#1
Als ik hard ga, doe ik altijd veel (weg)zuchten, dat is superlekker! Maar als ik te hard ga zit ik helemaal in mijn eigen wereldje. Ooit een doos ijsjes gekocht terwijl ik maar 1 hoefde. Toppunt van hardgaan en delen met anderen
Zijn ook 9 van de 10 keer mensen uit Frankrijk, asociaal volk op een festival. HahaHahaha dat wordt nog wat morgen op Emporium, daar staan altijd zoooooveeel mensen “in de weg”![]()
Best wel gay eigenlijk

Oh jawel hoor, maar voor mij de normaalste zaak van de wereld. Tja, daar ben ik maar gewoon eerlijk in.
een slokje tequila
Dan weet je dat je te hard bent gegaan.
Jammer dat je zo denkt. Homohaat, dat is voor kleuters die het niet begrijpen, dit doen we op de kleuterschool, niet op dit forum. Denk gewoon eens na.Best wel gay eigenlijk
Ik ben het hier helemaal mee eens. Dit is een hele mooie quote. Houden we erin.Er zijn drie zekerheden in het leven: de dood, belastingen, en dat tequila nooit een goed idee is.
Jammer dat je zo denkt. Homohaat, dat is voor kleuters die het niet begrijpen, dit doen we op de kleuterschool, niet op dit forum. Denk gewoon eens na.
dat hij met je 1 stemt. homo haat is voor de kleuter klas.
+1. Niet cool.
dat hij met je 1 stemt. homo haat is voor de kleuter klas.
teveel op het internet hahah. me2 no worry you aint alone. maar hier ook +1 <3Inderdaad. Ik zit denk ik te veel op het internet, haha. "+1" betekent "ik ben het met de vorige poster eens"![]()
dat hij met je 1 stemt. homo haat is voor de kleuter klas.
jungles are awesome thats why. ik zou voortaan wel zeggen ben er mee eens instead <3Maar waarom +1 gebruiken? Waarom niet gewoon zeggen met wie je het eens bent? Waarom zijn forums een fucking jungle?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."