Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan welke drugs heb jij spijt?

Van welke drugs heb jij spijt?

244 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Ook. Maar zeker ook nicotine. Da’s ook een onderschatte verslaving om te stoppen
Klik om te vergroten...
Ja je ziet het bij mij ook. Ik wil een gelegenheid roker worden, want voor helemaal stoppen ben ik nog niet ready voor. Maar drugs maakt het niet gemakkelijk.
Roken meest nutteloze kut verslaving
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
Klopt. Het is ook heel het ritueel en de routine die er bij komt kijken, een nicotine verslaving zit diep geworteld in je dagelijkse gewoontes.

In deze periode 1 sigaret gerookt op het werk, had het moeilijk om letterlijk iedereen te zien roken tijdens de pauze. Het is bij die ene gebleven. Heb enkel nog maar een groot degout tegenover tabak. Ik hoop dat ik de titel niet roker voor altijd mag blijven behouden. Had afgelopen zaterdag op de DF meet af en toe cravings maar niet aan toegegeven, ze verdwenen ook relatief snel weer.


Bekijk bijlage 26762
Klik om te vergroten...
Trots op je!! 🥰
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pollewop zei:
Geen spijt, wel balen dat ik GHB in mijn lijf heb gegoten waarvan ik uiteindelijk niks voelde, dat ik vermoeid was en het koud had. Ook die poging om 2CB te doen was waardeloos. Heb op 18mg uren uit het raam zitten kijken of er iets gebeurde. Veel lol ervan heb ik dus niet gehad.

Ik hou me gewoon “netjes” aan mijn MDMA gebruik, poeder of pil maakt me niet uit. 4FMP (of was het 4FMA?? haal dat door elkaar sorry) is ook een fijne, Chill als een sticker geplakt aan mijn vriend en enorm praatgraag. Laatste keer van dat alles was vorig jaar oktober. Volgende maand weer eens een middagje op een matrasje doorbrengen met dat spul. Nu al zin in!
Klik om te vergroten...
Oei was je opgelicht met de GHB, of te weinig? Vermoeid en koud klinkt mii niet bekend in de oren, maar het blijft een hele linke (veel te leuke) drug.

Goed dat je je aan de 3 maanden regel houdt. Die vind ik van alles by far het belangrijkst. Wil over 20 jaar ook nog empathy kunnen voelen..
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Nu toch wel Pyro’s ipv de vervuilde O-DSMT
Klik om te vergroten...
Waarom de Pyro's?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mrloverdj zei:
Waarom de Pyro's?
Klik om te vergroten...
Cravings zijn niet normaal. Terwijl ik de drug best saai vindt.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Cravings zijn niet normaal. Terwijl ik de drug best saai vindt.
Klik om te vergroten...
Je bent meer.drugs gaan gebruiken laatste tijd of zit ik ernaast? Deed je pyro's lang? Ik lees niet alle topics(welke drugs neem je vandaag bv) dus weet niet of de vraag dubbel is gesteld nu.
Thanks voor de waarschuwing
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mrloverdj zei:
Je bent meer.drugs gaan gebruiken laatste tijd of zit ik ernaast? Deed je pyro's lang? Ik lees niet alle topics(welke drugs neem je vandaag mee) dus weet niet of de vraag dubbel is gesteld nu.
Thanks voor de waarschuwing
Klik om te vergroten...
Nee. Gebruik de afgelopen 10 jaar al veel. Wisselt alleen per periode wat het is.

Maar zou pyro’s links laten.

Edit: Gebruik minder dan alle afgelopen jaren eigenlijk. Alleen meer afwisselende middelen
N
Nootjes testerLid
01-01-2024, 00:00
#8
PanameraXL zei:
Zijn er enige drugs die jij ooit gedaan hebt en waar jij spijt van hebt? En waarom precies? Bad trip, verslaving, etc?

Ik heb persoonlijk nog nergens echt spijt van gehad. Wellicht komt dat nog in de toekomst😉
Klik om te vergroten...
Ik heb een keer 2ce zwaar gecombineerd met xtc. Ik was zwaar aan het spacen en had die avond ook de scooter van mijn vader stuk gereden. Mijn vader kon dat ook niet heel erg waderen wat ik volledig begrijp. Ik nam de drugs rond een uurtje of 02:00 en ik stond de volgende dag rond 23:00 nog strak.
W
WiewieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Paddo’s 🤮 bad trip 😉
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb spijt van overmatig wiet roken in het verleden. Ik heb 4-5 jaar heel intensief joints gerookt. Tot op een dag dat ik een raar gevoel in mn hoofd kreeg, een soort “verlamd” gevoel.

Ik was er van overtuigd dat ik iets kreeg in mn hersenen, en ik was helemaal aan het beven. Mijn benen kon ik niet meer plooien van de bevingen en zelf mn stem trilde, ik had kippenvel overal en ik voelde me heel vreemd.

