Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
237 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bomen in 2 zien splijten, honden in krokodillen zien veranderen... (MDMA)
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#2
man ik heb het zoooo koud op men huid, maar vanbinnen ben ik zoooo warm (LSD)
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Amaranth zei:
- Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.

Moet je daar hard voor gaan, kun je toch ook 'gewoon' stoned of dronken (of allebei :P) zijn?
Klik om te vergroten...

Of even niet opletten xD
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha neen niet in 1 keer. :tearsofjoy:
400 mg in 2 keer.
750 in 4 keer.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je in de koelkast aan het zoeken bent naar water, terwijl je een glas kraanwater wilde pakken.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Aalpoepert zei:
Als je in de koelkast aan het zoeken bent naar water, terwijl je een glas kraanwater wilde pakken.
Klik om te vergroten...

Haha, dat herinnerd mij aan een geniale nacht...

- Als zo vaag bent dat je bent geobsedeert door water. Je praat er erover, ''denkt'' erover, zoekt ernaar en drinkt liters kraanwater. Totdat je een klein glazen flesje water in de koelkast vind. Je laat het vol trots zien aan je vrienden die ook zeer veel waardering hadden voor water op dat moment. Dan komt het moment van de waarheid, je draait het dopje eraf, neemt een flinke slok.... en.... trekt een ongelovelijk vies gezicht omdat het niet te pruimen was... Gadverdamme, vinden we het holy water, smaakt het fucking ranzig...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat was vast geen water dan! Of was het ingestraald?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Dat was vast geen water dan! Of was het ingestraald?
Klik om te vergroten...

:grin: Whaha...

Nah, het was gewoon van dat bronwater... luxe water... Kerstpakket water, voor idioten die vergeten we goed kraanwater hebben... Maar wij waren waarschijnlijk zo gewend geraakt aan het kraanwater, dat we al het andere water vies vonden ofzo... Maar ik weet echt zeker dat we het vies vonden smaken...

s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
je spontaan een orgasme krijgt
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hahaha dat hoofd :tearsofjoy: Je had het vast naar je zin :P


- Je hele gesprekken met mensen hebt die er uiteindelijk helemaal niet blijken te zijn.

- Je schrikt omdat je denkt dat je een stuk van je wang hebt afgebeten terwijl het kauwgom blijkt te zijn die je vergeten was en ergens in je wang was blijven plakken.

- Je na flink wat hasj 3kwartier verdwaald raakt op een klein stukje waar je zovaak komt.

- De paddo's je zo'n mindfuck geven dat je het verschil tussen bewegende boompjes en pony's niet meer weet.

- Opeens 10x zoveel kan blowen als waar je normaal tegen kunt.

- Je het echt niet kan laten je moeder te bellen om een gelukkig nieuwjaar te wensen terwijl je helemaal naar de klote op Qountdown staat.

- Je op datzelfde feest denkt dat er een concert word gegeven op een marktplein.

- Je halve kauwgompjes met je vrienden gaat delen.

- Je de bekende gesprekken hebt:

Ja dit en dat.
Ja we gaan morgen naar de dierentuin.
huh wat zeg je?
wat? jij zegt toch wat?
Nee ik zei niks.
Hoe bedoel je niks?
Niks? waarom zeg je dat opeens?
Ja nee uhh... jij zei toch wat net?
Nee.
Oh, ok.. gaat weer los en is het vergeten



Dat was het wel ff nu.. :P
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
TrippyShit zei:
Hahaha dat hoofd :tearsofjoy: Je had het vast naar je zin :P
Klik om te vergroten...

euh... dat ben ik niet gozer... google is mijn vriend...
waus->google->hoofd
R
RockMe.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je met 2 vrienden in een bos ligt te spacen op een lichtje dat je hebt opgehangen, ineens een auto hoort stoppen en een deur hoort dichtslaan. daarna de auto weer hoort wegreiden, je als een gek je fietsen pakt en daar weg probeert te komen maar je weet de weg niet meer dus loop je door bosjes en tegen bomen, zegt sorry tegen ze, en op de weg naar de stad denken dat alles en iedereen die je ziet politie is.

