Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan welke drugs heb jij spijt?

Van welke drugs heb jij spijt?

244 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#1
AlteredState5862 zei:
Ben je nu onder invloed ?
Klik om te vergroten...
Ja
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
StraatPiraat zei:
Ik voel me alleen maar kutter als ik dit soort dingen lees.. bijna elke week en soms 2x is serieus misbruik en ik ga er zo gigantisch overheen dat ik me kapot schaam en er niet eens aan wil denken.
Klik om te vergroten...
Heb je gedacht aan professionele hulp, of al geprobeerd?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik moet zeggen dat ik er heel lang niets mee heb gehad. Een aantal jaren geleden een keertje gebruikt en dat vond ik maar matig. Toen heeft die 1 of 2 gram een aantal jaren in de kast gelegen. Tot ongeveer een jaar terug. Toen heb in dat zakje in twee dagen opgemaakt.

Tot nu toe heb ik het daarna nog drie keer besteld. Meestal 5 gram per keer. Dus ik zal nog onder de 20 gram totaal in mijn leven zitten. Maar ik ben wel blij dat die ban op 3-MMC er straks is (dat geldt overigens ook voor 3-FA..), want deze kan er ook bij mij in gaan sluipen. Ik merk overigens wel heel veel verschil ik kwaliteit tussen vendors!

Het grappige is dat ik ruim 10 jaar geleden al her en der op (Britse) RC websites aan het kijken was. Toen was 4-MMC natuurlijk nog volop en voor een habbekrats verkrijgbaar. Maar ik vond het toen toch te shady en heb het nooit besteld. Enerzijds vind ik het jammer, want 4-MMC heeft toch wel een soort legendarische status verworven. Daarentegen was ik waarschijnlijk volledig voor de bijl gegaan en mag ik dus eigenlijk voornamelijk van geluk spreken. Zeker nu ik zie dat ik de laatste tijd bij iedere RC bestelling toch wat 3-MMC erbij doe. En het is natuurlijk overal ook spotgoedkoop op dit moment!..
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#4
echt spijt van geen 1 eigenlijk er zijn wel dingen die ik niet meer zou doen maar de ervaringen opzicht waren het wel waard
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stonologie zei:
Oei was je opgelicht met de GHB, of te weinig? Vermoeid en koud klinkt mii niet bekend in de oren, maar het blijft een hele linke (veel te leuke) drug.

Goed dat je je aan de 3 maanden regel houdt. Die vind ik van alles by far het belangrijkst. Wil over 20 jaar ook nog empathy kunnen voelen..
Klik om te vergroten...
Nee was goed spul alleen we zaten in een foute setting, het was er koud en daar ga ik niet lekker op. Te weinig, ben goed voorgelicht maar voelde me echt vermoeid en slaperig. Dus misschien maar goed dat dit het was 😉

3 maanden is key, doe dit al zeker 10jaar en wil de komende jaren nog steeds lekker chillen hier thuis. Ben wel een festivalganger maar beleef dat toch echt liever nuchter Haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."