Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dunnetjes handel jij het ff af?"
"blanka zei: Ja, moet eerlijk zeggen dat ik dat vrij nodig vindt. Lees al jaren mee, maar dit is pijnlijker dan SirErick.. Klik om te vergroten... welkom"
"joint a day keeps the doctor away toch?"
"Waarom is die goa muziek zo druk en heftig, terwijl de muziek die vroeger met lsd kwam gwn chill is en met meer sfeer wordt gebracht? Ik krijg echt gewoon hoofdpijn van het idee dat ik daar sta op een feest."
"Dunnetjess33 zei: Ja haalt de woorden uit mijn mond. Ik denk dat ik op mijn favo party drug xtc al zenuwpatiënt word van deze muziek, laat staan met een psychedelica Klik om te vergroten... ja precies beter komt er een 60´s goa feestje, hologram van jimmi hendrix"
"gewoon heel hard en lang rennen. 2 uur in de sportschool hangen. Dan val je dood neer als je thuis bent en heb je een week lang spierpijn waardoor je elke dag heel graag in bed wil liggen."
"het is geen aanrader, maar wat ik zelf altijd ervaar is dat als ik aangeschoten ben en ik pak een klein beetje mdma of een klein beetje xtc dat ik dan echt hard ga. Niet dat alcohol oh zo gezond is maar die put je niet zoveel uit als heel veel m of x. van alcohol heb je niet een hele zware kater en in combinatie met minimale dosis m of x ben je denk ik eerder op de been. (beter te weinig dan teveel vind ik) Heeft deze newbie gelijk of heeft die gelijk?"
"SkittlesAndMe zei: Het advies om alcohol te gaan combineren met xtc lijkt me hier niet helemaal gepast @KopjeKoffie Met depressieve buien en stemmingswisselingen lijkt me het enige goede advies om een langere periode rust te nemen voor je weer gaat gebruiken. Inderdaad, je dosis was te hoog en daar moet je mee oppassen, maar waar je nu vooral voor moet uitkijken is dat het erger wordt of dat je klachten langduriger worden. Neem minimaal een half jaar rust voor je weer wat gaat doen en als je weer wat neemt, doe het dan heel voorzichtig. 4-FA is geen goede vervanger. Dat is in mijn ervaring slechter voor je nachtrust dan XTC. Nachtrust en voeding zijn de belangrijkste dingen voor mentale stabiliteit, en dan met extra nadruk op de nachtrust. Klik om te vergroten... Zeg er duidelijk bij in een lage dosis ik ben zelf geen voorstander van te hard gaan, maar jij zegt 1x in het halfjaar? Dat is een hele goede advies maar hoe groot is de kans dat dat gebeurd? Niet groot als je deze zomer bijvoorbeeld naar een paar festivals gaat en de mensen om je heen toch wel op level zijn, Je kan op zulke momenten toch één of twee biertjes drinken miss een klein puntje coke of pep en dan misschien later een kwartje of een halve. Ipv dat je bijvoorbeeld lam zat bent of alleen aan de pillen gaat. Het waus gevoel van pillen willen toch alleen maar dat je harder wil gaan. Dus als je dit een beetje in de primetime van een feest doet ga je de laatste uurtjes nog wel ff lekker en heb je uiteindelijk niet heel veel genomen. Als je alleen op pillen gaat en je neemt er een als je in de rij staat dan kan ik je gegarander dat je zonder schoenen buiten komt. Dus ik zeg in het algemeen: gebruik niet te veel (pep, coke, xtc, 4fa) maar probeer een aantal dingen op een lage dosis en dan bedoel ik ook wel echt laag te mixen. Dan krijg je toch de verschillnde effecten maar ben je niet helemaal padje en zullen de negatieve effecten minimaal zijn en sneller uitgewerkt. Maar ja beste is gewoon helemaal geen drugs en alcohol te doen dus probeer vooral dat. Edit: Las ff terug en zag dat je eigen advies naar je zelf toe 6 maanden was. Zeker goed als je het kan, En een aanvulling over wat ik hiervoor zij over dat puntje als je het nog nooit heb gedaan zou ik dat ook niet proberen."
"Iedereen zegt wel nee maar als je echt heel weinig slikt dan is het denk ik niet heel verkeerd, kwartje kan best prettig zijn. je moet natuurlijk geen hele slikken."
"Hoe kwam je aan een pak koekjes?"