Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zeer leuke trip report . Zelf heb ik zo'n 14j geleden ongeveer ook eens truffels gehad uit NL en toen ook paddo's besteld want dat kon toen nog...De paddo's ja daar heb ik op getript maar niet op de truffels. Waar ik zo'n 15 a 16j geleden wel paar keren serieus getript van heb is wat we hier noemen "Champi chocolat". Dat waren chocolade repen met paddo's erin. Gewone chocolade repen waren dat en de verpakking was een nachtelijke sterrenhemel met enkele figuren onder de nachtelijke sterrenhemel. Iemand die deze "champi chocolat' repen nog geweten heeft vroeger ook??"
"Psilocyloner zei: Ik vermoed dat @pelgrim België bedoelt.. Klik om te vergroten... Ja indd ."
"Philosopher zei: Zou goed kunnen Alleen deed "champi chocolat" mij op de één of andere manier aan een spaans-talig land denken. Zou ook net zo goed frans kunnen zijn, ben niet zo goed thuis in die kant van de talen. Klik om te vergroten... Ik ben van Belgie en zit niet al te ver van Brussel dus Frans wordt hier ook redelijk wat gesproken alhoewel het meeste nog Vlaams aka Nederlands is dat wordt gesproken ."
"Butyrfentanyl 3-MF MDMA Flunitrazepam Valium Tranxene Xanax Bromazepam Rivotril Oxycontin Oxynorm Tramadol Zaldiar Ms Contin"
"Rebell zei: Nou daar ben ik het niet mee eens. @acht.zes had een mooie lijst geplaatst laatst dat veel combos geen probleem zijn en wel lekker. Bekijk bijlage 3552 Kijk hier wel eens op en zag ik dat ik wel foute combinaties maak. (Zonder complicaties) Maar ben voorzichtig (meestal) Klik om te vergroten... Heb deze Guide to drugs combinatinations al 3 jaar in het groot als poster hangen hier"
"Denk dat het voor de vuilbak zal zijn...sorry . Is alles ingetrokken nee toch ? En was het kletsnat of een beetje van de regen?? Tjah zover ik weet is het een verlies maar tjah mss zijn er dezer dagen toch nieuwe manieren ??"
"Rayyar zei: Inderdaad. Er zijn ook topsporters die ineens dood of halfdood neervallen... Wat zijn de exacte cijfers- hoeveel hebben de personen gebruikt die met hartklachten op de intensive care belanden. Ik durf te betwijfelen dat de meesten maar een lijntje hebben gehad. Dus hoe groot is statistisch de kans wanneer iemand hoeveel gebruikt. Het lijkt mij verder dat het hart van een gezond iemand best wel iets kan hebben. We zijn niet van suiker. Klik om te vergroten... Volledig met je eens"
"Daarnet DMT gerookt voor de eerste keer. Na 3x herhaaldelijk te lurken en lang in te houden kwam ik in een nachtmerrie terecht. De ergste nachtmerrie maar dan levensecht. Zag een soort puma beest naar mij staren om vervolgens plat te liggen en precies vastgebonden. Je weet wel wat ze doen in ziekenhuizen met mensen die zware psych aanval hebben. Voeten strak vastgebonden, handen, over men borstkas en men hoofd. Dan uit het niets werd ik al liggend en vastgebonden op een soort bed rechtstaand getrokken. Er was een circus achtige sfeer met een groot kampvuur. Rond dat kampvuur werd ik gezet (gerold zoals een brancard) en ging ik 10tal meters de lucht in en begon te draaien als een kermis molen steeds sneller en sneller en dichter en dichter naar het vuur toe. Dan ineens werd ik door 1 of meer wezens duwend door donkere steegjes en onder een lage brug verplaatst. Zij waren dan eigenlijk mensen waren maar dan toch ook niet. Dan opeens werd er met een soort boor in men schedel gezeten en terwijl werd de druk aangevoerd aan men hoofd, precies of ze wouden het kraken als een noot. Vervolgens was het stiller dan stil en zwarter dan zwart. En ik besefte dat er pal voor mijn neus een reuzactig wezen stond dat wist ik gewoon hoe raar dat ook klinkt. Dan met een zware diepe demonische stem bulderde uit het duister iets/iemand "Do you trust me Jimmy?"...WTF Jimmy en in het Engels??? Ik kneep mijn ogen hard dicht uit pure doodsangst en toch kwamen er flisende beelden voorbij van een pentagram, een wezen met een geitenkop en dan zag ik ff het reuze grote wezen dat ik eerst niet zag. Het had lange klauwen en een cape aan en de kop van een Puma of panter. Deze haalde uit met een klap in mijn gezicht en ik was weer gewoon terug in mijn zetel. Wtf...wat is dit?? Wat wil dit allemaal zeggen?? Ben er nog steeds niet goed van. Sorry dat het zo beknopt is mss later extra aanvullen maar ben redelijk in tjah een soort schok toestand??? Man man toch pffffffffff"
"Mindless zei: Wat vreselijk akelig joh Ik zou nu maar even wat luchtige vrolijke dingen doen en het proberen wat uit je hoofd te zetten. Klik om te vergroten... Hey dankje. Echt waar het was erger dan gewoon schrik of angst het was een terror gevoel. Er gaat vanalles door mijn hoofd nu. Waarom en wat wil het zeggen? Ja durf gerust zeggen als man zat ik hier met tranen als een klein kind daarnet."
"Owja en indd "Champi chocolat" is indd op zijn Frans gezegd, dan weet je hoe het klinkt meteen"