#1
Triest misschien maar ja, het was zo. Ik ging naar schuurfeesten en we hadden een stamkroeg. Dan wil het wel!Ah bah, dat is niet leuk.Was ook maar een grapje hoor. Ik heb zelf ook wel zoān tijd gekend (en geen voorbeeld thuis, dus geen excuus). Heb nog ooit bij een studentenvereniging gezeten. Daar ging het er soms hard aan toe, twintig bier op een avond denk ik net niet, maar zat die periode vaker niet dan wel nuchter in de collegebanken. En dat is geen stoerdoenerij, dat is gewoon behoorlijk triest. :ā)