Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind het heel knap dat jij dit deelt en dat betekent een 1e stap in de goede richting! Dat de (verslavingsdeskundige) de stekker eruit heeft getrokken is denk ik omdat er een termijn aan gekoppeld is aan jouw cases/ verslaving omdat er in 3 jaar geen vooruitgang is geboekt. Je bent nu op een punt gekomen wat nu te doen?"
"Legio Patria Nostra zei: Ik ben geslaagd in het bereiken van mijn doel. Ja!! Ik ben volledig gestopt met het nemen van oxcycodontabletten. Ik zat op zo'n 8 tot 10 tabletten van 0.5 mg over de dag verspreid en het was dus (alwéér) uit de hand aan het lopen. Jawel. Dat zeg ik eerlijk. Maar die ellende van de rugpijn, ga daar maar eens aanstaan. Maar zoals altijd houd ik het niet in de hand. Ik ben er 5 dagen geleden mee gekapt. Helemáál. Naar nul. Niets meer. Dat was dus 4 dagen ellende extra, absoluut, maar tanden op elkaar. Erdoor! Nu gaat het beter, nu de rugpijn nog, ik heb er iets anders voor. Géén opiaat. Eens zien, hoe dit werkt. Dat duurt even... Maar die oxcycodon, lekker, maar....Ja. juist. Klik om te vergroten... respect ineens stoppen! Ik ben aan het afbouwen sinds 1 week, zat op 80mg langwerkend en 20mg kortwerkend per dag. Heb het vanaf dag 1 tot nu toe op 60mg langwerkend gezet en moet toegeven het gaat eigenlijk prima. Ga nu de 2e week in en zal het op 40mg gaan zetten, voor slapen gaan 20mg en bij opstaan 20mg omdat ik smorgens fuckt up ben!!!! Ik denk zoals mijn planning nu loopt ik met 4 weken zonder kan!"
"Thank voor je bericht, ben inmiddels op de been na 2 weken plat te hebben gelegen. Voel mij eigen goed nu ook de oxycodon heb ik kunnen halveren naar 20mg per dag. De krampen zijn wel over maar mij lichamelijk kachel zeg maar die werkt niet meer denk, of zal deze vanzelf weer aangaan naarmate de afbouw van oxycodon? Tis wel zo na inname dan gaat mijn lichaam gloeien en slaap gelukkig de hele nacht door."
"Beste allemaal, zal even update geven over mijzelf omtrent het gebruik van oxycodon. Ben clean zoals ze dat zeggen taal er ook helemaal niet naar ook niet als ik pijn krijg! Eerder greep ik direct naar oxycodon maar nu 2 paracetamol 1000mg en 1 ibuprofen 500mg en moet zeggen ik heb het onder controle. Voor diegenen die willen stoppen stop aub je voelt je in alles beter."
"MaddMonkey zei: Jouw lichaam en vooral hersenen zullen een (lange) tijd nodig hebben om te herstellen. Dat kacheltje zal misschien nooit helemaal meer hetzelfde werken, maar na verloop van tijd wordt het beter. Opiaten en benzo's zijn echt een bitch wat dat betreft. Klik om te vergroten... de kachel is nog steeds kapot na bijna een jaar en heb er vrede mee! Het is ook een prijs die ik moest betalen voor gebruik van oxycodon."
"Na 5 jaar oxycodon nu 1 jaar clean, maar mijn interne kachel is kapot! Waar ik voor die tijd zomer en winter t-shirts aan had is deze vervangen voor dikke truien.. als ik nu (pijn) ervaar neem ik 4 paracetamol wat nu wel z’n werking doet! Verder voor iedereen sterkte met stoppen welcome to the Hell.."
"Het zou na een jaar wel hersteld moeten zijn maar bij mij niet! Huisarts zegt erover dat het wel tot 2 jaar kan duren om je innerlijke kacheltje weer hersteld te krijgen. Ben echt blij dat het klaar is met oxycodon. Moet wel zeggen op moment van gebruik heerlijk hoor maar dat weegt niet op hoe ik mij nu voel. hoop ook voor @Sterretje1984 dat het lukt!"
"@Legio Patria Nostra ik kom hier zsm op terug zit nu in zware periode met werken, wil graag even de tijd nemen om puntsgewijs alles door te nemen okay? 🤔✔️ Gr. Red"
"Rivalrie zei: Dit 😅😁 Klik om te vergroten... Idd +1 zeg wat je denkt"
"Klopt helemaal wat je zegt hoor er zijn zwaardere en ik ben idd niet gelijk gestart met 120mg is ook opbouwende gebeurt 🤔 probeer gewoon een waarschuwing af te geven op deze drug! Zit nu smorgens 10mg en ga mijn laatste week in gelukkig 😁. Om terug te komen, mochten er pijnen zijn die bijna ondraaglijk zijn kun je daarvoor gewoon je huisarts aanspreken en anders de specialist ziekenhuis die de dame in kwestie geopereerd heeft!"