Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe no go zone

The no go zone

103 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou nooit GHB, Heroine of Meth nemen.

Als ik de tijd terug kon draaien had ik ook nooit coke gebruikt, maar dat terzijde.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#2
PEP wat een afschuwelijke achteraf kater is dit. jesus wat ik ben ik finaal naar de klote.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben ergens in het naar beneden scrollen getraumatiseerd geraakt ik ben weg hier yooooo :screamcat:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Naast no-go's zijn er ook to-do's.

Voorbeeld is het van tijd tot tijd mezelf opleggen van een drugsvrije periode. Dat het kan omdat je er de tijd voor hebt en het toch hebt liggen wil niet zeggen dat ik dan maar per se moet gebruiken. En dit helpt enorm om zelf de controle te houden over het gebruik en zo uit de problemen te blijven.
-
-DONE-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zal nooit een naald in m'n lichaam steken...
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goededag mensen van het leven,

Mijn vraag was wat vind jij een absolute no go zone ? waar stopt het ? wat vind je te ver gaan ?

Natuurlijk vraag je jezelf wel eens af welke drug zou ik nooit willen nemen of manier van nemen. kan gaan over spuiten slikken bepaalde drugs. ga je niet verder dan een mooi glas alcohol en een jointje of zijn er geen limits en doe je alles wel een keer als je eraan kan komen?

Ik zelf vind veel kunnen maar spuiten streep ik door dit komt vooral omdat het te direct in me lichaam komt en ik sowieso geen naald in me lichaam wil doen ( hoor dat het een stuk verslaverder is maar ja wat moet je tegenwoordig geloven). daarnaast vind ik drugs zoals Heroine en meth ook net over de streef gaan. kans op dood gaan is best groot, kan paranoide raken en natuurlijk de kans op verslaving is groot aanwezig. Natuurlijk zijn dit een paar redenen maar spelen er vele meren.

Maar terug naar jou. Welke drug of manier van innamen vind je nou echt niet kunnen, en waarom niet ?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chrystal Meth is voor mij een no no. De verhalen van Johnny Snow hier op het forum hebben me daar voor dat ik er aan dacht om meth te gerbruiken absoluut van weerhouden. Ook GHB is wat mij betreft in een verdomhoekje gekomen vanwege de vele afkickverhalen hier op het forum. @Raver Bedankt! Je topic heeft absoluut zijn werk gedaan. Mijn support heb je!

Intraveneus vind ik ook een moeilijke, ik denk dat ik te gevoelig ben voor de snelle rush die me dat gaat geven en daarmee automatisch hooked ben. Om dezelfde reden zal ik niet snel crack gaan gebruiken. Ik ben veels te bang voor afhankelijkheid.

Ik zorg er altijd voor dat ik drugs waar ik zelf een risico bij verwacht nooit voor het grijpen heb. Ik ken bijvoorbeeld nauwelijks dealers en zorg er voor dat de mensen (vaak vrienden) waar ik via via mijn drugs haal weten van mijn verslavingsangst en verslavingsgevoeligheid. Op die manier heb ik een extra buffer mocht ik zelf te veel aandacht krijgen voor een specifieke soort drugs.
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#8
Opiaten in het algemeen en heroïne in het bijzonder naast meth maar ik ben dan ook vatbaar voor verslaving en neem minder risico om die reden
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Crack en heroïne sws niet.
En niet gebruiken op werk of bij familie
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Crack
Heroïne
Meth
Flakka
2cp
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Soorten drugs die ik miet zou nemen:

GHB
Meth
Crack
Heroïne
Opiaten (tenzij ik ooit eens iets héél ernstigs ga mankeren)
DMT etc
Methadon
En vast nog een heleboel andere drugs niet die ik nu nog niet ken of nooit van gehoord heb!

