Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik je dagelijks?

Welke drugs gebruik je dagelijks?

364 antwoorden
68 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
THC, soms een dag niet, soms een week niet, soms een maand niet. Maar over het algemeen toch wel bijna dagelijks; af en toe eens tolerantiepauzes dus. Of dat ik het gewoonweg beu ben;

Zoals na dit weekend hoeft het voor mij ook weer niet. Overigens is THC ook de enigste drug die nooit gaat vervelen voor mij. The rest gets boring pretty fast. De leukste dan nog bij uitstek.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nicotine en koffie.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
endor zei:
Nicotine en caffeine , zoals de meesten hier.
Klik om te vergroten...

We know

Stoner

:grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beanhead zei:
endor zei:
Nicotine en caffeine , zoals de meesten hier.
Klik om te vergroten...

We know

Stoner

:grin:
Klik om te vergroten...

Damn , mijn kort termijn geheugen trekt op niets ! :openmouth:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nicotine.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alcohol. :beer:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
willempie 1964 zei:
begin nooit aan dope dope sloopt je
Klik om te vergroten...

Dat is niet de fout van de "dope", maar wel de fout van degene die het misbruikt.

Je kunt drugs ook gebruiken, dus niet misbruiken, en dan heb je al die dingen niet aan de hand.

OT: Nog altijd nicotine. En ik heb een aantal dagen achter elkaar speed gebruikt, maar dat is nu wel weer genoeg geweest. Terug naar verstandig gebruik. :sunglasses:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Sublimo
Oke dan! Klinkt alom verstandig! Mijn record op speed is niet veel en was 12 uur chill toen werd ik moe en voelde me eigenlijk alleen maar klote en moe, en zag er bijna geel uit en verrekte van de buikkrampen mijn lichaam kan er niet tegen volgens mij :P

OT:
Wiet en beetje nicotine (1 pakje in de week ofzo meeste voor joints) dat is het op het moment voor me. :flushed: Zijn soms wel verdomd veel joints ach het kan nu en kan daar zo mee stoppen maar kan het wel waarderen altijd..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
25tolife zei:
@Sublimo
Oke dan! Klinkt alom verstandig! Mijn record op speed is niet veel en was 12 uur chill toen werd ik moe en voelde me eigenlijk alleen maar klote en moe, en zag er bijna geel uit en verrekte van de buikkrampen mijn lichaam kan er niet tegen volgens mij :P
Klik om te vergroten...

Had je die dag wel genoeg gegeten en gedronken ?

Ik heb eigenlijk niet zo veel last gehad van dat soort dingen tijdens mijn gebruik en ook niet met stoppen, ik kan even vrolijk door het leven gaan zonder speed. :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
25tolife zei:
@Sublimo
Oke dan! Klinkt alom verstandig! Mijn record op speed is niet veel en was 12 uur chill toen werd ik moe en voelde me eigenlijk alleen maar klote en moe, en zag er bijna geel uit en verrekte van de buikkrampen mijn lichaam kan er niet tegen volgens mij :P
Klik om te vergroten...

Had je die dag wel genoeg gegeten en gedronken ?

Ik heb eigenlijk niet zo veel last gehad van dat soort dingen tijdens mijn gebruik en ook niet met stoppen, ik kan even vrolijk door het leven gaan zonder speed. :grin:
Klik om te vergroten...

Moet toegeven dat het eten me al te makkelijk afging dus at niet veel nee...
Maar 1x was er een ander record maar dat eindigde met 112 van me vriendin maar dat vergeet ik snel weer altijd...

Maar je hebt gelijk denk ik :wink:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alcohol.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
25tolife zei:
Sublimo zei:
25tolife zei:
@Sublimo
Oke dan! Klinkt alom verstandig! Mijn record op speed is niet veel en was 12 uur chill toen werd ik moe en voelde me eigenlijk alleen maar klote en moe, en zag er bijna geel uit en verrekte van de buikkrampen mijn lichaam kan er niet tegen volgens mij :P
Klik om te vergroten...

Had je die dag wel genoeg gegeten en gedronken ?

Ik heb eigenlijk niet zo veel last gehad van dat soort dingen tijdens mijn gebruik en ook niet met stoppen, ik kan even vrolijk door het leven gaan zonder speed. :grin:
Klik om te vergroten...

Moet toegeven dat het eten me al te makkelijk afging dus at niet veel nee...
Maar 1x was er een ander record maar dat eindigde met 112 van me vriendin maar dat vergeet ik snel weer altijd...

Maar je hebt gelijk denk ik :wink:
Klik om te vergroten...

Bedoel je niet "niet al te makkelijk" ? :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wiet en nicotine: 6/7 dagen

Ketamine: 4/7 dagen (maar het is intussen bijna op en dan is het gedaan tot eind januari :sunglasses: )
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#14
spacelord zei:
(maar het is intussen bijna op en dan is het gedaan tot eind januari :sunglasses: )
Klik om te vergroten...
Alweer? :sunglasses:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
Einstein zei:
spacelord zei:
(maar het is intussen bijna op en dan is het gedaan tot eind januari :sunglasses: )
Klik om te vergroten...
Alweer? :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Had nog 2 gram bijgekocht (was een buitenkansje, kon het niet laten :flushed: )
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
spacelord zei:
Had nog 2 gram bijgekocht (was een buitenkansje, kon het niet laten :flushed: )
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Ik zou me kapot schamen.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
door bovenstaand bericht ben je gedegradeert tot DF-hoer
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chris Pontius zei:
spacelord zei:
Had nog 2 gram bijgekocht (was een buitenkansje, kon het niet laten :flushed: )
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Ik zou me kapot schamen.
Klik om te vergroten...

Voor de prijs die ik betaalde gaat niemand zich schamen :beer:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
spacelord zei:
Chris Pontius zei:
spacelord zei:
Had nog 2 gram bijgekocht (was een buitenkansje, kon het niet laten :flushed: )
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Ik zou me kapot schamen.
Klik om te vergroten...

Voor de prijs die ik betaalde gaat niemand zich schamen :beer:
Klik om te vergroten...
Spreek voor jezelf! :openmouth:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dreuge zei:
door bovenstaand bericht ben je gedegradeert tot DF-hoer
Klik om te vergroten...

Neem dan glijmiddel mee als je in men dreuge kut wilt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."