Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
235 weergaven
18-5-2026
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik hard ga, doe ik altijd veel (weg)zuchten, dat is superlekker! Maar als ik te hard ga zit ik helemaal in mijn eigen wereldje. Ooit een doos ijsjes gekocht terwijl ik maar 1 hoefde. Toppunt van hardgaan en delen met anderen
M
Mr.PilskaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je niet meer kunt trap lopen.
En er op het midden van de trap achter komt.
En je om hulp roept.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als mensen traag en in de weg lopen. :tearsofjoy:

upload_2018-5-25_13-50-33.jpeg
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Onderweg naar de after ziek verheugen op een potje fifa met m'n maat. En hem dan na een paar minuten uitzetten, omdat het toch niet zo leuk was als dat het leek.

Mdma dingen
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bas zei:
Als mensen traag en in de weg lopen. :tearsofjoy:

Bekijk bijlage 3133
Klik om te vergroten...

Hahaha dat wordt nog wat morgen op Emporium, daar staan altijd zoooooveeel mensen “in de weg” :tilttearlaugh:
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pollewop zei:
Hahaha dat wordt nog wat morgen op Emporium, daar staan altijd zoooooveeel mensen “in de weg” :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Zijn ook 9 van de 10 keer mensen uit Frankrijk, asociaal volk op een festival. Haha
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bas zei:
Best wel gay eigenlijk
Klik om te vergroten...

Ojee zo had ik het nog helemaal niet bekeken eigenlijk!
wel geinig maar waar het hart van vol loopt................... @Bas

maar even ter verduidelijking
als jij een vrouwelijke variant op de term van DJ weet dan hoor ik die graag!:cheerpompom:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
wanneer de tandarts zegt wat je de laatste tijd hebt lopen snoepen.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Auraz zei:
Oh jawel hoor, maar voor mij de normaalste zaak van de wereld. Tja, daar ben ik maar gewoon eerlijk in.
Klik om te vergroten...

Alle mannen kijken porno, geen reden om kinderachtig te doen. Het lijkt me alleen zo onhandig op je telefoon :sweatsmile:

OT: Blackouts. Ik vind dat, welke drug je ook gebruikt, als je de volgende dag blackouts hebt, dan heb je gewoon praktisch verloren. Ik heb een paar dagen geleden een slokje tequila genomen, dacht ik, maar ik werd wakker en alles was een blur. Dan weet je dat je te hard bent gegaan.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#10
BasvanHoven zei:
een slokje tequila
Klik om te vergroten...
BasvanHoven zei:
Dan weet je dat je te hard bent gegaan.
Klik om te vergroten...

Er zijn drie zekerheden in het leven: de dood, belastingen, en dat tequila nooit een goed idee is.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bas zei:
Best wel gay eigenlijk
Klik om te vergroten...
Jammer dat je zo denkt. Homohaat, dat is voor kleuters die het niet begrijpen, dit doen we op de kleuterschool, niet op dit forum. Denk gewoon eens na.

Fenrir zei:
Er zijn drie zekerheden in het leven: de dood, belastingen, en dat tequila nooit een goed idee is.
Klik om te vergroten...
Ik ben het hier helemaal mee eens. Dit is een hele mooie quote. Houden we erin.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#12
BasvanHoven zei:
Jammer dat je zo denkt. Homohaat, dat is voor kleuters die het niet begrijpen, dit doen we op de kleuterschool, niet op dit forum. Denk gewoon eens na.
Klik om te vergroten...

+1. Niet cool.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#13
je weet dat je hard gaat als je denkt eten te hebben maar vervolgens is het eten op omdat je het paar minuten geleden opgegeten had en het niet meer weet.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#14
BasvanHoven zei:
Wat?
Klik om te vergroten...
dat hij met je 1 stemt. homo haat is voor de kleuter klas.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fenrir zei:
+1. Niet cool.
Klik om te vergroten...

Wat?
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#16
Quinn zei:
dat hij met je 1 stemt. homo haat is voor de kleuter klas.
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Ik zit denk ik te veel op het internet, haha. "+1" betekent "ik ben het met de vorige poster eens" :wink:
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fenrir zei:
Inderdaad. Ik zit denk ik te veel op het internet, haha. "+1" betekent "ik ben het met de vorige poster eens" :wink:
Klik om te vergroten...
teveel op het internet hahah. me2 no worry you aint alone. maar hier ook +1 <3
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Quinn zei:
dat hij met je 1 stemt. homo haat is voor de kleuter klas.
Klik om te vergroten...

Oh sorry ik had geen idee. Vind normale interactie al lastig, laat staan op een forum.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maar waarom +1 gebruiken? Waarom niet gewoon zeggen met wie je het eens bent? Waarom zijn forums een fucking jungle?
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#20
BasvanHoven zei:
Maar waarom +1 gebruiken? Waarom niet gewoon zeggen met wie je het eens bent? Waarom zijn forums een fucking jungle?
Klik om te vergroten...
jungles are awesome thats why. ik zou voortaan wel zeggen ben er mee eens instead <3

wait hoe zou het zijn om hard tegaan in de jungle ??????? dammmmmm

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."