Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemorgen iedereen, Ik ben sinds 1,5 GHB gebruiker, waarvan na 5 maanden dagelijks en de laatste 3 maanden elke 1,5 a 2 uur 3,5ML. Vorige week was ik een halve dag weg en kon niks nemen, ik merkte na een uur of 6 dat ik de wel bekende afkickverschijnselen kreeg. Ik ben meteen begonnen met afbouwen. al was ik daarvoor al langzaam afgebouwd naar 2ml of 2,5ml Dag 1 - 1,5ml per 1,5 uur - Afkickverschijnselen waren meteen weg. Dag 2 - terug gegaan naar 2ml omdat ik de hartkloppingen niet fijn vond, Dag 3 - Begonnen met 2ml en s'avonds 1,5 maar dan om de 2 uur. Dag 4 - Begonnen met 1,5ml peest r 2 uur De vraag is, ik heb niet veel G met over ik kan misschien afbouwen naar de rest van de dag afbouwen met 1,2 ml en dan morgen 1ml of 0,8ml, Bij welke dosering is verstandig om te stoppen? Kan niet wachten er van af te zijn. Lichamelijk gaat het goed maar psychisch..."
"Ik zou zeggen.. stop wanneer het nog kan.. Bij mij begon het ook in het weekend.. feestje.. ook 3ML en geen enkel probleem, maandag gewoon aan het werk.. ik had een goede baan. Het gevaar is wanneer het even tegenvalt in je leven.. bv je baan verliest, een dierbare doodgaat, liefdesverdriet.. geloof mij dan komt pas de geachte.. dat ene G'tje laat mij even niet aan die ellende denken en is het leven even chill. Nu 1 jaar later zag ik pas de ellende, ik zat toch wel aan 3,5 ml per anderhalf uur. nu sinds een week aan het minderen naar 1,5 per 2 uur. Neem ik het niet zoals ik mijn schema nu heb, dan voelt lichaam zich verschrikkelijk pijnlijk. Ik vertel mijn verhaal om te laten zien dat recreatief gebruik zo maar om kan slaan in een dagelijkse ellende.. pas op !"
"GHB helaas"