wat ik enkele keren deed was speed (2 puntjes) met 3ml G. Resultaat: actief en alert maar wel heel relax. Heel het vage gevoel van G weg maar heerlijk ontspannen en actief zijn. Je moet niet de G bovenop de speed nemen, maar het delen.
Klik om te vergroten...


Ieder geval chick naast mijn zat was helemaal in shock en ik zei tegen haar dat is GHB..... ZEI ZE METEEN ik ga nooit ghb doen. Vertelde haar dat ik ook aan de GHB zat, kon ze het niet geloven en ik zei erbij dit is een extreem geval was. Maar dat zag echt bizar uit hoor! Of iemand syndroom van down had met ze handjes krom naar ze kin toe , spieren helemaal niet meer onder controle met ze ogen tollen en kon alleen maar ja of nee knikken. Normaal bij overdosis GHB val je in slaap maar met pep op ofzo wordt een wandelde lijk.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb zelf weinig ervaring pep en G …. Ik doe alleen XTC combi met GHB om de roes te XTC verlengen... Voor de rest gebruik ik altijd G combinatie Cocaïne persoonlijk vind speed echt kut spul
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Conjo zei:
Ik heb zelf weinig ervaring pep en G …. Ik doe alleen XTC combi met GHB om de roes te XTC verlengen... Voor de rest gebruik ik altijd G combinatie Cocaïne persoonlijk vind speed echt kut spul
Klik om te vergroten...
het is het the no go zone topic niet de wat ik graag doe topic <3 just to let ya know
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Quinn zei:
het is het the no go zone topic niet de wat ik graag doe topic <3 just to let ya know
Klik om te vergroten...
Zoals er staat no GO for Pep
L
LoveSexDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb voor mezelf een lijst gemaakt met dingen die ik zeker een keer wil doen, misschien een keer wil doen en nooit wil doen. De dingen die op mn no go lijst staan zijn:

*Tabak
Wil hier niet verslaaft aan raken kost veel te veel geld en is ongezond en heel lastig om vanaf te komen.

*Heroïne
*Crack
*Meth
*Base Coke
Spreken voor zich, veels te gevaarlijk, verslavingsgevoelig en schadelijk.

*GHB
Staat na de posts van raver gelezen te hebben zeker op mijn no go lijst.

*Benzo's
Te verslavingsgevoelig voor mijn smaak.

*PCP
Alleen maar slechte dingen over gelezen.

*Spice
Alleen maar slechte dingen over gelezen, zou erg schadelijk zijn. En ik vertrouw het ook niet.

*Bath salts
*Krokodil
*Andere messed up drugs die in dit rijtje zouden passen
Nog ziekere drugs dan heroïne, meth, ect. echt voor retards. Wordt gelukkig ook niet of nauwelijks in Nederland gebruikt vooral in Amerika.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waar ik zelf vandaan moet blijven zijn middelen die je ontzettend geil maken. Van die hormonen ofzo, heb me er niet in verdiept en ga ik ook niet doen. Weet ook niet of het bestaat. Zag laatst de film "a serbian film" en daar kreeg ie een goedje waar ie ziekelijk geil van werd. Nou, dat is iets waar ik echt aan kapot kan gaan op alle mogelijke manieren.
G
Generaal_GrafsteenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Crack, bathsalts, krokodil, meth, methadon, alfa-pvp, kratom, flunitrazepam en meer dan 3 flessen captain morgan jezus christus ik kon niet meer lopen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk alleen dat ik spuiten niet zou doen. Ben veel te verslaving gevoelig en mezelf kennende zou ik meteen hooked zijn.

Klinkt gek, maar soms snuif ik al voor het snuiven en niet eens de drugs zelf. Vind het ergens veel te chil ofzo.
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#11
pelgrim zei:
Ook Scopolamine oftewel Datura een no go zone.

Google eens en je weet genoeg, wat een scary toestanden zeg.
Klik om te vergroten...
pelgrim zei:
Ook Scopolamine oftewel Datura een no go zone.

Google eens en je weet genoeg, wat een scary toestanden zeg.
Klik om te vergroten...

In drugslab heeft Nellie dit ingenomen voor informatieve doeleinden, deze drug zou mitst je een ceremonie meester liefst, of een ervaren trip siter die je 200 % kan vertrouwen bij hebt voor deze ongeveer 8 durende heftige trip.
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heeft Drugslab ooit datura gedaan? Nee toch?
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#13
Opiaten in het algemeen en heroïne in het bijzonder naast meth maar ik ben dan ook vatbaar voor verslaving en neem minder risico om die reden
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Crack en heroïne sws niet.
En niet gebruiken op werk of bij familie
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Crack
Heroïne
Meth
Flakka
2cp
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Soorten drugs die ik miet zou nemen:

GHB
Meth
Crack
Heroïne
Opiaten (tenzij ik ooit eens iets héél ernstigs ga mankeren)
DMT etc
Methadon
En vast nog een heleboel andere drugs niet die ik nu nog niet ken of nooit van gehoord heb!

Intraveneus zal ik nooit als wijze van inname gebruiken. Dat gaat mij net als TS te ver.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Natozlato zei:
Foto?
Klik om te vergroten...
En report svp.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#18
^
Heroïne en Methadon zijn opiaten, fyi.
L
LoveSexDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#19
DXM is aan mijn no go list toegevoegt. Ik was er wel geïnteresseerd in omdat je erop kan trippen maar de schadelijkheid ervan schijnt best wel fucked te zijn. Dat is het me toch niet waard.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#20
No go's voor mij zijn:
- bewust levensgevaarlijk vervuilde drugs doen.
- combinaties doen die erom bekend staan om levensgevaarlijk te zijn bij zeer lage doseringen.
- carfentanil/PMA/PMMA, waarom de fuck zou je dat doen als je niet dood wil? (Dit doen de meeste mensen natuurlijk ook niet bewust, het is er dan mee vervuild, maar die gekkies die het wel expres doen zijn er ook).
- Datura Stramonium, ondanks dat ik enorm nieuwsgierig ben naar hoe zo'n trip is. Te gevaarlijk.
- op eigen houtje intraveneus drugs toedienen. Ik denk dat er een aanzienlijk grote kans is dat ik mezelf dan gewoon van kant maak omdat ik geen idee heb waar ik mee bezig ben. Als het zou zijn met iemand die dat wel goed weet, dan zeg ik niet nooit, maar ik sta niet bepaald te springen om het te proberen ook.
- synthetische wiet, hell fucking no. Ik ga al bad van 3 trekjes normale wiet. Ik zou oprecht eerder Datura doen.
- jenkem, fucking goor.
- Efavirenz, omdat ik het gewoon een enorme middelvinger vind naar mensen die lijden aan HIV/AIDS (in armoede) om hun medicijn te gebruiken om een zeer waarschijnlijk veel minder leuke high te ervaren dan op psychedelica die voor mij zeer makkelijk te krijgen/betalen zijn, gewoon puur om het maar eens geprobeerd te hebben.
- drugs bewust extreem hoog doseren, zonder dat dat te maken zou hebben met mijn tolerantie. Het is niet "des te harder, des te beter."

Volgens mij is dit het nu ongeveer wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."