"lysergic bink zei:
het trippen toonde gewoon het perspectief, het legde het probleem bloot in ndiepere vertoning dan je doorgaans je herinneringen mss verbloemd, of je daden verbloemd.
Maar dan kwam het werken, ik merk, dat je het inziet,
nu aan de slag,
blowen was voor mij een tijdsbesteding, het rollen, het voorbereiden van joints draaien naar uitstapjes, feestjes.
Het gaan halen in de coffeeshop , de thuisdealer, het sociale aspect,
dus je stopt met blowen maar dan heb je de leegte, die je vroeger vulde met wietgerelateerde issues.
Daar zit het ganse eieren vreten,
ik heb dat gevuld, met fitnessen , fitnessen e nog een fitnessen.
Waarom omdat dat het spartaans toegewijd regime vergt, die op nslappere manier nblower ook heeft, exclusief de ijzeren wilskracht.
Je moet om de zoveel uren eten , dagelijks 1 a 2 keer trainen, je slaap verzorgen.
Het houd je recht, vaak waren er ook projecten om criminele hangjongeren in een krachthonk te steken
om daar hun frustraties, en hun genotstofjes te bereiken,
de voldoening en het zelfvertrouwen die je hier gaat mee bereiken kan mss de wiet voorgoed een verschrikking doen lijken, de slangenkuil.
Ik blowde tientallen joints per dag, ik had er altijd 1 vast zo leek het voor mijn tijdsgenoten op die vreemde plaats in dat bizarre tijdsgeestje van toen.
Soms 25 a 40 gram
Dus je praat hier niet tegen njongentje die van een dagelijks jointje gestopt is, als ik dat kan, kan jij dat
Klik om te vergroten...
Ja ik zelf sport wel gewoon 3 keer per week.
Heb geprobeerd om te stoppen, Maar het lukt Gewoon niet geen slaaprust trillen etc
Zelfs me baas heefd me naar huis gestuurd Hierdoor, zei kom terug als je beter voelt
Dus tijdje geen geld ik trekte dat niet bijna Geen eten in huis last met de huur dus na het blowen kon ik alles weer betalen.
Maar ik heb een verleden met crack en heroïne en een wiet en drank verslaving dus Ben bang dat als ik door ga ik terug val na me oude gewoontes"
In: Ben fout bezig
1-1-2024