Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik je dagelijks?

Welke drugs gebruik je dagelijks?

364 antwoorden
73 weergaven
18-5-2026
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rayyar zei:
pcp = angeldust?
Klik om te vergroten...

PCP = Angel dust
3-MeO-PCP = Pixie dust :grin:

3-MeO-PCP (3-methoxyphencyclidine) is een stof die behoort tot de klasse arylcyclohexylamine. Ketamine en PCP behoren tot dezelfde klasse.
Het is een dissociatief en verdovend middel, dat ook hallucinogene effecten kan geven. Het is een zeer potente NMDA-antagonist waardoor het wat betreft de potentie te vergelijken valt met PCP. Het is de potenste van de twee isomeren.

En gave profielfoto van een bewerkte Marx!?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lytje pole zei:
PCP = Angel dust
3-MeO-PCP = Pixie dust :grin:

3-MeO-PCP (3-methoxyphencyclidine) is een stof die behoort tot de klasse arylcyclohexylamine. Ketamine en PCP behoren tot dezelfde klasse.
Het is een dissociatief en verdovend middel, dat ook hallucinogene effecten kan geven. Het is een zeer potente NMDA-antagonist waardoor het wat betreft de potentie te vergelijken valt met PCP. Het is de potenste van de twee isomeren.

En gave profielfoto van een bewerkte Marx!?
Klik om te vergroten...
Collage van Jan Svankmajer (zijn korte films zullen je aanspreken)
Wat trekt jou aan aan dissociatieve drugs? Wat is het verschil met normale psychedelica als lsd/paddo's etc?
l
lampenkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wiet + tabak (rook niet standaard, maar mix wel in joint)
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Diazepam nicotine fentalaxine redbull
S
Snuifje88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Gebruik dagelijks speed
En zware shag
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Caffeine.

Al ruim 10 jaar geen thc & nicotine meer.

Gemiddeld genomen wel meerdere alcohol per week in de meeste weken.
Doe m'n best daar mee te stoppen maar is lastig.
Vijf glazen is dan wel minimum, weekend tot 15 glazen.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Incubi666 zei:
Nicotine diazepam ggz voorgeschreven 40mg. Redbull. Zou weer even upper erbij willen weet nog niet welke een vrij lichte upper. Lichte speed wel euforisch
Klik om te vergroten...

GGZ schrijft je dagelijks 40mg diazepam voor? Voor onbepaalde tijd?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nicotine diazepam ggz voorgeschreven 40mg. Redbull. Zou weer even upper erbij willen weet nog niet welke een vrij lichte upper. Lichte speed wel euforisch
Klik om te vergroten...
Als je nou eens gewoon een bak minder diazepam neemt?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Het ziet er dan toch naar uit dat ik ben gestopt met tabak :)

Begin september eerste stoppoging, heel moeilijke eerste 3 weken gehad maar toen ging het wel. Op psy fi hier en daar een shaggie/joint met tabak, kon wel dacht ik maar ik ging helaas toch weer roken toen ik weer thuis was.

1 stoptober (lekker cliche) dus weer gestopt, nu maar 2 moeilijke dagen gehad. En nu zitten we al weer op de 24ste.

T enige wat ik deze maand aan tabak heb gehad is afgelopen zaterdagnacht op psy feestje ADE zwaar trippend wat jointjes gerookt. Gelukkig nu geen terugslag gehad.

En dat na ruim 30 jaar lang minstens een half pak shag per dag!
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tabak
Diazepam (hopelijk snel afgebouwd)
Seroquel
N
NeohippieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dadelijk cafeïne (bakkie leut)
Om de 2 dagen microdosering lsd
Bijna dagelijks wiet vapen
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Legio Patria Nostra zei:
Dus ga je op zoek naar ",iets anders",
Maar een nieuwe verslaving wil je óók weer niet.
Lastig, lastig, lastig.
Klik om te vergroten...
3-Ho-PCP is misschien interessant, met oog op manie kun je het beter niet dagelijks consumeren maar het kan helpen tegen pijn op soortgelijke wijze aan ketamine, heeft niet hetzelfde verslavingsrisico als opioiden en vormt ook geen tolerantie of afkick.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Veel te veel cafeïne. Wel 6 Red Bull per dag en rond de 8 bakken espresso.
S
Special KLid
01-01-2024, 00:00
#14
Arizona zei:
Seroquel
Klik om te vergroten...
verschrikkelijk vond ik dit medicijn, ik ben er maar mee gestopt na een tijd, al was dat niet de bedoeling, 2 nachten slecht geslapen maar nu ben ik trug een ander mens. Uiteindelijk met de psychiater besproken en ik neem nu melatonine en rilatin, een stuk fijner zo, tien keer minder wazig
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dagelijks, mmm kom ik denk ik enkel aan cafeïne (niet vd kofie, mr monster en red bull), wel gematigd, waarbij dit vroeger gemiddeld paar monsters en viertal red bulls was, met uitlopers in het weekend en uitgaan, tot boven de 10
Recent, sinds week terug dagelijks mirtazapine vóór het slapen gaan, ter opvanging van een benzo rc verslaving die op snelle tijd binnen was geslopen.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Speed of 3-FA! En natuurlijk wiet!
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
elke dag thc
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op het moment dat we medicatie op recept gelijkwaardig gaan bezien met " illegale" drugs, dan kan ik zeggen dat ik nogal wat nodig heb.
Bezien we alleen de illegale, dan is het antwoord: ik gebruik niets. Ook geen rc's.
Nu even niet.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Radler? Nou...nee.
Er zit wel ietsje in, maar in wezen te weinig om het "echte" alcohol te noemen.
Ik zeg er wel bij dat als ik een radler zou drinken, er vrijwel zeker een duivel losgelaten wordt. Voor mij een absolute een no go.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niks.
Sinds recent volledig afgestapt van :
- Zolpidem / Lormetazepam
( slaap )
- Diazepam
( rug )


Hoe wijs is dat niet ? 😎😎

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."