#1
Noot: proficiat!Sigaretten. Maar daar ben ik nu gelukkig al ruim twee jaar helemaal vanaf.
Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen...
Noot: alcohol. Een harddrug met een status aparte. Met het bereiken van een bepaalde leeftijd, vrij te koop.En alcohol. Het is het smerigste vergif wat er is, maar oh zo lekker. En het combineert ook veel te goed met stimulanten..
Overal te krijgen, kent heel veel verslaafden, heeft een directe link naar 64 verschillende ziektes, en er vallen jaarlijks nogal wat doden door...
Dit staat dus in schril contrast met het beleid van het openbaar ministerie inzake andere drugs.
Hoe krom kan het zijn betreffende de wetgeving hieromtrent.
Noot: hier ben ik het volledig mee eens!Daarbij ben ik blij dat ik nooit GHB en ketamine heb gebruikt (vaak genoeg de kans gehad). Ik denk namelijk dat ik daar volledig afhankelijk van was geworden. Daarom ga ik het ook echt nooit gebruiken!
En voor mij geldt dat deze stellingname ook geldt voor : Heroïne.
Nooit aan beginnen...!
Je bent er heel makkelijk aan vast, en ooo zo moeilijk er weer vanaf..