Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
254 weergaven
18-5-2026
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
BasvanHoven zei:
Wanneer je super realistisch een kano ziet varen over de weg tijdens je coming down, en dan denkt bij jezelf: "hey, een kano, wat leuk". En net nadat je je realisteert wat je hebt gezien knipper je een paar keer met je ogen en "poef" weg. MDMA heeft altijd van die rare mindfuck hallucinaties. Wat een magisch stofje. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Vind dit zelf altijd vooral heel erg vaag, ben er niet zo kapot van..\\
BasvanHoven zei:
Praten we o
ver fijne MDMA kristallen of verpulverde XTC pillen? Heb zelf wel eens uit nieuwsgierigheid een klein stukje pil fijngehakt en gesnoven. Vond het niks, veel pijn, die vieze smaak in je keel... een beetje omslachtig vond ik.
Klik om te vergroten...
Als je een kort effect wilt en niet te heftig is dat de weg...
BasvanHoven zei:
Je kan seks hebben met iemand lopend op een koorddans koord, maar of dat de handigste manier is?
Klik om te vergroten...
Lol , daar moet ik even overna denken...
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je harder gaat dan Usain Bolt
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Raver zei:
Continu het idee hebben dat er meer mensen aanwezig zijn in de kamer, maar je toch echt alleen met 1 vriend bent. En hem ook nog eens aanzien voor 'n ander persoon. MDMA dingen
Klik om te vergroten...

Mijn ex had dit dus ook de eerste keer bij mij. Achteraf bekeken was ik een boze man, een rastafari met kroeselhaar, een oude zieke man en gelukkig ook nog mezelf. Bleek dat er nog heel wat feestgangers waren terwijl we knus met zen 2 thuis zaten :sweatsmile:.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je een half uur lang naar je vloei zit te kijken, en er achter probeert te komen wat het is, hoe het werkt en waarvoor het nodig is. En vervolgens begin je er op te kauwen omdat je denkt dat het kauwgom is. Jointjes draaien blijft een erg leuke maar moeilijke uitdaging :tongueout:

Als je naar de persoon naast je kijkt en je denkt dat het een hond is. Werdt erg raar aangekeken toen ik hem een hondekoekje probeerde te voeren.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#5
HardcoreGabber zei:
Als je een half uur lang naar je vloei zit te kijken, en er achter probeert te komen wat het is, hoe het werkt en waarvoor het nodig is. En vervolgens begin je er op te kauwen omdat je denkt dat het kauwgom is. Jointjes draaien blijft een erg leuke maar moeilijke uitdaging :tongueout:
Klik om te vergroten...

Joints draaien op MDMA is voor mij gewoon compleet impossible.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je in een deuk ligt om de woorden: ballen en piemel! :tilttearlaugh:
Piemel, piemel, wat een raar woord eigenlijk, piemel.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
PsyTekZ zei:
Mijn ex had dit dus ook de eerste keer bij mij. Achteraf bekeken was ik een boze man, een rastafari met kroeselhaar, een oude zieke man en gelukkig ook nog mezelf. Bleek dat er nog heel wat feestgangers waren terwijl we knus met zen 2 thuis zaten :sweatsmile:.
Klik om te vergroten...

Zoo herkenbaar, vaak krijg ik dan ook vlagen van desorientatie. Dan heb besef ik me gewoon eff niet meer waar ik ben. Door deze bijwerkingen al 2 jaar gestopt met MDMA, ik hou liever een beetje de controle haha.
T
TripbeerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je een half uur naar iets opzoek bent terwijl je na 5 minuten al niet meer weet waarnaar.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tripbeer zei:
Als je een half uur naar iets opzoek bent terwijl je na 5 minuten al niet meer weet waarnaar.
Klik om te vergroten...
Zo herkenbaar:tearsofjoy:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je je raar voelt en je je afvraagt hoe dat komt en of het ooit over zal gaan. (LSD, helemaal vergeten dat ik LSD gebruikt had)
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#11
acht.zes zei:
helemaal vergeten dat ik LSD gebruikt had)
Klik om te vergroten...

Dat klinkt best gek. Is het normaal “vergeten” te hebben gebruikt bij psychedelics?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
BasvanHoven zei:
Dat klinkt best gek. Is het normaal “vergeten” te hebben gebruikt bij psychedelics?
Klik om te vergroten...
Normaal niet, maar het komt soms voor. Dat is meestal wel een teken dat je heel hard gaat in ieder geval.

Ik heb het zelf ooit jaren geleden eens met truffels gehad. Ik was uit mijn lichaam getreden maar wist niet meer dat ik truffels had gegeten.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Of snikkel. :tongueout:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je weet dat je hard (gegaan) bent als je zondagochtend om 10:13 de frietpan aan zet. :grimacing::flushed:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
SanneBanne zei:
Je weet dat je hard (gegaan) bent als je zondagochtend om 10:13 de frietpan aan zet. :grimacing::flushed:
Klik om te vergroten...
Haaaaa lekker! Zou ik ook kunnen hoor... Ik ben een snack en friet gek! Goulash kroketten, kaassouflé’s, frikandel met etc etc :hearteyes:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@De Dunne
Ja met jouw postuur kan dat wel :tongueout:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
acht.zes zei:
@De Dunne
Ja met jouw postuur kan dat wel :tongueout:
Klik om te vergroten...
Jep!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#18
En... je weet dat je hard (gegaan) bent, of nog steeds gaat.... Als de frietjes dan om 10:30 klaar zijn, en je na 3 frietjes geen trek meer hebt. :tearsofjoy:
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Haaaaa lekker! Zou ik ook kunnen hoor... Ik ben een snack en friet gek! Goulash kroketten, kaassouflé’s, frikandel met etc etc :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik werk in de horeca waar ik alles gratis mag eten tijdens werk.

Als je van frituur snacks houdt ben jij daar wel op je plek. En dan duurt het niet lang voordat “de dunne” verandert in “de dikke”. :tongueout:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
BasvanHoven zei:
Ik werk in de horeca waar ik alles gratis mag eten tijdens werk.

Als je van frituur snacks houdt ben jij daar wel op je plek. En dan duurt het niet lang voordat “de dunne” verandert in “de dikke”. :tongueout:
Klik om te vergroten...
:tilttearlaugh::tilttearlaugh:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4041424344...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."