Zelfgemaakte ongezuiverde desomorfine (krokodil) is ook niet heel gezond.
jo wat is dit man de hell, waarom zou iemand dit doen. like snap dat sommige mensen dunner willen worden en sportschool gaan maar zo je vetlagen weg werken vind ik beetje ver gezocht. BAHBekijk bijlage 3428 Zelfgemaakte ongezuiverde desomorfine (krokodil) is ook niet heel gezond.
Ik ruk liever iemand met glijmiddel hoor. 😬
Sowieso. Krijg anders vrij snel last van m'n voorhuid.Rukken mensen met glijmiddel?
Was jij nou een man of een vrouw?Rukken mensen met glijmiddel?
Oké... Ja ik heb niet echt voorhuid, dus ken dat probleem nietSowieso. Krijg anders vrij snel last van m'n voorhuid.
Hoezo dan? Ik vind glijmiddel maar out. Je wilt toch juist wrijving?ik laat me liever aftrekken met glijmiddel dan zonder hoor 😂
Hoezo dan? Ik vind glijmiddel maar out. Je wilt toch juist wrijving?
Je wil toch wrijving, maar geen ruwe wrijving...Hoezo dan? Ik vind glijmiddel maar out. Je wilt toch juist wrijving?
Juist wel... anders kun je wel uren blijven sjorren. Maar ik lees net dat het dus pijn doet bij mensen met een lange voorhuid om zonder glijmiddel te sjorren. Weer iets geleerd...Je wil toch wrijving, maar geen ruwe wrijving...
Ja, als je het te nat maakt idd. Maar een beetje glijmiddel kan echt wel heel fijn zijn. Zowel voor mannen als vrouwen. Ik wil liever niet meer zonder in ieder geval
Ja, als je het te nat maakt idd. Maar een beetje glijmiddel kan echt wel heel fijn zijn. Zowel voor mannen als vrouwen. Ik wil liever niet meer zonder in ieder gevalJuist wel... anders kun je wel uren blijven sjorren. Maar ik lees net dat het dus pijn doet bij mensen met een lange voorhuid om zonder glijmiddel te sjorren. Weer iets geleerd...
Haha jaInteressante discussie 🤣
Maar je bent dus toch een man, @Rivalrie ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."