Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
234 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
pascal828 zei:
...je een donateur gaat PB'en of hij een mod is. :rolleyes: :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
pascal828 zei:
...je een donateur gaat PB'en of hij een mod is. :rolleyes: :P
Klik om te vergroten...

yea right! :stoned:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chris Pontius zei:
pascal828 zei:
...je een donateur gaat PB'en of hij een mod is. :rolleyes: :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


foutje ken gebeuren hè
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#4
Donderdag was er een feestje, en er lag een grote spiegel op tafel met een bergje speed maar we waren ook tequila aan het drinken met zout en citroen. Ik dus 2 flinke lijnen zout gelegd en even later snuift een van mn vrienden het zo op :tearsofjoy: Maar hij was te ver van de kaart om het te merken.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
clockcable zei:
Donderdag was er een feestje, en er lag een grote spiegel op tafel met een bergje speed maar we waren ook tequila aan het drinken met zout en citroen. Ik dus 2 flinke lijnen zout gelegd en even later snuift een van mn vrienden het zo op :tearsofjoy: Maar hij was te ver van de kaart om het te merken.
Klik om te vergroten...

Haha. :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Je met een Amerikaans accent gaat praten als je wat zegt/leest.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
pascal828 zei:
Je met een Amerikaans accent gaat praten als je wat zegt/leest.
Klik om te vergroten...
Nee hoor, dan kijk je gewoon te veel films.

Ik praat juist Engels met een Brits accent. Ik had een Engels lerares uit Wales.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
als k tegen mezelf praat praat ik altijd engels,nooit nederlands, engels komt wat realistisher over, waarscheinlijk verkeerd gespeld, heel deze zin
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
alcoholist zei:
als k tegen mezelf praat praat ik altijd engels,nooit nederlands, engels komt wat realistisher over, waarscheinlijk verkeerd gespeld, heel deze zin
Klik om te vergroten...

Ik vindt engels in het algemeen ook wat beter overkomen. :)
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je bek zodanig klef is dat een smelt tabletje gewoon op je tong blijft liggen
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
seth zei:
Als je bek zodanig klef is dat een smelt tabletje gewoon op je tong blijft liggen
Klik om te vergroten...

Hoe krijg je dat voor elkaar ? :grin:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#12
speed, ganja en geen water
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
seth zei:
speed, ganja en geen water
Klik om te vergroten...

Haha idd, ik vraag me ook af waar ze het speeksel vandaan gaan halen bij de speekseltest bij mensen die onder invloed rijden van die combi :mrgreen:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#14
een hele goede avond meneer,

zou u mischien evenjes willen spitten in dit bakje,we doen speed icm wiet controlles
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sublimo zei:
Als je terwijl je een pm op DF aan het schrijven bent je een gesprek op msn opent en dan op de smileys van DF klikt om eentje toe te voegen in je msn gesprek. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Haha, herkenbaar.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
KoxBox zei:
Sublimo zei:
Als je terwijl je een pm op DF aan het schrijven bent je een gesprek op msn opent en dan op de smileys van DF klikt om eentje toe te voegen in je msn gesprek. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Haha, herkenbaar.
Klik om te vergroten...

En dan snap je het ook nog niet in eerste instantie. :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Net als 5min aan een stuk te zappen met je gsm. Heerlijk.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha. :tearsofjoy:

Daar heb ik nu geen last van gehad, nu heb ik dan ook geen tv aansluiting. :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sublimo zei:
Haha. :tearsofjoy:

Daar heb ik nu geen last van gehad, nu heb ik dan ook geen tv aansluiting. :P
Klik om te vergroten...
Ik wel, gratis. :smoke:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
W.F.L. zei:
Inbegrepen bedoel je :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Nee, gratis. In wat zou dat inbegrepen moeten zijn...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5051525354...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."