#1
Als je zo hard aan het trippen bent dat je in je eigen straat google maps moet gebruiken om thuis te komen.
Je helemaal los gaat op junglemuziek om er even later achter te komen dat het je voetstappen waren (XTC)
Dat is mij ook een keer overkomen 😂Als ik me opsluit in het toilet en dat ik er niet meer zelf uit geraak.
Ja dat heb ik wel gehad. Met keta....Als je een piep hoort, en plots zeer overtuigt bent dat je te ver bent gegaan en nu doodgaat. En een paar seconde later denk je, oh nee, het was gewoon een piep. Dan rustig verder gaan zonder er van te schikken.
Dit ging inderdaad om ketamine, in de comedown van MDMA met flink wat wiet...Ja dat heb ik wel gehad. Met keta....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."