Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Conjo zei: open air heb ik jongen gezien was echt compleet een mongooltje geworden combi pep en G spastische bewegingen maken met ze armen heen en weer bewegen met ze hoofd ook was niet aanspreekbaar ,Toen kwam ook de beveiliger aan gelopen met de mededeling Meneer u bent zo onder invloed dat u naar EHBO wordt gebracht en dat u het terrein moet verlaten. Ik heb bijna 8 a 9 jaar lang GHB gebruikt maar nooit zo erg ! Iemand eraan toe was door de g en pep, lopende zombie. Met coke heb je dat helemaal niet. Ik heb zelf nooit gehad in al die jaren Klik om te vergroten... Dat ligt gewoon aan het overdoseren van speed, denk ik. Want wat ik enkele keren deed was speed (2 puntjes) met 3ml G. Resultaat: actief en alert maar wel heel relax. Heel het vage gevoel van G weg maar heerlijk ontspannen en actief zijn. Je moet niet de G bovenop de speed nemen, maar het delen."
"Welke dosering denk je dan aan? Relatief hoog of laag? Van coke worden mensen sowieso niet gezellig is mijn ervaring, after met ghb is echt heerlijk"
"Eik zei: Leuk dat er op het forum zo open en respectvol over dit soort dingen gesproken kan worden! Ook hier een saaie hetero. Opgegroeid in een gezin waar homoseksualiteit zeker bespreekbaar was. Omdat ik veel vriendinnen en een zachtaardig karakter had, hebben ook mijn ouders wel eens vermoedens gehad over mijn geaardheid. De afgelopen 20 jaar hoor ik daar echter niets meer over, ook niet bij vrienden/collega's. Klik om te vergroten... Gayscene en drugs gaan hand in hand. (Meth parties in london, ooit gelezen? Zoek maar op.) Zou overigens wel heel raar zijn als je wel open staat voor drugs en niet voor iemand zijn seksualiteit. Ontopic: Geraakt bij de regenboog op mijn 15e, tot vreugde (sarcasm) van mijn vaderlief. Maar nog altijd blij met wie ik ben. Wel een mega zwak voor transeksuele mannen. Transgender is overigens geen seksuele geaardheid, maar sekse. Een man die op een transseksuele vrouw (shemale) valt us dus hetero."
"Mindless zei: Zijn we niet teveel bezig met (betekenis van) woorden op dit vlak denk ik weleens. Klik om te vergroten... Daar ben ik t helemaal mee eens. Lesbisch, homo, hetero en misschien nog a-seksueel heb je eigenlijk alle mensen. Iedereen die daar buiten valt is bi. Want dan val je op beide geslachten."
"acht.zes zei: @Mesh met 'mensen' heb je ook alle mensen. Oftewel, als het echt geen reet uitmaakt wat of wie je bent met welke sexuele voorkeur dan ook hoeft dat niet continue zo geforceerd benoemd te worden lijkt me. Klik om te vergroten... De mensen die het iets uitmaakt zijn ook 9/10 keer hetero. (Bepaalde groeperingen ..) Het benoemen van geaardheid is nou eenmaal big shit voor sommige mensen. Je bent verliefd/valt op een persoon, niet op een geslacht."
"Beetje raar misschien, maar voor mij is t stukje bewuster leven heel erg gaan spelen sinds ik zo nu en dan drugs gebruik. Ik vind bewust drugs gebruik extreem brlangrijk, daarbij hoort goed eten, genoeg bewegen en leuk sociaal leven. Ik weet dat drugs over t algemeen niet gezond zijn, dus leef ik bewuster om gezond te blijven. Daarnaast sociale relaties krijgen wel een boost erdoor. Zolang ook hun er bewust mee omgaan."
"Bas zei: Precies dit hierboven. En drugs leveren gelukkig ook negatieve gevolgen op. Het is dan aan jezelf hoe je ermee omgaat, hier wordt je zelf ook weer sterker van en leer je bepaalde dingen. Echter kunnen alle positieve gevolgen van drugs gebruiken ook worden bereikt zonder drugs. Alsof zeg maar drugs nemen om dingen te leren de makkelijke weg is en je dus niet voor de moeilijke weg gaat (nuchter dingen leren). Maar dit kan ook ooit tegen je gaan werken, want als een band met iemand kapot gaat, waarbij drugs mee te maken heeft, zijn de gevolgen wel een stuk erger. Drugs is een aanvulling op je leven, dit is positief, maar drugs moet niet de hoofdrol gaan worden. Klik om te vergroten... Dat zeker! Drugs is geen middel of oplossing, zou t ook niet aanraden om drugs te gaan gebruiken om beter te gaan leven. Dan krijg je jaren '30 - 60 taferelen, roken is gezond.."
"2x met een vriend op een ehbo gezeten op festival, wat ik toen merkte was vooral chaos. Eerste keer stonden er 4 EHBO's om een vriend heen, deze spraken allemaal tegelijk en dat kwam heel chaotisch over, terwijl hij juist in paniek was. Tweede keer was ook chaos, doordat er steeds mensen in/uit liepen en vragen kwamen stellen. Terwijl deze persoon overprikkeld was door 2cb. Toen heb ik m ook meegesleept naar n rustige plek en daar de trip uit gezeten. Binnen uur was alles weer oke. Vertrouwlijke, rustige omgeving en luisteren naar wat vrienden te zeggen hebben, die kennen de persoon vaak beter en kunnen ook mee inschatten."
"Mikkaaa zei: Dat zeker, ik ben nu ook meer op mn hoede qua doseren en letten op anderen. Ik ga nu 6 maanden sws niks aan mdma doen of andere drugs. Maar wel nog een keer 2cb in de tussentijd omdat een vriendin en ik het hadden beloofd en hier gaan we wel veilig mee om Klik om te vergroten... En vooral: doe het niet te vaak, niet om je gezondheid, niet om de tolerantie, maar om de magie van xtc in waarde te houden."
"Op seven sunday dit jaar op 2cb en mdma. ‘Ik denk dat ik mijn ziel heb verloren in de techno tent’ Om nog geeb 1 min later iemand een random dude horen roepen: ‘IK HEB M GEVONDEN’"