#1
Daaaaaamn. Heel heftig… Andere drugs kunnen dit ook veroorzaken, dacht ik? Wist dit echt niet van wiet!Hallucinogen percisting perception disorder. Lees: altijd visuals. Altijd dingen die bewegen, aura's om lampen, visual snow, kleur intensie etc.
Depersonalisatie is jezelf niet meer herkennen (bijvoorbeeld wat je op ketamine kan hebben dat je denkt dat je arm niet van jou is)
Derealisatie is het gevoel dat je niet in de realiteit bent. Soort dissociatie van het leven in het algemeen.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik van beide heel lichte vorm heb en veel geluk heb gehad.
Maar ik word echt ziek van mensen die beweren dat wiet niet lichamelijk verslavend is. Tuurlijk wel, gewoon niet voor iedereen.
Spasmes en zweet aanvallen, of extreem zweten als je het koud hebt (echt straaltjes langs je arm terwijl het fucking koud is). Zijn toch echt lichamelijke afkick verschijnselen
Kun je er een beetje mee omgaan?