Ik was er érg overtuigd van dat er iets niet juist was in mijn lichaam. al deze symptomen…Maar, elke keer als ik een joint rookte, kreeg ik die vreemde gebeurtenissen in mn lichaam, gevoelens en gedachten.

(het was zelf zo erg dat ik vaak van de bus moest stappen en in paniek naar mijn moeder belde dat ik elk moment iets kon krijgen. Onderwerpen over de dood werd ik heel ziek van of heel angstig.)

Ik werd ijl in mijn hoofd, ik voelde mijn hart echt kloppen, wat me enorm afschrikt want hiervoor had ik nooit het besef van het voelen van je hart..ik voelde me plots heel erg onveilig in mijn lichaam.

Het is heel moeilijk te begrijpen dat iets wat zo fysiek aanvoelt, toch een mentaal probleem is.

Dit kon niet de wiet zijn, want ik deed het elke dag voor jaren en had nog nooit zulke situaties meegemaakt. Ik had al veel verhalen gehoord qua psychoses enz maar dacht dit me echt nooit kon raken.

Zelf sigaretten liet ik achterwege toen want alles wat mn hart sneller deed slaan, liet ik achterwege.

Ik was dus volledig paranoia geworden qua doodgaan, vooral voor hersenbloedingen en hartfalen.

Nu, 3jaar later na het stoppen van het roken van joints, heeft dit nog steeds mijn leven in beslag. Die heel grote angsten, hartkloppingen en soms het wat “raar” voelen.

Ik ben dus hypochondrisch en ik ben een heel angstig type geworden, en ja hoor, door wiet te roken. Ik heb een jaar onderzoeken gedaan omdat ik dit écht niet kon geloven. Wiet kon het niet zijn..maar toch is me dit overkomen.

nu heb ik heel vaak hoofdpijn, hartkloppingen, flauwtes, steken in mijn lichaam, ik ben heel erg gefocust op alles wat ik voel.

Nu durf ik af en toe heel sporadisch eens een trekje te nemen, en smaakt dit wel (ik mis het nog steeds) maar dan voel ik al meteen dat mn lichaam zich ongemakkelijk voelt bij de wiet.

Mn hersenen hebben dit dus plots geweigerd nog te doen-wat heel moeilijk te vatten is. Ik heb nog steeds heel veel verdriet voor wat het met mij gedaan heeft. Ik moet er mee leren leven, het is een deel geworden van wie ik ben..en dit is heel zwaar want je staat er alleen voor, alleen jij voelt het.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hiyou zei:
Ik heb spijt van overmatig wiet roken in het verleden. Ik heb 4-5 jaar heel intensief joints gerookt. Tot op een dag dat ik een raar gevoel in mn hoofd kreeg, een soort “verlamd” gevoel.

Ik was er van overtuigd dat ik iets kreeg in mn hersenen, en ik was helemaal aan het beven. Mijn benen kon ik niet meer plooien van de bevingen en zelf mn stem trilde, ik had kippenvel overal en ik voelde me heel vreemd.

Ik was er érg overtuigd van dat er iets niet juist was in mijn lichaam. al deze symptomen…Maar, elke keer als ik een joint rookte, kreeg ik die vreemde gebeurtenissen in mn lichaam, gevoelens en gedachten.

(het was zelf zo erg dat ik vaak van de bus moest stappen en in paniek naar mijn moeder belde dat ik elk moment iets kon krijgen. Onderwerpen over de dood werd ik heel ziek van of heel angstig.)

Ik werd ijl in mijn hoofd, ik voelde mijn hart echt kloppen, wat me enorm afschrikt want hiervoor had ik nooit het besef van het voelen van je hart..ik voelde me plots heel erg onveilig in mijn lichaam.

Het is heel moeilijk te begrijpen dat iets wat zo fysiek aanvoelt, toch een mentaal probleem is.

Dit kon niet de wiet zijn, want ik deed het elke dag voor jaren en had nog nooit zulke situaties meegemaakt. Ik had al veel verhalen gehoord qua psychoses enz maar dacht dit me echt nooit kon raken.

Zelf sigaretten liet ik achterwege toen want alles wat mn hart sneller deed slaan, liet ik achterwege.

Ik was dus volledig paranoia geworden qua doodgaan, vooral voor hersenbloedingen en hartfalen.

Nu, 3jaar later na het stoppen van het roken van joints, heeft dit nog steeds mijn leven in beslag. Die heel grote angsten, hartkloppingen en soms het wat “raar” voelen.

Ik ben dus hypochondrisch en ik ben een heel angstig type geworden, en ja hoor, door wiet te roken. Ik heb een jaar onderzoeken gedaan omdat ik dit écht niet kon geloven. Wiet kon het niet zijn..maar toch is me dit overkomen.

nu heb ik heel vaak hoofdpijn, hartkloppingen, flauwtes, steken in mijn lichaam, ik ben heel erg gefocust op alles wat ik voel.

Nu durf ik af en toe heel sporadisch eens een trekje te nemen, en smaakt dit wel (ik mis het nog steeds) maar dan voel ik al meteen dat mn lichaam zich ongemakkelijk voelt bij de wiet.

