#1
Goed ben van mijn benzo’s af he..maar om eerlijk te zijn voel mij toch niet fitter hoor spijtig genoeg..
Goed ben van mijn benzo’s af he..maar om eerlijk te zijn voel mij toch niet fitter hoor spijtig genoeg..
Wat stop jij in je jointjes dan? Snuif of pruim tabak ofzo?Maar nicotine gelukig niet meer In Tabaksvorm.
Ben ermee gestopt alleen nog in me Jointje’s
Wat stop jij in je jointjes dan? Snuif of pruim tabak ofzo?
Gewoon normale tabak.
Maar ik gebruik het alleen voor Jonko.
Ben sterk genoeg om geen peuk op te steken.
En wat ik bedoel met gestopt met tabaksvorm
Dat bedoel ik met normaal roken gebruik nu Tijdelijk de E-Sigaret

Wanneer je een stukje van je sigaret in je joint stopt krijg je nog steeds nicotine binnen in tabaksvorm![]()
Neeee
Ik wil niet meer verslaafd zijn aan sigaretten Roken.
Dus ben daarmee Gestopt. , met Sigaretten Roken.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."