Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"je gebruikt gwn rommel en daar ga je kapot aan. all die troep is chemis en is niet goed voor ut menselijk lichaam. punt uit!"
"Ritalin heb k vaak op. meestal prak ik ut met 2 pasjes en dan meerdere van die pilletjes en dan gwn door je neus hopsakeee!! en ik heb geen ADHD dus ik space er em wel van:P"
"snachts de hond uitlaten terwijl je de hond helemaal niet mee hebt en het lijntje en die shit wel.."