Mn hersenen hebben dit dus plots geweigerd nog te doen-wat heel moeilijk te vatten is. Ik heb nog steeds heel veel verdriet voor wat het met mij gedaan heeft. Ik moet er mee leren leven, het is een deel geworden van wie ik ben..en dit is heel zwaar want je staat er alleen voor, alleen jij voelt het.
Klik om te vergroten...
Ik heb helaas geen troostende woorden want ik lees dat je nog steeds blowt.. de klachten doe je hebt hou.je zelf in stand!! Waarom?
Je kan niet meer tegen wiet. Die klachten hebben je hypochondrisch gemaakt, niet de wiet.
.ik geloof ook dat je klachten ervaar maar steken flauwte hoofdpijn etc is niet abnormaal..dat heb.ik ook weleens.


Waar je het meest geholpen mee bent?

Erken dat je een wietprobleem hebt. Hoe weinig je ook neemt.

Stop.met de wiet compleet!! Met of zonder hulp

Zoek hup voor je hypochondrie!

En verder afwachten. En dan komt het echt goed.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Je bent niet de enige die dit overkomt.
Wat als het weg is wil je dan echt verslaafd zijn aan wiet en gebruiken?

Heb je informatie opgezocht over niet meer tegen wiet kunnen?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze Olifant zei:
Spijt zou ik het niet noemen, maar ik heb een keer oxycodon van iemand gekregen en eenmalig gebruikt om het gevoel van een opiaat eens mee te maken. Resultaat: amper mentale effecten (behalve milde stimulatie waardoor ik niet kon slapen en uiteindelijk wat korte maffe droombeelden) en acht uur lang vrijwel om het uur kotsen. Primperan (metoclopramide) hielp geen fuck. Urenlange misselijkheid uitzitten, dat was zeker geen succes.
Klik om te vergroten...
@Spyro jij ook een negatieve drugservaring waar je wat over wilt vertellen?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Lijkt me echt leuk om een piemel te hebben. Gewoon 1 dagje… HEEEEEELIKOPTER
Klik om te vergroten...
Heb vrouwen dat wel vaker horen zeggen, maar in de praktijk is dat 1 van de minst leuke dingen die je ermee kunt doen.

Blauweaap zei:
Een lekker wijf zoeken doet al wonderen
Klik om te vergroten...
Kan wel een oplossing zijn als je met een pornoverslaving zit. Om je energie te steken in het zoeken van een vrouw. Het haalt je verslaving waarschijnlijk niet helemaal weg, maar het voelt hoe het bedoeld is, terwijl porno nooit genoeg zal zijn en niets goed doet voor je zelfrespect en zelfvertrouwen, als je daar al problemen mee had. Daarnaast moet je denk ik nog wel actief werken aan je pornoverslaving.

Hoe denk je hierover @Dirkjan?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopemonster zei:
@Spyro jij ook een negatieve drugservaring waar je wat over wilt vertellen?
Klik om te vergroten...
Deze…

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...
drugsforum.nl drugsforum.nl
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mrloverdj zei:
Ik heb helaas geen troostende woorden want ik lees dat je nog steeds blowt.. de klachten doe je hebt hou.je zelf in stand!! Waarom?
Je kan niet meer tegen wiet. Die klachten hebben je hypochondrisch gemaakt, niet de wiet.
.ik geloof ook dat je klachten ervaar maar steken flauwte hoofdpijn etc is niet abnormaal..dat heb.ik ook weleens.


Waar je het meest geholpen mee bent?

Erken dat je een wietprobleem hebt. Hoe weinig je ook neemt.

Stop.met de wiet compleet!! Met of zonder hulp

Zoek hup voor je hypochondrie!

En verder afwachten. En dan komt het echt goed.
Klik om te vergroten...
Eens trekken aan een joint die passeert is om de 6 a 7 maanden ofzo, je hebt me verkeerd begrepen of ik heb me verkeerd verwoord
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#17
3mmc, shit is verslavend
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nu toch wel Pyro’s ipv de vervuilde O-DSMT
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb ooit eens van een restje cocaine basecoke (crack) gemaakt en gerookt. IIk doe dit nooit meer. Schaam me er ook een beetje voor. Maar ik zat op dat moment wel in een heel diepe depressie en greep zo'n beetje a;;es aan om me een beetje beter te voelen.,
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Blauweaap zei:
GHB in hoge doseringen (70ml in 3u) gebruiken om te voelen wat de rest nou ook voelt van een kleine 2,5ml. Heb ik ooit het gevoel ervaren nee! Jammer dat ik onnodig troep in me lichaam gegoten heb waar ik 0,0 aangehad heb.
Klik om te vergroten...
Ik weet de omstandigheden en de kwaliteit niet, maar er gaat een totaal verkeerd signaal uit van deze reactie (70ml GHB in 3 uur lijkt me potentieel dodelijk)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."