Intraveneus zal ik nooit als wijze van inname gebruiken. Dat gaat mij net als TS te ver.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Natozlato zei:
Foto?
Klik om te vergroten...
En report svp.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#13
^
Heroïne en Methadon zijn opiaten, fyi.
L
LoveSexDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#14
DXM is aan mijn no go list toegevoegt. Ik was er wel geïnteresseerd in omdat je erop kan trippen maar de schadelijkheid ervan schijnt best wel fucked te zijn. Dat is het me toch niet waard.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#15
No go's voor mij zijn:
- bewust levensgevaarlijk vervuilde drugs doen.
- combinaties doen die erom bekend staan om levensgevaarlijk te zijn bij zeer lage doseringen.
- carfentanil/PMA/PMMA, waarom de fuck zou je dat doen als je niet dood wil? (Dit doen de meeste mensen natuurlijk ook niet bewust, het is er dan mee vervuild, maar die gekkies die het wel expres doen zijn er ook).
- Datura Stramonium, ondanks dat ik enorm nieuwsgierig ben naar hoe zo'n trip is. Te gevaarlijk.
- op eigen houtje intraveneus drugs toedienen. Ik denk dat er een aanzienlijk grote kans is dat ik mezelf dan gewoon van kant maak omdat ik geen idee heb waar ik mee bezig ben. Als het zou zijn met iemand die dat wel goed weet, dan zeg ik niet nooit, maar ik sta niet bepaald te springen om het te proberen ook.
- synthetische wiet, hell fucking no. Ik ga al bad van 3 trekjes normale wiet. Ik zou oprecht eerder Datura doen.
- jenkem, fucking goor.
- Efavirenz, omdat ik het gewoon een enorme middelvinger vind naar mensen die lijden aan HIV/AIDS (in armoede) om hun medicijn te gebruiken om een zeer waarschijnlijk veel minder leuke high te ervaren dan op psychedelica die voor mij zeer makkelijk te krijgen/betalen zijn, gewoon puur om het maar eens geprobeerd te hebben.
- drugs bewust extreem hoog doseren, zonder dat dat te maken zou hebben met mijn tolerantie. Het is niet "des te harder, des te beter."

Volgens mij is dit het nu ongeveer wel.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tabak 🤢

Al het andere zeg ik waarschijnlijk geen nee tegen ondanks alle waarschuwingen hier😎 ( waarvoor dank)
Ik ga toch wel uitproberen/experimenteren

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Leuk topic.

Voor mij opiaten harder dan opium. Heb 1x zelf een paar papaverplanten laten groeien en daar een klein klontje opium van geoogst. Zo kon ik 2x roken en was er niet per se meer voorhanden. Was wel een fijn gevoel, maar vind het niet zo interessant en er is natuurlijk een groot verslavingsrisico.

Delirianten en salvia. Zodra je niet meer weet dat je trip, is voor mij de lol eraf.

Vage rc-stimulanten die geen serotonine afgeven. Dan neem ik liever pep, goedkoper en de risico's zijn beter bekend.

Rare middeltjes van de apotheek zoals DXM. Vooral vanwege het idee.

MDPV, alpha-pvp, methamfetamine. Vind pep al lang duren. Geen zin om zo lang strak te staan. Maak een uitzondering voor DOC, maar dan gaat het om de trip.

Benzo's die langer werken dan etizolam. Ik gebruik ze alleen sporadisch als ik niet kan slapen na drugsgebruik. Daarvoor is 6 uurtjes prima, ik hoef niet daarna nog suf te zijn. Verder vind ik er niks recreatiefs aan.

Spuiten zie ik ook niet zo zitten.

Tot slot hele ongezonde drugs zoals crack, giftige gassen inhaleren, lijm snuiven etc.
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Meth en crack - ze zijn te schadelijk en het effect lijkt me niet leuk.

Heroïne - het effect lijkt me perfect, dus als ik daar aan begin is het einde verhaal.

Drugs boofen vind ik ook wat ver gaan.

Spuiten is voor mij (donker) grijs gebied. Ik vind het niet echt erg, maar ik ben er wel bang voor. Stel je spuit per ongeluk zuurstof in je ader? Of stel je spuit naast je ader? Ben zo onhandig als wat, dus daar ga ik waarschijnlijk ook niet aan beginnen.

Verder natuurlijk de gestoorde drugs zoals jenkem, krokodil etc. Flakka hoef ik ook niet.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
lise zei:
Meth en crack - ze zijn te schadelijk en het effect lijkt me niet leuk.

Heroïne - het effect lijkt me perfect, dus als ik daar aan begin is het einde verhaal.

Drugs boofen vind ik ook wat ver gaan.

Spuiten is voor mij (donker) grijs gebied. Ik vind het niet echt erg, maar ik ben er wel bang voor. Stel je spuit per ongeluk zuurstof in je ader? Of stel je spuit naast je ader? Ben zo onhandig als wat, dus daar ga ik waarschijnlijk ook niet aan beginnen.

Verder natuurlijk de gestoorde drugs zoals jenkem, krokodil etc. Flakka hoef ik ook niet.
Klik om te vergroten...
Me too. Ik kan mijn aderen al amper vinden dus het is voor mij ook echt geen optie. En vind de risico’s die erbij komen kijken ook maar eng. Het spuiten an sich zou ik niet erg vinden maar meer de gevolgen als het mis gaat...
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deleriants zijn een no go!
Verder niet echt stoffen die te ver gaan, wel de manieren hoe je bepaalde stoffen neemt. Prima ooit 1 keer heroine proberen, maar alleen oraal/nassaal.

Roken is trouwens ook echt troep, tabak is de dodelijkste van allemaal.

Crack zou ik niet doen puur om het feit dat je het alleen kan nemen op een zeer verslavende manier..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."