#1
Ik zou nooit GHB, Heroine of Meth nemen.
Als ik de tijd terug kon draaien had ik ook nooit coke gebruikt, maar dat terzijde.
Als ik de tijd terug kon draaien had ik ook nooit coke gebruikt, maar dat terzijde.
En report svp.Foto?
Me too. Ik kan mijn aderen al amper vinden dus het is voor mij ook echt geen optie. En vind de risico’s die erbij komen kijken ook maar eng. Het spuiten an sich zou ik niet erg vinden maar meer de gevolgen als het mis gaat...Meth en crack - ze zijn te schadelijk en het effect lijkt me niet leuk.
Heroïne - het effect lijkt me perfect, dus als ik daar aan begin is het einde verhaal.
Drugs boofen vind ik ook wat ver gaan.
Spuiten is voor mij (donker) grijs gebied. Ik vind het niet echt erg, maar ik ben er wel bang voor. Stel je spuit per ongeluk zuurstof in je ader? Of stel je spuit naast je ader? Ben zo onhandig als wat, dus daar ga ik waarschijnlijk ook niet aan beginnen.
Verder natuurlijk de gestoorde drugs zoals jenkem, krokodil etc. Flakka hoef ik ook niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."