(aardig wat wiet en alcohol)

niemand van ons weet nou of er echt een auto was, want er was geen weg daar xD maar we hebben toch iets gehoord.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je denkt een kerstboom bovenop een brug te zien staan waar niemand ooit ook maar een kerstboom zou neerzetten. :beer:
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je bij een vriend thuis op de bank zit na een feestje, en elke keer als je je ogen dichtdoet in een psychedelische achtbaan lijkt te zitten.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je muziek op tv hoort , en die dan probeert harder te zetten met de knopjes van je pc...

:grin:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#16
TrippyShit zei:
- Je de bekende gesprekken hebt:

Ja dit en dat.
Ja we gaan morgen naar de dierentuin.
huh wat zeg je?
wat? jij zegt toch wat?
Nee ik zei niks.
Hoe bedoel je niks?
Niks? waarom zeg je dat opeens?
Ja nee uhh... jij zei toch wat net?
Nee.
Oh, ok.. gaat weer los en is het vergeten



Dat was het wel ff nu.. :P
Klik om te vergroten...

haha super bekend! :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
^die kunnen wel heftiger zijn als een vrouw op gummielaarzen aka struik...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Klaara zei:
TrippyShit zei:
- Je de bekende gesprekken hebt:

Ja dit en dat.
Ja we gaan morgen naar de dierentuin.
huh wat zeg je?
wat? jij zegt toch wat?
Nee ik zei niks.
Hoe bedoel je niks?
Niks? waarom zeg je dat opeens?
Ja nee uhh... jij zei toch wat net?
Nee.
Oh, ok.. gaat weer los en is het vergeten



Dat was het wel ff nu.. :P
Klik om te vergroten...

haha super bekend! :P
Klik om te vergroten...

Hahaha inderdaad! Heb ik heel vaak onder xtc, en ook met truffels hoorde ik vanuit een andere kamer hele andere gesprekken dan die in werkelijkheid gevoerd werden.. :confused:

Heerlijk, die vaagheid!
t
the butcherLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je met je vrienden ligt na te spacen in een ondergrondse parking, plots:

Horen jullie allemaal een meisje gillen, het komt van een paar verdiepingen lager, jullie zijn ervan overtuigd dat ze verkracht wordt..

"Wat gaan we nou doen?? :xtc: "
"We smeren em, misschien heeft ie wel een mes bij ofzo.."
"Dat kunnen we niet maken, stel je voor dat jij het meisje was.."

Vervolgens lopen jullie een half uur lang als 3 bange konijnen de ondergrondse parking uit te kammen, ondertussen plannen jullie, al fluisterend, hoe jullie de verkrachter zullen overmeesteren.. De hele parking afgelopen, jullie besluiten de bovenste verdieping nog eens te checken, en wanneer jullie de deur laten dichtvallen, horen jullie het meisje weer gillen.. Jullie reppen jezelf terug naar beneden, 1 vriend blijft echter bij de deur staan..

"Hé jongens, wacht eens.."

*Laat deur opnieuw dichtvallen, het meisje gilt opnieuw.."

Het duurde nog even voordat het was doorgedrongen, maar toen het zover was lagen we wel plat van het lachen :tearsofjoy: ...

(deur = gillend meisje :stoned: , MDMA + Wiet)
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja Butcher, dat zijn momenten die je nooit meer zult vergeten! Prachtig,
dat je fantasie even veel aandacht krijg in je hoofd, dan je ratio. Dan ga je dit soort
masterlijke dingen zien en horen :beer: Wat heb ik ook rare dingen gehad...VJ's
die natgespoten werden met brandweerslangen, en weet ik veel wat nog meer.

Maar die leipe shit van jou net, die verdient toch wel een prijsje! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4950515253...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."