#1
JaBen je nu onder invloed ?
JaBen je nu onder invloed ?
Heb je gedacht aan professionele hulp, of al geprobeerd?Ik voel me alleen maar kutter als ik dit soort dingen lees.. bijna elke week en soms 2x is serieus misbruik en ik ga er zo gigantisch overheen dat ik me kapot schaam en er niet eens aan wil denken.
Nee was goed spul alleen we zaten in een foute setting, het was er koud en daar ga ik niet lekker op. Te weinig, ben goed voorgelicht maar voelde me echt vermoeid en slaperig. Dus misschien maar goed dat dit het was 😉Oei was je opgelicht met de GHB, of te weinig? Vermoeid en koud klinkt mii niet bekend in de oren, maar het blijft een hele linke (veel te leuke) drug.
Goed dat je je aan de 3 maanden regel houdt. Die vind ik van alles by far het belangrijkst. Wil over 20 jaar ook nog empathy kunnen voelen..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."