Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"witte270 zei: Trouwens, wat ik echt de vetste visuals vind is 150 ug LSD en 25 mg 4-HO-MET combineren. Mega tof om mee te maken, lekker psychedelisch maar geen spook in de kamer. Klik om te vergroten... Heb beide nog niet gedaan maar zou het zeker willen proberen. Toen met mij met die keta en 4mmc was voor 1x leuk maar zo wazig en na 2-4 uur sliep ik al dus was wel heftig."
"PanameraXL zei: Ik heb net wat genomen. De weegschaal deed het niet dus heb beetje neergelegd en gesnoven. Inderdaad gore smaak achter in m’n keel. Voel wel iets. Beetje verdoofd ofzo. Ik wacht nog even tot 21:30 en neem dan bij ofzo? Heb 20:45 genomen. Klik om te vergroten... 5-meo-mipt toch?"
"Heyhey ik gebruik nu 2-3 maanden elk weekend wel xtc of 2cb. Hoe slecht is dit vergeleken met drank? Ik neem meestal een halven en neem bij tot 1,5-2 elke keer met halven bij nemen. voel het nog steeds goed maar wou vooral achter de risicos komen. lange termijn enzo. En nog een klein vraagje je mag 1 glas water per uur omdat je niet kan plassen. Maar ik kan altijd plassen kan je dan wel drinken wat je wil?"
"Gahandave zei: Jari bedoel ik en niet Jan. Sorry. Klik om te vergroten... Haha geen probleem!"
"Goedenacht allemaal. Vandaag besloot ik om 1g keta te halen. heb het gekocht en in mijn portemonnee gedaan en ben naar huis gegaan. Heb geslapen, gegeten en toen om 00:30 dacht ik, ik ga keta pakken. Normaal is de keta suiker achtig (mini kristalletjes). Nu is die meer plakkerig en echt poeder inplaats van kristal en het plakt aan de binnenkant van het zakje zoals coke soms ook doet. (bij mij tenminste) Ik vraag me af waarom die van mij beetje poederig/plakkerig is en geen suiker/kristalletjes. Alvast bedankt voor de reacties! Gebruik verstandig en met maten!"
"Zeelanddude zei: Kan je beter aan je dealer vragen want hier mogen we daar niet over speculeren. Of nog beter, het laten testen. Klik om te vergroten... Mag toch wel vragen over jullie ervaringen. en heb die persoon al geappt maar die slaapt"
"Eik zei: Hoi Jari, Speculeren over welke drug je hebt of hoe zuiver die is, is niet toegestaan op het forum. Als je wilt weten of je daadwerkelijk keta hebt kun je je spul het beste even laten testen bij een testcentrum. Klik om te vergroten... De Dunne zei: Dit is echt de enige manier om echt te weten wat je hebt. De rest is allemaal gis werk. Klik om te vergroten... Oke sorry daarvoor dan! ja was ik van plan toch bedankt voor de reacties!"
"Neo-Shulginist zei: Uit betrouwbare bron heb ik horen zeggen dat de kwaliteit van ketamine wat lijkt te dalen in Nederland. Het middel is sowieso populair geworden mede omdat er de afgelopen jaren ineens een grote stroom van verrassend hoge kwaliteit ketamine naar Nederland is toegekomen, vermoedelijk uit India. Er zijn dus wat voorzichtige aanwijzingen dat er een verstoring is in die toelevering. (Sorry, dat is alsnog speculeren over kwaliteit, maar ik doe dat op een meer algemene wijze die toch nog enerzijds onderbouwd is dus ook niet helemaal speculatief. Vergeef het me aub) Een vuistregel is sowieso dat als een drug er anders uitziet of ruikt dan verwacht, dat je dan sowieso even moet checken wat er aan de hand is. Gelukkig hebben we een heel goede check-dienst in Nederland die met de gouden standaard binnen de analytische chemie vrij precies kan onderzoeken of er gevaarlijke stoffen in je zakje drugs zitten. Dat zijn dus dure woorden voor: laat het testen Dat ketamine plakkerig is, hoeft niet te betekenen dat er wat mis is met de veiligheid van het middel. Wel is het mogelijk dat er bijvoorbeeld nog oplosmiddelen in de drugs zitten, en die wil je niet snuiven (hoewel dat voornamelijk een probleem is met natte speed). Een andere verklaring is dat de kristallisatie niet helemaal goed is gegaan. Dat kan enerzijds met omstandigheden te maken hebben: te gehaast, temperatuur niet goed, te luchtvochtig, maar een andere verklaring kan ook onzuiverheid zijn. Maar dat is dus slechts één van de mogelijke verklaringen dus dan moet je even op onderzoek uit wat er precies aan de hand is met jouw sample. En dat kunnen wij via het forum helaas niet onderzoeken. Klik om te vergroten... oke heel erg bedankt voor het bericht! had gister een beetje gepakt en bekeken het voelt t zelfde. proeft ook het zelfde maar ga het toch testen hier in de buurt"
"Blauweaap zei: Dan geloof je het niet ik lig er niet wakker van. Wat ik wel weet als ik het terug kon draaien ik het zeker had gedaan. Dit is 1 van de 2 donkeren dagen geweest in mijn leven waar ik me zeker niet trots bij voel. Klik om te vergroten... ik lig er altijd wel wakker van"
"Blauweaap zei: Ik zat laaste x op 45mg 2cb en het probleem hier mee voor mij is. Het is wel leuk lekker lachen ouwehoeren etc maar het is gewoon niet wat ik zoek en hoger doseren zie ik niet zitten want dan kan ik net zo goed een ander middeltje pakken. De visuals zijn gewoon meh ik wil gewoon realshit zien dat er bv in een x een spook bij wijze van spreken in de hoek van de kamer staat. En dat zit er bij mij bij 2cb niet in. Die 5meo zou ik straks wel eventjes onder het loep nemen. Klik om te vergroten... Mixen is nooit aan te raden maar ik had zulke visuals van palmboom groeien in mijn kamer. Iets rende heel hard langs me en de muur voor me was weg waardoor ik de straat zag. Heel raar dus. Ik nam 2 lijntjes 4mmc hoeveel mg geen idee precies en daarna wat keta. Ben wel veel van de avond kwijt. Ik weet dat het op t moment heel leuk was maar was wel heel verweg en lam. Nogmaals ik raad mixen niet aan maar zo kwam ik t dichtsbij real hallucinating"